Nou goed, die eer gun ik jou danquote:Op zondag 23 februari 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep die ja maar zou haar om deze clip alsnog de avond van haar leven geven en haar luier verschonen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
Soms was het wat verdacht. Zei hij mij gedag met de hitlergroet en ging dan grinnikend weer naar binnen
Stond ik daar
Is zij Duits?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn vader was ook super grappig.:P
Tenminste vond ik. En hijzelf ookMijn stiefmoeder wat minder
Ik dacht dat je vader een Deen was, of is dat alleen je biologische pa ?quote:
Nee Deense achternaam. Ergens ver terug zit er blijkbaar wat Deens maar weet niet wie of watquote:Op zondag 23 februari 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vader een Deen was, of is dat alleen je biologische pa ?
Okee, dat heb ik ook, zowel mijn vader en moeder hebben/hadden een Vlaams klinkende naam. Alleen weet ik het a niet zeker en b heb ik het nooit uitgezocht hoe en wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Deense achternaam. Ergens ver terug zit er blijkbaar wat Deens maar weet niet wie of wat
Ja denk dat mijn vader een keer een overgrootopa heeft genoemd ofzoquote:Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat heb ik ook, zowel mijn vader en moeder hebben/hadden een Vlaams klinkende naam. Alleen weet ik het a niet zeker en b heb ik het nooit uitgezocht hoe en wat.
Gewoon een wind laten in zulke situaties.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik stond vandaag in de IKEA lift, 30 man erin ook of zo, doodstil en ik zei hardop goh denk dat er dadelijk gas uit het plafond komt, bleef doodstil.
Ik herinner me door het live optreden alleen deze man.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete Boney M-nummer
Ik ben gaan zingen om alsnog aandacht te krijgen maar dat IKEA volk bleef bang voor zich uit staren, ik was echt even ongelukkig.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een wind laten in zulke situaties.
Gewoon heel hard hoesten en tussen het hoesten door duidelijk benadrukken dat je echt géén coronavirus hebt.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een wind laten in zulke situaties.
Maar iedereen weet dat Bobby Farell niet zong. Zijn partij is ingezongen door de producerquote:Op zondag 23 februari 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik herinner me door het live optreden alleen deze man.
Moet je maar eens opletten als hij moet zingen![]()
Terwijl je metgezel vraagt hoe het in noord-Italië was van de week.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel hard hoesten en tussen het hoesten door duidelijk benadrukken dat je echt géén coronavirus hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel hard hoesten en tussen het hoesten door duidelijk benadrukken dat je echt géén coronavirus hebt.
Ja dat klopt, maar hij probeerde het toch met het live optreden en er kwam alleen wat donker gebrabbel uitquote:Op zondag 23 februari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat Bobby Farell niet zong. Zijn partij is ingezongen door de producer
Beetje opvallend aan je kruis krabben en dan hardop zes keer piemelgriep roepen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl je metgezel vraagt hoe het in noord-Italië was van de week.
Ja, dat moet hij ook niet doenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar hij probeerde het toch met het live optreden en er kwam alleen wat donker gebrabbel uit
Dan denken ze gewoon dat je van de Hartenberg bent.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje opvallend aan je kruis krabben en dan hardop zes keer piemelgriep roepen.
Denken ze toch wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denken ze gewoon dat je van de Hartenberg bent.
Wel knap dat je zonder begeleider naar buiten mag.quote:
Ik vind bitterbal leuk en dat mag ik niet eens zeggen. Ik bedoel er niet eens wat mee, ze lijkt me gewoon leuk gezelschapquote:
Nakend?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vanavond in het thermaalbad naast een knappe Italiaanse. Beetje keelpijn nu
ZEG IETS TEGEN HAAR!!!quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vanavond in het thermaalbad naast een knappe Italiaanse. Beetje keelpijn nu
Wat?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind bitterbal leuk en dat mag ik niet eens zeggen. Ik bedoel er niet eens wat mee, ze lijkt me gewoon leuk gezelschapMaar iedereen is tegenwoordig maar zo bang voor alles. Jammer.
Zij hoort keelpijn te hebben hè.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Begrijp niet waaromquote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is verliefd op je maar dat zijn we allemaal een beetje, geeft niks.
Krijgen vrouwen daar keelpijn van?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij hoort keelpijn te hebben hè.
Nou niet eens datquote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles is verliefd op je maar dat zijn we allemaal een beetje, geeft niks.
Huehue!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij hoort keelpijn te hebben hè.
Keelpijn onder andere.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens dat
Verliefd is wel echt heel wat meer voor nodig.
Noem je ze nou allemaal golddigersquote:
Zijn vrij klein hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of op die enorme Egyptische tieten
Dit is correct, 1100 euro.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noem je ze nou allemaal golddigers![]()
Hoezo zijn ze dan niet verliefd op uisttraling. Die heeft geurkaarsen van 1000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |