quote:
ook pima. Ik ben wel pro de Boney M vibequote:Op zondag 23 februari 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je leest verkeerd. Hij begint iedereen te porren met zijn liniaal
Ein Arabariër.quote:
Boney M (Bobby Farrel) is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast johquote:Op zondag 23 februari 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook pima. Ik ben wel pro de Boney M vibe
Boeit me niks, heldquote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boney M is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast joh
Haten op Boney Mquote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boney M is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast joh
Paar jaar geleden? Hij overleed in 2010quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boney M (Bobby Farrel) is een gigantische loser en drugsverslaafde. Waar we een paar jaar geleden nog een biertje mee hebben gedronken. Wat een gast joh
Dat ja. Ik was toen in Budapest trouwens.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar jaar geleden? Hij overleed in 2010
Muziek was geniaal vroeger. Maar die broodoptredens die gewoon 99% draaiden op de achtergrond zangeressen waren tamelijk tenenkrommend.quote:
Ik proef/merk/voel dit soort dingen binnen 10 secondenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoorHet is niet alsof je er hier iets van merkt :p
Dan heb ik in gezegdquote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Muziek was geniaal vroeger. Maar die broodoptredens die gewoon 99% draaiden op de achtergrond zangeressen waren tamelijk tenenkrommend.
Jezus leugenaar :pquote:Op zondag 23 februari 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef/merk/voel dit soort dingen binnen 10 seconden
Inderdaad wat een leugenaar die Jezus, jezelf helemaal de tering in zuipen en in een grot gaan liggen en een paar dagen later roepen dat je uit de dood bent herrezen.quote:
Ja die steen hequote:Op zondag 23 februari 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad wat een leugenaar die Jezus, jezelf helemaal de tering in zuipen en in een grot gaan liggen en een paar dagen later roepen dat je uit de dood bent herrezen.
Uitstraling heeft nu een piramide in zijn broek.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoorHet is niet alsof je er hier iets van merkt :p
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet merken online.
quote:Op zondag 23 februari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft nu een piramide in zijn broek.
Klein drielandenpuntjequote:Op zondag 23 februari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling heeft nu een piramide in zijn broek.
Drielandenpuntje is groeiende.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Afgezien van mijn voorliefde voor kaplaarzen en lange dubieuze regenjassen en dat ik later in een piramide begraven wil worden merk je dat helemaal niet aan mij.
Klopt hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Afgezien van mijn voorliefde voor kaplaarzen en lange dubieuze regenjassen en dat ik later in een piramide begraven wil worden merk je dat helemaal niet aan mij.
Dit is mijn favoriete Boney M-nummerquote:
Dat meisje in het achtergrondkoortje met dat zwarte shirtje aanquote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete Boney M-nummer
Die links staat? Daar was mijn oog ook op gevallenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje in het achtergrondkoortje met dat zwarte shirtje aan
Bier smaakt op zondag altijd het lekkerstquote:
Ja nog lekker op. Morgen vrij, want gisteren gewerktquote:
Yep die ja maar zou haar om deze clip alsnog de avond van haar leven geven en haar luier verschonen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die links staat? Daar was mijn oog ook op gevallenMaar die is 300 nu
Mijn vader was ook super grappig.:Pquote:Op zondag 23 februari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een Duitse heb je wel verdacht veel humor
Deze ken ik eigenlijk voornamelijk van een snoeiharde techno remixquote:Op zondag 23 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete Boney M-nummer
Vaak wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bier smaakt op zondag altijd het lekkerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |