Ja jullie allebei dan kan ik een weloverwogen verstandige keuze maken wie mijn volgende vrouw gaat worden.quote:
Dat ga ik niet hier neerzetten, ik wil nog wel iets langer leven.quote:
Pick CLquote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jullie allebei dan kan ik een weloverwogen verstandige keuze maken wie mijn volgende vrouw gaat worden.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier neerzetten, ik wil nog wel iets langer leven.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jullie allebei dan kan ik een weloverwogen verstandige keuze maken wie mijn volgende vrouw gaat worden.
ff serieus johquote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Denk wel dat bitterbal een mooier kleur kontje heeft zo bij kaarslicht
Ja het is goed met je.quote:
Zo gevaarlijk komt ze niet overquote:Op zondag 23 februari 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier neerzetten, ik wil nog wel iets langer leven.
Blauw?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Bij kaarslicht van ¤1100 heeft JLo nog een mooie kont.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Onhandig wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk komt ze niet over
heeft die geen mooie kont dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij kaarslicht van ¤1100 heeft JLo nog een mooie kont.
Weet ikquote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij kaarslicht van ¤1100 heeft JLo nog een mooie kont.
Dat zijn altijd de gevaarlijkste 'ze leek zo'n normale vrouw, had nooit verwacht dat ze de halve buurt zou uitmoorden omdat ze wat rust wilde'.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk komt ze niet over
Ahjoh wie dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
heel de KSC zit te craven voor een date met bitterbal en ze wil niemand![]()
Nou nou nou zegquote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
heel de KSC zit te craven voor een date met bitterbal en ze wil niemand![]()
Dat vind ik dan weer ontzettend aantrekkelijk.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hadden mij moeten zien vliegen op werk laatst. Was echt niets charmants aan
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hadden mij moeten zien vliegen op werk laatst. Was echt niets charmants aan
Oh ze wil alleen mij niet, dat kan ook natuurlijkquote:
Gewoon een Badr pak kopen met dreads zoals Buda al een keer aanstipte.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ze wil alleen mij niet, dat kan ook natuurlijk
Mits ze niet zweten daarnaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die 5 borden dragen en 12 bier brengen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die 5 borden dragen en 12 bier brengen.
Jup, gratis tip. Doe er je voordeel meequote:Op zondag 23 februari 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een Badr pak kopen met dreads zoals Buda al een keer aanstipte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |