Denken ze toch wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denken ze gewoon dat je van de Hartenberg bent.
Wel knap dat je zonder begeleider naar buiten mag.quote:
Ik vind bitterbal leuk en dat mag ik niet eens zeggen. Ik bedoel er niet eens wat mee, ze lijkt me gewoon leuk gezelschapquote:
Nakend?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vanavond in het thermaalbad naast een knappe Italiaanse. Beetje keelpijn nu
ZEG IETS TEGEN HAAR!!!quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vanavond in het thermaalbad naast een knappe Italiaanse. Beetje keelpijn nu
Wat?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind bitterbal leuk en dat mag ik niet eens zeggen. Ik bedoel er niet eens wat mee, ze lijkt me gewoon leuk gezelschapMaar iedereen is tegenwoordig maar zo bang voor alles. Jammer.
Zij hoort keelpijn te hebben hè.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Begrijp niet waaromquote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is verliefd op je maar dat zijn we allemaal een beetje, geeft niks.
Krijgen vrouwen daar keelpijn van?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij hoort keelpijn te hebben hè.
Nou niet eens datquote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is verliefd op je maar dat zijn we allemaal een beetje, geeft niks.
Huehue!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij hoort keelpijn te hebben hè.
Keelpijn onder andere.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens dat
Verliefd is wel echt heel wat meer voor nodig.
Noem je ze nou allemaal golddigersquote:
Zijn vrij klein hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of op die enorme Egyptische tieten
Dit is correct, 1100 euro.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noem je ze nou allemaal golddigers![]()
Hoezo zijn ze dan niet verliefd op uisttraling. Die heeft geurkaarsen van 1000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |