Maar dat is ook zo?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wil nu zeggen dat het dra-ma-tisch is
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap deze maar zou haar ook wel een tik geven zodat ze stopt met zingen
Ik slaap wel goed, maar ik kan thuis moeilijk elke dag 15 km gaan wandelenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo?
Dan zuip je niet genoeg
Teringquote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
Aanstellerige Italianen![]()
Uit met die zooi, ik ga lekker series kijken en onder de douche. Ajuus!
Verstandig.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat is dit nou weer voor vage oplossing
Je kan aangeven dat je voor huis 1 voor x% eigenaar bent en door huis 2 nogmaals het percentage.
Dat is ook voor de bankrekeningen, aandelen etc
Ik zoek wel een prof.
Ja de meeste KSCers zijn geen eigenaar van drie of meer huizen. Zoek maar iemand die er wel wat van weetquote:Op zondag 23 februari 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat is dit nou weer voor vage oplossing
Je kan aangeven dat je voor huis 1 voor x% eigenaar bent en door huis 2 nogmaals het percentage.
Dat is ook voor de bankrekeningen, aandelen etc
Ik zoek wel een prof.
Ben ik ook niet joh.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de meeste KSCers zijn geen eigenaar van drie of meer huizen. Zoek maar iemand die er wel wat van weet
Kan wel. Wil niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed, maar ik kan thuis moeilijk elke dag 15 km gaan wandelen
15 is misschien wat veel ja, ik doe dagelijks 12 ongeveer.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap wel goed, maar ik kan thuis moeilijk elke dag 15 km gaan wandelen
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dat begint erop te lijken, neuken?
Waar wandel je dan heen? Mijn dorp is niet echt inspirerendquote:Op zondag 23 februari 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15 is misschien wat veel ja, ik doe dagelijks 12 ongeveer.
Nah het is wel een penthousequote:Op zondag 23 februari 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die jageeshut in Duitsland maakt je nog geen bitterbal Trump.
Niet zonder bitterbalquote:Op zondag 23 februari 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk wil ik ooit zo dansen met Buda en Fles, zullen we dit een keer doen jongens?
Mijn dorp ook niet, als ik km's wil maken ga ik vaak naar het industrieterrein, kun je lekker gedachteloos flink wat lopenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar wandel je dan heen? Mijn dorp is niet echt inspirerend
Ja gans geil, ich denke das wir einen treffen sollen organisieren.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah het is wel een penthouse![]()
Die Bitterbal Turm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |