Never change a winning Thiimquote:Op zondag 23 februari 2020 21:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja waarom een goede TT wijzigen..
nix mis mee..
Je kunt altijd buda een lieve DM sturen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:36 schreef aKboR het volgende:
Er had misschien II achter gekend maar helaas zo slim was i k niet
Nee ben contentquote:Op zondag 23 februari 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd buda een lieve DM sturen.
Zit je aan de drank?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:36 schreef aKboR het volgende:
Er had misschien II achter gekend maar helaas zo slim was ik niet op het moment suprême
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie kunnen wel nuilen als ouwe zakken.
Nummero zwei achter een topic zetten vergt niet gek veel intellectquote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat gekend gekund had kennen zijn??
Dit is dan weer zwaar kut Fles.quote:
Nee niet echt maar ik dacht eerlijk gezegd dat het de kracht van de herhaling weg zou nemen als het niet identiek was aan de vorige TT..quote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nummero zwei achter een topic zetten vergt niet gek veel intellect
Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dan weer zwaar kut Fles.
Zo werkt seks idd wel jaquote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt maar ik dacht eerlijk gezegd dat het de kracht van de herhaling weg zou nemen als het niet identiek was aan de vorige reeks..
Verliefd?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Ik voel me verliefd
Best fijn.
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker nummer wel, tijd van sjakka Zoeloe toch?
Ik had een Franse collega die all over zo rook. Mensen weigerden in zijn buurt te zitten. Toen mocht ik als chef een gesprekje met hem voerenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Het is dat hun geslachtsdelen naar ui, oud zweet en knoflook ruiken maar Fransen hebben wel wat met den romantiek zou je zeggen.
Hoe gaat je slaap de laatste tijd?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Heerlijk gezwommen en tyfusend gelopen
Mijn eerste echte vriendinnetje toen ik 17 was die was half Frans.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een Franse collega die all over zo rook. Mensen weigerden in zijn buurt te zitten. Toen mocht ik als chef een gesprekje met hem voeren
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaap de laatste tijd?
En die rook half zo? Liet de uien weg misschien?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste echte vriendinnetje toen ik 17 was die was half Frans.
Snap deze maar zou haar ook wel een tik geven zodat ze stopt met zingenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Van de stem van deze Franse dame krijg ik het ook wel warm
Wie? Die meid die dat liedje zingt?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft liefdesverdrietels zei ze.
Ze had van die witte bolletjes daar.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die rook half zo? Liet de uien weg misschien?
Maar dat is ook zo?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wil nu zeggen dat het dra-ma-tisch is
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap deze maar zou haar ook wel een tik geven zodat ze stopt met zingen
Ik slaap wel goed, maar ik kan thuis moeilijk elke dag 15 km gaan wandelenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo?
Dan zuip je niet genoeg
Teringquote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
Aanstellerige Italianen![]()
Uit met die zooi, ik ga lekker series kijken en onder de douche. Ajuus!
Verstandig.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat is dit nou weer voor vage oplossing
Je kan aangeven dat je voor huis 1 voor x% eigenaar bent en door huis 2 nogmaals het percentage.
Dat is ook voor de bankrekeningen, aandelen etc
Ik zoek wel een prof.
Ja de meeste KSCers zijn geen eigenaar van drie of meer huizen. Zoek maar iemand die er wel wat van weetquote:Op zondag 23 februari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat is dit nou weer voor vage oplossing
Je kan aangeven dat je voor huis 1 voor x% eigenaar bent en door huis 2 nogmaals het percentage.
Dat is ook voor de bankrekeningen, aandelen etc
Ik zoek wel een prof.
Ben ik ook niet joh.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de meeste KSCers zijn geen eigenaar van drie of meer huizen. Zoek maar iemand die er wel wat van weet
Kan wel. Wil niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed, maar ik kan thuis moeilijk elke dag 15 km gaan wandelen
15 is misschien wat veel ja, ik doe dagelijks 12 ongeveer.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed, maar ik kan thuis moeilijk elke dag 15 km gaan wandelen
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dat begint erop te lijken, neuken?
Waar wandel je dan heen? Mijn dorp is niet echt inspirerendquote:Op zondag 23 februari 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15 is misschien wat veel ja, ik doe dagelijks 12 ongeveer.
Nah het is wel een penthousequote:Op zondag 23 februari 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die jageeshut in Duitsland maakt je nog geen bitterbal Trump.
Niet zonder bitterbalquote:Op zondag 23 februari 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk wil ik ooit zo dansen met Buda en Fles, zullen we dit een keer doen jongens?
Mijn dorp ook niet, als ik km's wil maken ga ik vaak naar het industrieterrein, kun je lekker gedachteloos flink wat lopenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar wandel je dan heen? Mijn dorp is niet echt inspirerend
Ja gans geil, ich denke das wir einen treffen sollen organisieren.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah het is wel een penthouse![]()
Die Bitterbal Turm
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gans geil, ich denke das wir einen treffen sollen organisieren.
Is goed. Ik laat vast mijn baard groeienquote:Op zondag 23 februari 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk wil ik ooit zo dansen met Buda en Fles, zullen we dit een keer doen jongens?
Walk like an Egyptian?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achtergrondkoortje, met haar genen weet ze wel te heupwiebelen
Miijne hangt alweer bronstig over mijn adamsappel.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goed. Ik laat vast mijn baard groeien
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn dorp ook niet, als ik km's wil maken ga ik vaak naar het industrieterrein, kun je lekker gedachteloos flink wat lopen
Dat blijft goud héquote:
Ik ben net twee dagen op wegquote:Op zondag 23 februari 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miijne hangt alweer bronstig over mijn adamsappel.
Kan mij het ballen joh, is goed, wat trek je voor een jurkje aan?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Alleen als ik mijn Duitse loopje mag doen
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben net twee dagen op weg
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Alleen als ik mijn Duitse loopje mag doen
Koen meet iedereen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer doen we een KSC meet? Koen en ik kennen elkaar al
Nein?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je half Deens was
quote:
ook pima. Ik ben wel pro de Boney M vibequote:Op zondag 23 februari 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je leest verkeerd. Hij begint iedereen te porren met zijn liniaal
Ein Arabariër.quote:
Boney M (Bobby Farrel) is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast johquote:Op zondag 23 februari 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook pima. Ik ben wel pro de Boney M vibe
Boeit me niks, heldquote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boney M is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast joh
Haten op Boney Mquote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boney M is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast joh
Paar jaar geleden? Hij overleed in 2010quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boney M (Bobby Farrel) is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast joh
Dat ja. Ik was toen in Budapest trouwens.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar jaar geleden? Hij overleed in 2010
Muziek was geniaal vroeger. Maar die broodoptredens die gewoon 99% draaiden op de achtergrond zangeressen waren tamelijk tenenkrommend.quote:
Ik proef/merk/voel dit soort dingen binnen 10 secondenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoorHet is niet alsof je er hier iets van merkt :p
Dan heb ik in gezegdquote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Muziek was geniaal vroeger. Maar die broodoptredens die gewoon 99% draaiden op de achtergrond zangeressen waren tamelijk tenenkrommend.
Jezus leugenaar :pquote:Op zondag 23 februari 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef/merk/voel dit soort dingen binnen 10 seconden
Inderdaad wat een leugenaar die Jezus, jezelf helemaal de tering in zuipen en in een grot gaan liggen en een paar dagen later roepen dat je uit de dood bent herrezen.quote:
Ja die steen hequote:Op zondag 23 februari 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad wat een leugenaar die Jezus, jezelf helemaal de tering in zuipen en in een grot gaan liggen en een paar dagen later roepen dat je uit de dood bent herrezen.
Uitstraling heeft nu een piramide in zijn broek.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoorHet is niet alsof je er hier iets van merkt :p
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet merken online.
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft nu een piramide in zijn broek.
Klein drielandenpuntjequote:Op zondag 23 februari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft nu een piramide in zijn broek.
Drielandenpuntje is groeiende.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Afgezien van mijn voorliefde voor kaplaarzen en lange dubieuze regenjassen en dat ik later in een piramide begraven wil worden merk je dat helemaal niet aan mij.
Klopt hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Afgezien van mijn voorliefde voor kaplaarzen en lange dubieuze regenjassen en dat ik later in een piramide begraven wil worden merk je dat helemaal niet aan mij.
Dit is mijn favoriete Boney M-nummerquote:
Dat meisje in het achtergrondkoortje met dat zwarte shirtje aanquote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete Boney M-nummer
Die links staat? Daar was mijn oog ook op gevallenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje in het achtergrondkoortje met dat zwarte shirtje aan
Bier smaakt op zondag altijd het lekkerstquote:
Ja nog lekker op. Morgen vrij, want gisteren gewerktquote:
Yep die ja maar zou haar om deze clip alsnog de avond van haar leven geven en haar luier verschonen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die links staat? Daar was mijn oog ook op gevallenMaar die is 300 nu
Mijn vader was ook super grappig.:Pquote:Op zondag 23 februari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een Duitse heb je wel verdacht veel humor
Deze ken ik eigenlijk voornamelijk van een snoeiharde techno remixquote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bier smaakt op zondag altijd het lekkerst
Nou goed, die eer gun ik jou danquote:Op zondag 23 februari 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep die ja maar zou haar om deze clip alsnog de avond van haar leven geven en haar luier verschonen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
Soms was het wat verdacht. Zei hij mij gedag met de hitlergroet en ging dan grinnikend weer naar binnen
Stond ik daar
Is zij Duits?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn vader was ook super grappig.:P
Tenminste vond ik. En hijzelf ookMijn stiefmoeder wat minder
Ik dacht dat je vader een Deen was, of is dat alleen je biologische pa ?quote:
Nee Deense achternaam. Ergens ver terug zit er blijkbaar wat Deens maar weet niet wie of watquote:Op zondag 23 februari 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vader een Deen was, of is dat alleen je biologische pa ?
Okee, dat heb ik ook, zowel mijn vader en moeder hebben/hadden een Vlaams klinkende naam. Alleen weet ik het a niet zeker en b heb ik het nooit uitgezocht hoe en wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Deense achternaam. Ergens ver terug zit er blijkbaar wat Deens maar weet niet wie of wat
Ja denk dat mijn vader een keer een overgrootopa heeft genoemd ofzoquote:Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik ook, zowel mijn vader en moeder hebben/hadden een Vlaams klinkende naam. Alleen weet ik het a niet zeker en b heb ik het nooit uitgezocht hoe en wat.
Gewoon een wind laten in zulke situaties.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik stond vandaag in de IKEA lift, 30 man erin ook of zo, doodstil en ik zei hardop goh denk dat er dadelijk gas uit het plafond komt, bleef doodstil.
Ik herinner me door het live optreden alleen deze man.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben gaan zingen om alsnog aandacht te krijgen maar dat IKEA volk bleef bang voor zich uit staren, ik was echt even ongelukkig.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een wind laten in zulke situaties.
Gewoon heel hard hoesten en tussen het hoesten door duidelijk benadrukken dat je echt géén coronavirus hebt.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een wind laten in zulke situaties.
Maar iedereen weet dat Bobby Farell niet zong. Zijn partij is ingezongen door de producerquote:Op zondag 23 februari 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik herinner me door het live optreden alleen deze man.
Moet je maar eens opletten als hij moet zingen![]()
Terwijl je metgezel vraagt hoe het in noord-Italië was van de week.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel hard hoesten en tussen het hoesten door duidelijk benadrukken dat je echt géén coronavirus hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel hard hoesten en tussen het hoesten door duidelijk benadrukken dat je echt géén coronavirus hebt.
Ja dat klopt, maar hij probeerde het toch met het live optreden en er kwam alleen wat donker gebrabbel uitquote:Op zondag 23 februari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat Bobby Farell niet zong. Zijn partij is ingezongen door de producer
Beetje opvallend aan je kruis krabben en dan hardop zes keer piemelgriep roepen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl je metgezel vraagt hoe het in noord-Italië was van de week.
Ja, dat moet hij ook niet doenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar hij probeerde het toch met het live optreden en er kwam alleen wat donker gebrabbel uit
Dan denken ze gewoon dat je van de Hartenberg bent.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje opvallend aan je kruis krabben en dan hardop zes keer piemelgriep roepen.
Denken ze toch wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denken ze gewoon dat je van de Hartenberg bent.
Wel knap dat je zonder begeleider naar buiten mag.quote:
Ik vind bitterbal leuk en dat mag ik niet eens zeggen. Ik bedoel er niet eens wat mee, ze lijkt me gewoon leuk gezelschapquote:
Nakend?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vanavond in het thermaalbad naast een knappe Italiaanse. Beetje keelpijn nu
ZEG IETS TEGEN HAAR!!!quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vanavond in het thermaalbad naast een knappe Italiaanse. Beetje keelpijn nu
Wat?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind bitterbal leuk en dat mag ik niet eens zeggen. Ik bedoel er niet eens wat mee, ze lijkt me gewoon leuk gezelschapMaar iedereen is tegenwoordig maar zo bang voor alles. Jammer.
Zij hoort keelpijn te hebben hè.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Begrijp niet waaromquote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is verliefd op je maar dat zijn we allemaal een beetje, geeft niks.
Krijgen vrouwen daar keelpijn van?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij hoort keelpijn te hebben hè.
Nou niet eens datquote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is verliefd op je maar dat zijn we allemaal een beetje, geeft niks.
Huehue!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij hoort keelpijn te hebben hè.
Keelpijn onder andere.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens dat
Verliefd is wel echt heel wat meer voor nodig.
Noem je ze nou allemaal golddigersquote:
Zijn vrij klein hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of op die enorme Egyptische tieten
Dit is correct, 1100 euro.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noem je ze nou allemaal golddigers![]()
Hoezo zijn ze dan niet verliefd op uisttraling. Die heeft geurkaarsen van 1000 euro
Wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heeft CL wel prima grote borsten?
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze dan niet verliefd op uisttraling. Die heeft geurkaarsen van 1000 euro
Ben jij eens in Kreta geweest?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die zijn juist fucking hugequote:Op zondag 23 februari 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine bescheiden tepels en het is allemaal wel weer prima hoor
Thank godquote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Zocht op big nipples. Stond safe search uit
ieuw gadverquote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Pannenkoeken.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thank god![]()
Mijn ex ex ex ex ex buurvrouw had echt frietjes
Oh ja toen vond ik je toch weer een beetje raarquote:Op zondag 23 februari 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel zo iets als dit
[ afbeelding ]
Daar ooit een drankje gedaan en in mijn gezicht geslagen door een toch erg knappe Duitse met Egyptische roots.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja toen vond ik je toch weer een beetje raar
Nou echt frietjes, echt, van die tepels van een cm of 4 of 5 lang, 6 kan ook nog, geen lelijke vrouw hoor maar die frietjesquote:
Was ik niet :pquote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit een drankje gedaan en in mijn gezicht geslagen door een toch erg knappe Duitse met Egyptische roots.
Ja maar wat bedoel je met frietjes? Zoals het plaatje hierboven?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou echt frietjes, echt, van die tepels van een cm of 4 of 5 lang, 6 kan ook nog, geen lelijke vrouw hoor maar die frietjes
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel zo iets als dit
[ afbeelding ]
Dit vindt je al raar aan haar? Je moest eens wetenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja toen vond ik je toch weer een beetje raar
Ja maar dan nog drie keer zo lang of zo en bij een vrouw met redelijk grote borsten en naar die borsten was ik vrij nieuwsgierig vantevorenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je met frietjes? Zoals het plaatje hierboven?
Weer zon fetish van uitstralingquote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Wow waar gaat het hier nu weer over als ik ff niet kijk
Ik probeer erachter te komen wat voor borsten CL en bitterbal hebben maar ik heb vrij weinig succes.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Wow waar gaat het hier nu weer over als ik ff niet kijk
Kill it with fire!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel zo iets als dit
[ afbeelding ]
CL heb ik gemeet maar winter en dik ingepakt dus. Ballie is nog een mysteryquote:Op zondag 23 februari 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer erachter te komen wat voor borsten CL en bitterbal hebben maar ik heb vrij weinig succes.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CL heb ik gemeet maar winter en dik ingepakt dus. Ballie is nog een mystery
Vertel eens?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vindt je al raar aan haar? Je moest eens weten![]()
![]()
Ja jullie allebei dan kan ik een weloverwogen verstandige keuze maken wie mijn volgende vrouw gaat worden.quote:
Dat ga ik niet hier neerzetten, ik wil nog wel iets langer leven.quote:
Pick CLquote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jullie allebei dan kan ik een weloverwogen verstandige keuze maken wie mijn volgende vrouw gaat worden.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier neerzetten, ik wil nog wel iets langer leven.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jullie allebei dan kan ik een weloverwogen verstandige keuze maken wie mijn volgende vrouw gaat worden.
ff serieus johquote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Denk wel dat bitterbal een mooier kleur kontje heeft zo bij kaarslicht
Ja het is goed met je.quote:
Zo gevaarlijk komt ze niet overquote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier neerzetten, ik wil nog wel iets langer leven.
Blauw?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Bij kaarslicht van ¤1100 heeft JLo nog een mooie kont.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Onhandig wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk komt ze niet over
heeft die geen mooie kont dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij kaarslicht van ¤1100 heeft JLo nog een mooie kont.
Weet ikquote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij kaarslicht van ¤1100 heeft JLo nog een mooie kont.
Dat zijn altijd de gevaarlijkste 'ze leek zo'n normale vrouw, had nooit verwacht dat ze de halve buurt zou uitmoorden omdat ze wat rust wilde'.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk komt ze niet over
Ahjoh wie dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
heel de KSC zit te craven voor een date met bitterbal en ze wil niemand![]()
Nou nou nou zegquote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
heel de KSC zit te craven voor een date met bitterbal en ze wil niemand![]()
Dat vind ik dan weer ontzettend aantrekkelijk.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hadden mij moeten zien vliegen op werk laatst. Was echt niets charmants aan
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hadden mij moeten zien vliegen op werk laatst. Was echt niets charmants aan
Oh ze wil alleen mij niet, dat kan ook natuurlijkquote:
Gewoon een Badr pak kopen met dreads zoals Buda al een keer aanstipte.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ze wil alleen mij niet, dat kan ook natuurlijk
Mits ze niet zweten daarnaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die 5 borden dragen en 12 bier brengen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die 5 borden dragen en 12 bier brengen.
Jup, gratis tip. Doe er je voordeel meequote:Op zondag 23 februari 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een Badr pak kopen met dreads zoals Buda al een keer aanstipte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |