Never change a winning Thiimquote:Op zondag 23 februari 2020 21:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja waarom een goede TT wijzigen..
nix mis mee..
Je kunt altijd buda een lieve DM sturen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:36 schreef aKboR het volgende:
Er had misschien II achter gekend maar helaas zo slim was i k niet
Nee ben contentquote:Op zondag 23 februari 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt altijd buda een lieve DM sturen.
Zit je aan de drank?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:36 schreef aKboR het volgende:
Er had misschien II achter gekend maar helaas zo slim was ik niet op het moment suprême
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie kunnen wel nuilen als ouwe zakken.
Nummero zwei achter een topic zetten vergt niet gek veel intellectquote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat gekend gekund had kennen zijn??
Dit is dan weer zwaar kut Fles.quote:
Nee niet echt maar ik dacht eerlijk gezegd dat het de kracht van de herhaling weg zou nemen als het niet identiek was aan de vorige TT..quote:Op zondag 23 februari 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nummero zwei achter een topic zetten vergt niet gek veel intellect
Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dan weer zwaar kut Fles.
Zo werkt seks idd wel jaquote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee niet echt maar ik dacht eerlijk gezegd dat het de kracht van de herhaling weg zou nemen als het niet identiek was aan de vorige reeks..
Verliefd?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Ik voel me verliefd
Best fijn.
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker nummer wel, tijd van sjakka Zoeloe toch?
Ik had een Franse collega die all over zo rook. Mensen weigerden in zijn buurt te zitten. Toen mocht ik als chef een gesprekje met hem voerenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Het is dat hun geslachtsdelen naar ui, oud zweet en knoflook ruiken maar Fransen hebben wel wat met den romantiek zou je zeggen.
Hoe gaat je slaap de laatste tijd?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Heerlijk gezwommen en tyfusend gelopen
Mijn eerste echte vriendinnetje toen ik 17 was die was half Frans.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een Franse collega die all over zo rook. Mensen weigerden in zijn buurt te zitten. Toen mocht ik als chef een gesprekje met hem voeren
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaap de laatste tijd?
En die rook half zo? Liet de uien weg misschien?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste echte vriendinnetje toen ik 17 was die was half Frans.
Snap deze maar zou haar ook wel een tik geven zodat ze stopt met zingenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Van de stem van deze Franse dame krijg ik het ook wel warm
Wie? Die meid die dat liedje zingt?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft liefdesverdrietels zei ze.
Ze had van die witte bolletjes daar.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die rook half zo? Liet de uien weg misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |