chuf is not amusedquote:Op zondag 23 februari 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
Het zou pas leuk zijn dat elke keer wanneer dit topic wordt geopend chufi een melding krijgt.
Ik denk dat hij het stiekem toch wel een beetje leuk vindt om een naamtopic incl @ te hebbenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het stiekem toch wel een beetje leuk vindt om een naamtopic incl @ te hebben
Charlotte Tilbury?quote:
Gewoon voor de heb dus. Dan hoef ik niet te vragen of die wel blijft zitten, want dat doet er niet toequote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, die Pillow Talk lipstift. Ik draag niet eens lippenstift
Dat is een iconisch lippenstift! Ik heb de lip liner ervanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op zondag 23 februari 2020 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon voor de heb dus. Dan hoef ik niet te vragen of die wel blijft zitten, want dat doet er niet toe
Ik zag het, dat iedereen er enthousiast over isquote:Op zondag 23 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is een iconisch lippenstift! Ik heb de lip liner ervan
Die kleur is wel mooi ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:
Hij is fantastisch. Beste lipliner die ik ooit heb gehad. En ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMaar 32 euro is echt teveel.
[..]
Ik zag het, dat iedereen er enthousiast over is
Ik ook, ik wil die hele PillowTalk set. Gelukkig bedenk ik mij wat ik met 210,- kan dien als ik in een kunstbenodighedenzaak benquote:
Alleen om die namen zou ik het kopen. Marketingpareltje hebben ze daar achter de schermen werkenquote:
210!!!!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil die hele PillowTalk set. Gelukkig bedenk ik mij wat ik met 210,- kan dien als ik in een kunstbenodighedenzaak ben
Ah ja, dan is het wel fijn een goed product te hebben en niets ergerlijker dan iets kopen en dan toch die creasenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is fantastisch. Beste lipliner die ik ooit heb gehad. En ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.
Ik was aan het kijken naar de Magic Vanish color corrector. Door mijn slaapprobleem heb ik best last van donkere kringen. Best lastig daar iets goeds op te vinden wat niet gedurende de dag gaat creasen.
Deze schijnt wel goed te zijn. Maar erg duur. Je doet er wel heel lang mee. @:Tilly probeert ook van alles, ik dacht dat zij misschien met de Charlotte Tilbury huisproducten bekend zou zijn.
OMG daar wordt ik hebberig vanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.debijenkorf.n(...)l%3D1%26vt%3Dunknown
Ik vind Creative Cosmetics heel fijn, zij hebben een fijne groene of roze concealer voor het red light district onder je ogen, maar is ook best prijzig.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is fantastisch. Beste lipliner die ik ooit heb gehad. En ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.
Ik was aan het kijken naar de Magic Vanish color corrector. Door mijn slaapprobleem heb ik best last van donkere kringen. Best lastig daar iets goeds op te vinden wat niet gedurende de dag gaat creasen.
Deze schijnt wel goed te zijn. Maar erg duur. Je doet er wel heel lang mee. @:Tilly probeert ook van alles, ik dacht dat zij misschien met de Charlotte Tilbury huidproducten bekend zou zijn.
ik heb nu een groene van NYX....die is best te doen maar die gebruik ik ook niet onder mijn ogen. Die huid onder de ogen is zo fijntjes en dun. Het moet echt super hydraterend zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Creative Cosmetics heel fijn, zij hebben een fijne groene of roze concealer voor het red light district onder je ogen, maar is ook best prijzig.
Ik haat zequote:Op zondag 23 februari 2020 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah ja de donkere kringen. Zelfs met genoeg slaap heb ik die.
Op werk vallen ze niet op want bril en voor speciale gelegenheden doe ik er een beetje BB crčme voor de ogen opquote:
Die oogschaduwpalet ervanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil die hele PillowTalk set. Gelukkig bedenk ik mij wat ik met 210,- kan dien als ik in een kunstbenodighedenzaak ben
Juist wel. Onder die felle verlichting. Krijg vaak de vraag of ik zo slecht slaap en je bent zo bleek (ja duh ik ben nu eenmaal bleek, rooien zijn dat meestal) en wat zie je er moe uitquote:
Zie edit ik draag een bril danquote:Op zondag 23 februari 2020 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Juist wel. Onder die felle verlichting. Krijg vaak de vraag of ik zo slecht slaap en je bent zo bleek (ja duh ik ben nu eenmaal bleek, rooien zijn dat meestal) en wat zie je er moe uit
skibril of zo? Zo'n speciale labbril?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie edit ik draag een bril dan
Plus dat het ook nog eens heel persoonlijk is, wat voor de één fijn is voor de huid hoeft dat nog niet voor iedereen zo te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb nu een groene van NYX....die is best te doen maar die gebruik ik ook niet onder mijn ogen. Die huid onder de ogen is zo fijntjes en dun. Het moet echt super hydraterend zijn.
Stomme is dat op sites reviews elkaar tegenspreken. Bij twee die ik volg zegt de een dat het problemen kan geven for dry skin, en de andere zegt juist: perfect for dry skin. Arghhh. En degene die ik als een soort van leidraad zie, heeft het helemaal niet gereviewd.
Jammer dat ze in Nederland geen samples uitgeven zoals in de USA. Daar kun je om sampes vragen en dan krijg je voor 1 a 2 dagen mee. Kun je het uitproberen.
Normale bril, en nog nooit opmerkingen erover gehad eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
skibril of zo? Zo'n speciale labbril?
hmmm nooit van gehoord. Eens koekeloeren.quote:
Ik weet niet of ik er aan denk om een make upwinkel in te gaanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef Prisha het volgende:
Oh @:Voxs gaat naar de USA volgende week! Voxsssssssssssss....kun je wat samples meenemen?![]()
![]()
Heb ik zelf ook als ik daar ben. Laatste dag denk ik er ineens aanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er aan denk om een make upwinkel in te gaanAls ik er tegenaan loop
Fijne dag Voxs!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:35 schreef Voxs het volgende:
Dingen klaar, tandenpoetsen en op pad, fijne dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn er straks minderkoetjesquote:Op zondag 23 februari 2020 11:04 schreef Deisyy het volgende:
De meerkoetjes waaien hier bijna het water uit.
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:56 schreef chufi het volgende:
toeterOp mijn waterscooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mee toet toeter ik naar jouwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
TempeliersIk krijg er wel een beetje een Monty Python gevoel bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over een uurtje of zo staat ie weerquote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een beetje een Monty Python gevoel bij...
Geek Deluxe Pass en ik vind het geweldigquote:
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geek Deluxe Pass en ik vind het geweldig
Star Wars enzo
Hier valt het wel mee volgens mij, of ik ben het al gewend, dat ken ook.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het waait wel harder dan in de voorgaande weekenden
Toestand.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Op Schiphol is nog maar 1 landingsbaan open kreeg ik net te horen.
Ik zag al weer een doorgestarte vlucht van Easyjet uit Vienna.. nu inmiddels wel gelandquote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Kost niets extra’squote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt me wel vervelend als passagier om te landen en weer gelijk op te stijgen.
Een piloot moet voor een touch and go fors aftikken. Voor de passagier is het gratis.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt me wel vervelend als passagier om te landen en weer gelijk op te stijgen.
Helaas geen ervaring met Charlotte Tilbury, maar het is wel een mooi merk. 😍quote:Op zondag 23 februari 2020 10:55 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB heb je ooit iets van Charlotte Tilbury gebruikt?
Crosswind fun.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop nooit in zo'n vliegtuig te zitten, lijkt me verschrikkelijk.
Jij zal dat wel leuk vinden ja.quote:
Treinen zijn hier een soep.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo lang ik mij kan heugen heb ik kringen onder mijn ogen, hoort gewoon bij mijn gezicht.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef TillyB het volgende:
Over donkere kringen trouwens, meestal laat ik ze tegenwoordig op een dun laagje uitgeblendde foundation na gewoon openlijk floreren. Ja mensen kijk maar goed naar m'n ingevallen crackogen! THIS BITCH IS TIRED
Whehe, floreren nog wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef TillyB het volgende:
Over donkere kringen trouwens, meestal laat ik ze tegenwoordig op een dun laagje uitgeblendde foundation na gewoon openlijk floreren. Ja mensen kijk maar goed naar m'n ingevallen crackogen! THIS BITCH IS TIRED
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef TillyB het volgende:
Met al je minpunten zo floreren dat men niet meer zonder kanquote:Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, floreren nog wel.Arme Tilly.
Waar bake je mee ? merk enz aubquote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helaas geen ervaring met Charlotte Tilbury, maar het is wel een mooi merk. 😍
Magic vanish colour corrector hmm ik heb juist onlangs een aantal goedkope colour correctors gekocht. Want ook erg donkere kringen hier. Ik heb wel het idee dat het een beetje helpt qua kleurcorrectie, maar aan de andere kant heb je dan weer een laag extra op je ogen en ziet het er een beetje cakey uit. Moet het nog een paar keer uitproberen. Maar tot nu toe heb ik zoiets van, het is veel meer gedoe en meer cake en je ziet eigenlijk qua kleur nauwelijks verschil met wanneer ik alleen m'n concealer gebruik. Ik heb de MAC Pro Longwear concealer trouwens, die covert heel goed, maar is totaal niet hydraterend.
Heb je niet nog een dekkende hydraterende foundation in huis die je kan gebruiken onder je ogen en dan heel goed baken? BAKEN TROUWENS! Omg ik vond dat altijd overdreven gedoe, maar ik kan niet meer zonder.Waarom ben ik daar niet eerder aan begonnen!
Heb t wel eens gezien op yt filmpjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gegoogled. Ik ben weer up to date
Oogoperaties op jonge leeftijd. Ahwquote:Op zondag 23 februari 2020 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het vooral dat het blauw is in het hoekje tegen je neus aan. Maar ik bedenk me net dat het ook kan komen door alle oogoperaties op jonge leeftijd dat de bloedvaten daar nooit goed hersteld zijn en de huid daar dus dun is. Ik heb al die donkere hoekjes gehad sinds puberteit.
Anyways ik camoufleer de boel wel wanneer nodig is.
Nee hoor daar is je huid gewoon heel dunquote:Op zondag 23 februari 2020 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het vooral dat het blauw is in het hoekje tegen je neus aan. Maar ik bedenk me net dat het ook kan komen door alle oogoperaties op jonge leeftijd dat de bloedvaten daar nooit goed hersteld zijn en de huid daar dus dun is. Ik heb al die donkere hoekjes gehad sinds puberteit.
Anyways ik camoufleer de boel wel wanneer nodig is.
In een vliegtuig zitten is sowieso verschrikkelijkquote:Op zondag 23 februari 2020 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop nooit in zo'n vliegtuig te zitten, lijkt me verschrikkelijk.
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
TempeliersLachebekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ja fijn dat dat tegenwoordig hip is om niet te vliegenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten is sowieso verschrikkelijk
Ik was al hip voordat dat hip wasquote:Op zondag 23 februari 2020 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja fijn dat dat tegenwoordig hip is om niet te vliegen
Ik ben weer echt hip om dat gewoon WEL te doenquote:
Jij hipster!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben weer echt hip om dat gewoon WEL te doen
Waarinquote:Op zondag 23 februari 2020 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Baking is toch dat poeder wat je in moet laten trekken?
Scheelt dat je niet heel bewust er dan over nadenkt, het heeft mss wat sporen achtergelaten (ik moest voorzichtig zijn anders gingen de hechtingen los en konden hypothetisch gezien de ogen er weer uitvallen).quote:Op zondag 23 februari 2020 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oogoperaties op jonge leeftijd. Ahw
Ah okquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst een concealer en dan doe je poeder op je wangen en neus en voorhoofd inlaten trekken, en dan met zo'n mega kwast borstelen
Ook maar als ze 5x in je ogen hebben lopen porren zorg dat hier en daar ook wel voor wat dingen. En het ziet er serieus uit als een constante blauwe plek. Maar jij weet het natuurlijk vast beter.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor daar is je huid gewoon heel dun
Waarom weet jij dit soort dingen wel dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Baking is toch dat poeder wat je in moet laten trekken?
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook maar als ze 5x in je ogen hebben lopen porren zorg dat hier en daar ook wel voor wat dingen. En het ziet er serieus uit als een constante blauwe plek. Maar jij weet het natuurlijk vast beter.
Omdat hier make up gatherings plaatsvinden met een stuk of 5 twintigersquote:Op zondag 23 februari 2020 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit soort dingen wel dan?
En dat ik in dezelfde hoeken op mijn oogbol een litteken heb zitten maakt natuurlijk verder ook niets uit natuurlijkquote:
Ik heb dat soort mensen niet eens in mijn levenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat hier make up gatherings plaatsvinden met een stuk of 5 twintigers![]()
En ze willen altijd de grote TV dan voor de Youtube's en daar zit ik in de buurt
LEKKER BLAUW ZIJN DAN iedereen heeft het wel iigquote:Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat ik in dezelfde hoeken op mijn oogbol een litteken heb zitten maakt natuurlijk verder ook niets uit natuurlijk
Het ziet er moe en onverzorgd uit, maar op een boel normale dagen floreer ik er gewoon lekker mee. En iedereen die er verder problemen mee heeft kijkt maar naar mijn nietszeggende tietenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
LEKKER BLAUW ZIJN DAN iedereen heeft het wel iig
Gewoon buiten laten, die komt zo wel weer naar binnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Morrisson we gaan naar buiten zo
Ho ho, tieten zeggen meer dan veel mensen denken, hoor!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er moe en onverzorgd uit, maar op een boel normale dagen floreer ik er gewoon lekker mee. En iedereen die er verder problemen mee heeft kijkt maar naar mijn nietszeggende tieten
Werkte goed ja 30 seconde en hij vloog terugquote:Op zondag 23 februari 2020 14:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon buiten laten, die komt zo wel weer naar binnen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Werkte goed ja 30 seconde en hij vloog terug
Nou grote tieten moet je ook willenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er moe en onverzorgd uit, maar op een boel normale dagen floreer ik er gewoon lekker mee. En iedereen die er verder problemen mee heeft kijkt maar naar mijn nietszeggende tieten
Baken is toch niet te doen als je boven de 23 bent?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helaas geen ervaring met Charlotte Tilbury, maar het is wel een mooi merk. 😍
Magic vanish colour corrector hmm ik heb juist onlangs een aantal goedkope colour correctors gekocht. Want ook erg donkere kringen hier. Ik heb wel het idee dat het een beetje helpt qua kleurcorrectie, maar aan de andere kant heb je dan weer een laag extra op je ogen en ziet het er een beetje cakey uit. Moet het nog een paar keer uitproberen. Maar tot nu toe heb ik zoiets van, het is veel meer gedoe en meer cake en je ziet eigenlijk qua kleur nauwelijks verschil met wanneer ik alleen m'n concealer gebruik. Ik heb de MAC Pro Longwear concealer trouwens, die covert heel goed, maar is totaal niet hydraterend.
Heb je niet nog een dekkende hydraterende foundation in huis die je kan gebruiken onder je ogen en dan heel goed baken? BAKEN TROUWENS! Omg ik vond dat altijd overdreven gedoe, maar ik kan niet meer zonder.Waarom ben ik daar niet eerder aan begonnen!
Het zal nooit mijn hobby worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten is sowieso verschrikkelijk
Ja kinderen zijn daar wat makkelijker mee zeggen ze. En omg je ogen eruit vallen en dan als kind dit weten, ik was dan als de dood geweest.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet heel bewust er dan over nadenkt, het heeft mss wat sporen achtergelaten (ik moest voorzichtig zijn anders gingen de hechtingen los en konden hypothetisch gezien de ogen er weer uitvallen).
Owh en een litteken in mijn rechter oog wat rood wordt en mensen dan weer wat over moeten zeggen.
Baken is beter niet te doen als je boven een bepaalde leeftijd bentquote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Juist, te veel gedoe.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
Mijn god wat een gedoe..![]()
Stap 1. Reinigen, hydrateren en beschermen van je huid
Stap 2. Primer aanbrengen voor een lang houdende makeup
Stap 3. Foundation aanbrengen voor een egale basis
Stap 4. Concealer/corrector: camoufleren van oneffenheden
Stap 5. Afpoederen: fixeren van foundation en/of concealer
Stap 6. Bronzer aanbrengen voor een gezond kleurtje
Stap 7. Wenkbrauwen in vorm brengen
Stap 8. Oogschaduw aanbrengen
Stap 9. Oogpotlood of (gel) eyeliner
Stap 10. Mascara aanbrengen voor extra mooie wimpers
Stap 11. Blush (rouge) voor een gezonde blos
Stap 12. Lippen inkleuren: lipliner, lipstick, lipgloss
* site snel weg klikt *
Beetje gekleurde dagcreme, mascara, oogpotlood/eyeliner, klaar.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
* site snel weg klikt *
Het correspondeerde gewoon niet zo goed met elkaar, hang je uitgeblust te zeuren over uitputtende moeheid met je stralende glowbekkie.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, floreren nog wel.Arme Tilly.
Ik ben nog op zoek! Had nog een oud potje loose powder van NYX liggen, die was perfect, maar wordt niet meer verkocht. Nu eentje van Revolution maar die is meh. Ik wil eigenlijk de schijnbaar legendarische loose setting powder van Laura Mercier.quote:
Ik doe het gewoon! Living on the edge!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Baken is toch niet te doen als je boven de 23 bent?
Ik doe er sowieso poeder op anders creast het, en dan ziet het er met baken het beste uit. Als je maar wel echt loose powder gebruikt en geen compact poeder. Ik dacht altijd jaja poeder is poeder, maar wat een verschil.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baken is beter niet te doen als je boven een bepaalde leeftijd bent. Of onder die leeftijd maar een oud uitziende huid hebt. Alles gaat in je pores en wrinkles zitten.
Hmmm..ja dat cakey is dus het probleem. En hoe meer je over elkaar eroverheen doet, hoe groter de kans op cakeyness. En dat wil ik ook weer niet.
Meestal laat ik het, net zoals Ienie, voor wat het is. Maar soms is het te erg en als ik dan een speciale gelegenheid hebt, dan is het mooier als dat niet te zien is.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
* site snel weg klikt *
En op luie dagen lekker niks!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:53 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
meestal enkel 1, 8,9,10. Bij speciale gelegenheden wil ik er soms wat meer moeite in steken.
Ik heb een primer van Laura Mercier. Fijn spul. En een setting powder van It Cosmetics. Daar ga ik echt de rest van mijn leven mee doen omdat ik het misschien 5x per jaar gebruik of zoquote:Op zondag 23 februari 2020 14:53 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster heb je nog tips voor een goedkope loose setting powder die net zo goed is als Laura Mercier?
Altijd 1. Echt altijd. Zelfs op die bloody berg had ik een mini potje oogcreme, gezichtscreme en twee tubes zonnebrand bij me.quote:
Allemachtig... nou daar mag ik vrijdag wel mee beginnen, wil ik zaterdag op tijd zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
* site snel weg klikt *
Jij hebt een prachtige huid Oma. Weet niet wat je er de vorige keer op had zitten, ik dacht niks. Maar die zag er gewoon heel mooi uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Allemachtig... nou daar mag ik vrijdag wel mee beginnen, wil ik zaterdag op tijd zijn.
Pssht, pssht: after shave ->klaar. Dus ik laat de discussie hier graag over aan de dames, en heer.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Allemachtig... nou daar mag ik vrijdag wel mee beginnen, wil ik zaterdag op tijd zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtige huid Oma. Weet niet wat je er de vorige keer op had zitten, ik dacht niks. Maar die zag er gewoon heel mooi uit.
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Euhh, nee niets. Had geloof ik wel een nieuwe mascara gekocht voor de gelegenheid. Ik gebruik het zo weinig, dat ik altijd nieuw moet kopen
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:53 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster heb je nog tips voor een goedkope loose setting powder die net zo goed is als Laura Mercier?
Sommige staan een uur eerder op daarvoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik een vrouw was gebruikte ik echt wel makeup echt ideaal om knap te worreh
https://www.glamour.nl/be(...)137/poeders-make-up/quote:Op zondag 23 februari 2020 14:53 schreef TillyB het volgende:
creepyquote:Op zondag 23 februari 2020 14:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Blijft een dag of drie zitten. Dat scheelt een hoop tijd... alleen de wimpers niet
![]()
Ja die van staat om 6 uur op, kat erbij en gaan met die spullenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sommige staan een uur eerder op daarvoor.
Wat een gedoequote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die van staat om 6 uur op, kat erbij en gaan met die spullen
Ik zou toch voor Laura Mercier gaan als ik @TillyB was. Die komt steeds terug als de beste, ook als je een oudere huid hebt of een droge huid. Even een plofkraakje doen en ze kan het bestellenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
https://www.glamour.nl/be(...)137/poeders-make-up/
De kunst is om makeup te gebruiken...maar eruit te zien alsof je helemaal (bijna) niks gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik een vrouw was gebruikte ik echt wel makeup echt ideaal om knap te worreh
Beetje make up is niet erg, maar sommige overdrijven.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
De kunst is om makeup te gebruiken...maar eruit te zien alsof je helemaal (bijna) niks gebruikt.
Laura weer op 1 natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
https://www.glamour.nl/be(...)137/poeders-make-up/
Ja die van mij kan het goed ik vind het altijd mooi, en ik ben wel een zeikerdquote:Op zondag 23 februari 2020 15:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
De kunst is om makeup te gebruiken...maar eruit te zien alsof je helemaal (bijna) niks gebruikt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Laura Mercier gaan als ik @:TillyB was. Die komt steeds terug als de beste, ook als je een oudere huid hebt of een droge huid. Even een plofkraakje doen en ze kan het bestellen
ha ja eens hoor. Ik heb vreselijk moeten lachen om iemand die een tuturial van een YouTuber nadeed. Ze leek op een clown. Dat ging hem niet wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:15 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Beetje make up is niet erg, maar sommige overdrijven.
Maar moet iedereen zelf weten
Je hebt ook wel een prachtige dochter, wat een plaatje, die heeft nauwelijks makeup nodig eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 15:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die van mij kan het goed ik vind het altijd mooi, en ik ben wel een zeikerd
Echt een knap wijffie jaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een prachtige dochter, wat een plaatje, die heeft nauwelijks makeup nodig eigenlijk
Zeker die Nicky? die nagedaan werd.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja eens hoor. Ik heb vreselijk moeten lachen om iemand die een tuturial van een YouTuber nadeed. Ze leek op een clown. Dat ging hem niet worden![]()
nee niet eensquote:Op zondag 23 februari 2020 15:19 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zeker die Nicky? die nagedaan werd.
Aardig wat dingen bij die je op de huishoudbeurs zou kunnen vinden.quote:
ik hou van gadgetsquote:Op zondag 23 februari 2020 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aardig wat dingen bij die je op de huishoudbeurs zou kunnen vinden.
Ohhh gelukkig dan...you're a real man.quote:
quote:
Sommige dingen zijn wel handig maar ik koop dat allemaal niet meer. En vroeger kocht ik het wel en gebruikte ik het 1 of 2 keer en dan niet meer. Wel geinig om naar te kijken. Behalve die aap waar je doekies uit zijn reet trekt.quote:
Die Nicky ken ik alleen van Expeditie. Nog nooit een Youtube filmpje van gezien.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig dan...you're a real man.
GB zal d'r wel kennen denk ik
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel handig maar ik koop dat allemaal niet meer. En vroeger kocht ik het wel en gebruikte ik het 1 of 2 keer en dan niet meer. Wel geinig om naar te kijken. Behalve die aap waar je doekies uit zijn reet trekt.
Nikkie is geen vlogger🧐quote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die Nicky ken ik alleen van Expeditie. Nog nooit een Youtube filmpje van gezien.
Ik kijk sowieso geen vloggers of hoe je dat ook noemt.
Ik had zo'n soort ding op de huishoudbeurs gekocht 20 jaar geleden, schoonmaken van dat ding was te veel werk en inmiddels ben ik handig met een mes. Hij staat nog wel in mijn kast, ik durf hem niet weg te gooien.quote:
Ik had al wat gelezen ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
Kijk Prisha eens lekker bezig in heur topic
wat zou dit zijn eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel handig maar ik koop dat allemaal niet meer. En vroeger kocht ik het wel en gebruikte ik het 1 of 2 keer en dan niet meer. Wel geinig om naar te kijken. Behalve die aap waar je doekies uit zijn reet trekt.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zou dit zijn eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Rotklus inderdaad om dat ding schoon te maken ook ja, scherpe mesjes ook, handschoenen telkens kapotquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had zo'n soort ding op de huishoudbeurs gekocht 20 jaar geleden, schoonmaken van dat ding was te veel werk en inmiddels ben ik handig met een mes. Hij staat nog wel in mijn kast, ik durf hem niet weg te gooien.
GB weet dat vast wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zou dit zijn eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
Kijk Prisha eens lekker bezig in heur topic
Correctquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ze doet iets met make up dan
Ja echt verschrikkelijk, ik denk dat ik hem binnenkort maar gewoon weggooi, niemand die er wat aan heeft.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotklus inderdaad om dat ding schoon te maken ook ja, scherpe mesjes ook, handschoenen telkens kapot![]()
Ik heb hem naar de kringloop gebracht voor de verhuizing, nadat hij jaren ongebruikt in de kast had gestaan.
Hoe weet jij dat danquote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een prachtige dochter, wat een plaatje, die heeft nauwelijks makeup nodig eigenlijk
Gaat goed!quote:
Die wil.ik graag..is het echt zo handig?quote:
Zware schoenen aan, dan gaat het bestquote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat goed!![]()
Als je zo doorgaat moet je in het vervolg binnen blijven met deze wind.
Vraag of Choco die van haar mee wil nemen volgende week, kan je het proberen, zij wil er toch vanafquote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die wil.ik graag..is het echt zo handig?
Ja, verdomme. Ik moet eerst het hele topic teruglezenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag of Choco die van haar mee wil nemen volgende week, kan je het proberen, zij wil er toch vanaf
Ik weet niet eens of het een slicer dicer is, is een bakkie en dan verschillende soorten schaven die je erop kan leggen. Ik weet werkelijk waar niet meer hoe dat ding heet. Maar scherpe messen dus en je kan er van alles mij snijden en figuurtjes mee maken. Als oma hem wil mag ze hem hebben.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag of Choco die van haar mee wil nemen volgende week, kan je het proberen, zij wil er toch vanaf
Welnee! @ChocoFan oma wil je slicer dicer uitproberen, aub meenemen zaterdag!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Ik moet eerst het hele topic teruglezen
Prima, ik neem het allemaal mee, ben ik er vanaf.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee! @:ChocoFan oma wil je slicer dicer uitproberen, aub meenemen zaterdag!
Met een witte blijf je zittenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
Slicer dicer gegoogled en lijkt erop ik heb alleen een witte.
noquote:Op [url=https://for, kipum.fok.nl/topic/2540249/5/50#p191646716]zondag 23 februari 2020 15:48[/url] schreef D. het volgende:
[..]
Win/win
Ik ben wel eetenn kg spiermassa kwijt, dus toch ietsje op mijn eiwitten letten
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prima, ik neem het allemaal mee, ben ik er vanaf.
ten en kip staat ook nog ergensquote:Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
No?
Shakes
En een eitje erbij kan ook geen kwaad idd
Ik heb geen idee meer. Vooral schaven, in verschillende figuurtjes en zo.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]geweldig.. kan ik ook blokjes kaas ermee hakken....zet ik Prisha met een blok kaas en dat ding in de hoek
Komt ze die dan ook serveren, of moeten we zelf lopen?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]geweldig.. kan ik ook blokjes kaas ermee hakken....zet ik Prisha met een blok kaas en dat ding in de hoek
Maar wat moet je er dan mee, ik dacht dat het een puzzel was omdat je zoveel mogelijkheden had. Vage shit.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:54 schreef sjampoeh het volgende:
@:chocofan
het is een Duits slot, mocht het nog boeien
Alleen de site die eronder staat, doet het niet bij mij![]()
[ afbeelding ]
Kuisheid slot iddquote:Op zondag 23 februari 2020 15:54 schreef sjampoeh het volgende:
@:chocofan
het is een Duits slot, mocht het nog boeien
Alleen de site die eronder staat, doet het niet bij mij![]()
[ afbeelding ]
ja zoiets is t denk ik ookquote:Op zondag 23 februari 2020 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar wat moet je er dan mee, ik dacht dat het een puzzel was omdat je zoveel mogelijkheden had. Vage shit.
Topquote:Op zondag 23 februari 2020 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
Afijn, ik neem die meuk gewoon mee en dan kan je het zien Oma.
Geprobeerd te googlen, op duits slot 250 mogelijkheden, krijg ik allemaal kastelen te zien.quote:
Ik zet haar in de hoek waar we zitten.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Komt ze die dan ook serveren, of moeten we zelf lopen?
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah, mooiquote:Op zondag 23 februari 2020 15:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet haar in de hoek waar we zitten.
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Win/win
Ik ben wel een kg spiermassa kwijt, dus toch ietsje op mijn eiwitten letten
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster @:Recce @:mootie are yall ready for prom night!!
Jazeker, het bevalt prima, geen honger, 2 kg afgevallen en mijn buik vindt het ook veel beter om maar een korte periode op een dag te eten.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dees ben je nog steeds aan het IF'en?
Gisteren pas om 16:30u voor het eerst gegetenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, het bevalt prima, geen honger, 2 kg afgevallen en mijn buik vindt het ook veel beter om maar een korte periode op een dag te eten.
16:15 uit bed of ook actief de hele dag ?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren pas om 16:30u voor het eerst gegeten
Af en toe schuiven met je tijden schijnt heel goed te zijn, ik ben vrijdagavond uit eten geweest, dus ben ook pas tegen 4 uur gaan eten.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren pas om 16:30u voor het eerst gegeten
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
16:15 uit bed of ook actief de hele dag ?
Ik moest grinniken.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
9:00u eruit, gesport, en naar sauna geweestquote:Op zondag 23 februari 2020 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat goeddddquote:Op zondag 23 februari 2020 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
9:00u eruit, gesport, en naar sauna geweest
Het gaat me steeds makkelijker afquote:Op zondag 23 februari 2020 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe schuiven met je tijden schijnt heel goed te zijn, ik ben vrijdagavond uit eten geweest, dus ben ook pas tegen 4 uur gaan eten.
Er past ook steeds minder inquote:Op zondag 23 februari 2020 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat me steeds makkelijker af
Het is dat eten zo lekker is...
Hoeveel kg is dat?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:11 schreef D. het volgende:
Ik heb misschien al 10 jaar niet meer zo 'licht' gewogen
Ik heb even geloerd, maar er staan lekkere dingen op de kaartquote:Op zondag 23 februari 2020 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon neemt ons straks weer mee uit eten bij de black smoke in rotterdam. Vlees
Het is zoooo lekker daar, wordt onze 3e keer alquote:Op zondag 23 februari 2020 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even geloerd, maar er staan lekkere dingen op de kaart
Echt?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:11 schreef D. het volgende:
Ik heb misschien al 10 jaar niet meer zo 'licht' gewogen
Ik gok dat ik bij 80 vetarm genoeg ben, dan ik weer trainen voor spieropbouw richting de 100kgquote:
quote:
Jahhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik mag wel rustig lopen met die lichtgewichten...ik bounce jullie allemaal van de kruk.
Denk ik wel.quote:
Nou als ik mager zou zijn zie ik er niet uit denk ik, sommige mensen horen ook niet slank te zijn denk ikquote:
Volgens mij echtquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik mag wel rustig lopen met die lichtgewichten...ik bounce jullie allemaal van de kruk.
Geen zorgen, van de 40 kg die ik was afgevallen heb ik er vorig jaar weer 15 kilo bijgezopen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben benieuwdquote:Op zondag 23 februari 2020 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik wel.
Ik eet nu ook mijn lunch of avondeten koolhydraatarm, ik vermoed dat dat er zomaar van gaat komen na de uitslag komende donderdag, dus kan ik alvast wennen
Netjes! Ik wil er nog één af en dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij echt
Sowieso heb ik de metingen van afgelopen 3 jaar, en de jaren daarvoor was ik volgens mij altijd rond de 90/92
We zullen zienquote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zei die arts assistent u bent wel 500 gr aangekomen maar dat was mn telefoon
Ik las 'vorige week'quote:Op zondag 23 februari 2020 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen zorgen, van de 40 kg die ik was afgevallen heb ik er vorig jaar weer 15 kilo bijgezopen.Kunnen we samen mensen bouncen met onze kont.
Riem af, schoenen uitquote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zei wacht eventelefoon uit mn zak
Nee heb ik 4 jaar over gedaan, dat afvallen. En binnen 3 maanden zat er weer veel aan. Jeej depressie.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las 'vorige week'![]()
40kg afgevallen
Ik heb geen streefgewicht, ik wil het vet wegquote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes! Ik wil er nog één af en dan ben ik tevreden.
Dat ken ik wel, eerst alles uit zakken halen voordat je op de weegschaal gaat staan.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zei wacht eventelefoon uit mn zak
Dat is wel heel frustrerendquote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee heb ik 4 jaar over gedaan, dat afvallen. En binnen 3 maanden zat er weer veel aan. Jeej depressie.
En eerst goed uitplassenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, eerst alles uit zakken halen voordat je op de weegschaal gaat staan.
Tja. Beetje wel. Maar ja, ik heb 79 kilo gewogen maar toen pleurde ik ook iedere keer om en mijn buik bleef, vetschort.quote:
Na het douchenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, eerst alles uit zakken halen voordat je op de weegschaal gaat staan.
Alles op zijn tijd, het is belangrijker dat je goed in je vel zit dan dat je strak in je vel zit hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja. Beetje wel. Maar ja, ik heb 79 kilo gewogen maar toen pleurde ik ook iedere keer om en mijn buik bleef, vetschort.Ik voel me nu wel iets beter maar zou er graag weer wat af willen, maar ja dan komt mijn zoon weer aan met een mega toblerone.
Ik moet ook weer meer gaan bewegen, komt allemaal wel weer, denk ik.
Dat zoziezoquote:Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, het is belangrijker dat je goed in je vel zit dan dat je strak in je vel zit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |