wat goeddddquote:Op zondag 23 februari 2020 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
9:00u eruit, gesport, en naar sauna geweest
Het gaat me steeds makkelijker afquote:Op zondag 23 februari 2020 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe schuiven met je tijden schijnt heel goed te zijn, ik ben vrijdagavond uit eten geweest, dus ben ook pas tegen 4 uur gaan eten.
Er past ook steeds minder inquote:Op zondag 23 februari 2020 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat me steeds makkelijker af
Het is dat eten zo lekker is...
Hoeveel kg is dat?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:11 schreef D. het volgende:
Ik heb misschien al 10 jaar niet meer zo 'licht' gewogen
Ik heb even geloerd, maar er staan lekkere dingen op de kaartquote:Op zondag 23 februari 2020 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon neemt ons straks weer mee uit eten bij de black smoke in rotterdam. Vlees
Het is zoooo lekker daar, wordt onze 3e keer alquote:Op zondag 23 februari 2020 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even geloerd, maar er staan lekkere dingen op de kaart
Echt?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:11 schreef D. het volgende:
Ik heb misschien al 10 jaar niet meer zo 'licht' gewogen
Ik gok dat ik bij 80 vetarm genoeg ben, dan ik weer trainen voor spieropbouw richting de 100kgquote:
quote:
Jahhquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik mag wel rustig lopen met die lichtgewichten...ik bounce jullie allemaal van de kruk.
Denk ik wel.quote:
Nou als ik mager zou zijn zie ik er niet uit denk ik, sommige mensen horen ook niet slank te zijn denk ikquote:
Volgens mij echtquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik mag wel rustig lopen met die lichtgewichten...ik bounce jullie allemaal van de kruk.
Geen zorgen, van de 40 kg die ik was afgevallen heb ik er vorig jaar weer 15 kilo bijgezopen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben benieuwdquote:Op zondag 23 februari 2020 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik wel.
Ik eet nu ook mijn lunch of avondeten koolhydraatarm, ik vermoed dat dat er zomaar van gaat komen na de uitslag komende donderdag, dus kan ik alvast wennen
Netjes! Ik wil er nog één af en dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij echt
Sowieso heb ik de metingen van afgelopen 3 jaar, en de jaren daarvoor was ik volgens mij altijd rond de 90/92
We zullen zienquote:Op zondag 23 februari 2020 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zei die arts assistent u bent wel 500 gr aangekomen maar dat was mn telefoon
Ik las 'vorige week'quote:Op zondag 23 februari 2020 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen zorgen, van de 40 kg die ik was afgevallen heb ik er vorig jaar weer 15 kilo bijgezopen.Kunnen we samen mensen bouncen met onze kont.
Riem af, schoenen uitquote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zei wacht eventelefoon uit mn zak
Nee heb ik 4 jaar over gedaan, dat afvallen. En binnen 3 maanden zat er weer veel aan. Jeej depressie.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las 'vorige week'![]()
40kg afgevallen
Ik heb geen streefgewicht, ik wil het vet wegquote:Op zondag 23 februari 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes! Ik wil er nog één af en dan ben ik tevreden.
Dat ken ik wel, eerst alles uit zakken halen voordat je op de weegschaal gaat staan.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zei wacht eventelefoon uit mn zak
Dat is wel heel frustrerendquote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee heb ik 4 jaar over gedaan, dat afvallen. En binnen 3 maanden zat er weer veel aan. Jeej depressie.
En eerst goed uitplassenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, eerst alles uit zakken halen voordat je op de weegschaal gaat staan.
Tja. Beetje wel. Maar ja, ik heb 79 kilo gewogen maar toen pleurde ik ook iedere keer om en mijn buik bleef, vetschort.quote:
Na het douchenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, eerst alles uit zakken halen voordat je op de weegschaal gaat staan.
Alles op zijn tijd, het is belangrijker dat je goed in je vel zit dan dat je strak in je vel zit hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja. Beetje wel. Maar ja, ik heb 79 kilo gewogen maar toen pleurde ik ook iedere keer om en mijn buik bleef, vetschort.Ik voel me nu wel iets beter maar zou er graag weer wat af willen, maar ja dan komt mijn zoon weer aan met een mega toblerone.
Ik moet ook weer meer gaan bewegen, komt allemaal wel weer, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |