Wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heeft CL wel prima grote borsten?
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noem je ze nou allemaal golddigers![]()
Hoezo zijn ze dan niet verliefd op uisttraling. Die heeft geurkaarsen van 1000 euro
Ben jij eens in Kreta geweest?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noem je ze nou allemaal golddigers![]()
Hoezo zijn ze dan niet verliefd op uisttraling. Die heeft geurkaarsen van 1000 euro
Oh die zijn juist fucking hugequote:Op zondag 23 februari 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine bescheiden tepels en het is allemaal wel weer prima hoor
Thank godquote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Zocht op big nipples. Stond safe search uit
ieuw gadverquote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Pannenkoeken.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thank god![]()
Mijn ex ex ex ex ex buurvrouw had echt frietjes
Oh ja toen vond ik je toch weer een beetje raarquote:Op zondag 23 februari 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel zo iets als dit
[ afbeelding ]
Daar ooit een drankje gedaan en in mijn gezicht geslagen door een toch erg knappe Duitse met Egyptische roots.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja toen vond ik je toch weer een beetje raar
Nou echt frietjes, echt, van die tepels van een cm of 4 of 5 lang, 6 kan ook nog, geen lelijke vrouw hoor maar die frietjesquote:
Was ik niet :pquote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit een drankje gedaan en in mijn gezicht geslagen door een toch erg knappe Duitse met Egyptische roots.
Ja maar wat bedoel je met frietjes? Zoals het plaatje hierboven?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou echt frietjes, echt, van die tepels van een cm of 4 of 5 lang, 6 kan ook nog, geen lelijke vrouw hoor maar die frietjes
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel zo iets als dit
[ afbeelding ]
Dit vindt je al raar aan haar? Je moest eens wetenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja toen vond ik je toch weer een beetje raar
Ja maar dan nog drie keer zo lang of zo en bij een vrouw met redelijk grote borsten en naar die borsten was ik vrij nieuwsgierig vantevorenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat bedoel je met frietjes? Zoals het plaatje hierboven?
Weer zon fetish van uitstralingquote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Wow waar gaat het hier nu weer over als ik ff niet kijk
Ik probeer erachter te komen wat voor borsten CL en bitterbal hebben maar ik heb vrij weinig succes.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Wow waar gaat het hier nu weer over als ik ff niet kijk
Kill it with fire!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel zo iets als dit
[ afbeelding ]
CL heb ik gemeet maar winter en dik ingepakt dus. Ballie is nog een mysteryquote:Op zondag 23 februari 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer erachter te komen wat voor borsten CL en bitterbal hebben maar ik heb vrij weinig succes.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CL heb ik gemeet maar winter en dik ingepakt dus. Ballie is nog een mystery
Vertel eens?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vindt je al raar aan haar? Je moest eens weten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |