SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn er straks minderkoetjesquote:Op zondag 23 februari 2020 11:04 schreef Deisyy het volgende:
De meerkoetjes waaien hier bijna het water uit.
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:56 schreef chufi het volgende:
toeterOp mijn waterscooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mee toet toeter ik naar jouwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
TempeliersIk krijg er wel een beetje een Monty Python gevoel bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over een uurtje of zo staat ie weerquote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een beetje een Monty Python gevoel bij...
Geek Deluxe Pass en ik vind het geweldigquote:
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geek Deluxe Pass en ik vind het geweldig
Star Wars enzo
Hier valt het wel mee volgens mij, of ik ben het al gewend, dat ken ook.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het waait wel harder dan in de voorgaande weekenden
Toestand.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Op Schiphol is nog maar 1 landingsbaan open kreeg ik net te horen.
Ik zag al weer een doorgestarte vlucht van Easyjet uit Vienna.. nu inmiddels wel gelandquote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Kost niets extra’squote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt me wel vervelend als passagier om te landen en weer gelijk op te stijgen.
Een piloot moet voor een touch and go fors aftikken. Voor de passagier is het gratis.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt me wel vervelend als passagier om te landen en weer gelijk op te stijgen.
Helaas geen ervaring met Charlotte Tilbury, maar het is wel een mooi merk. 😍quote:Op zondag 23 februari 2020 10:55 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB heb je ooit iets van Charlotte Tilbury gebruikt?
Crosswind fun.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop nooit in zo'n vliegtuig te zitten, lijkt me verschrikkelijk.
Jij zal dat wel leuk vinden ja.quote:
Treinen zijn hier een soep.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo lang ik mij kan heugen heb ik kringen onder mijn ogen, hoort gewoon bij mijn gezicht.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef TillyB het volgende:
Over donkere kringen trouwens, meestal laat ik ze tegenwoordig op een dun laagje uitgeblendde foundation na gewoon openlijk floreren. Ja mensen kijk maar goed naar m'n ingevallen crackogen! THIS BITCH IS TIRED
Whehe, floreren nog wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef TillyB het volgende:
Over donkere kringen trouwens, meestal laat ik ze tegenwoordig op een dun laagje uitgeblendde foundation na gewoon openlijk floreren. Ja mensen kijk maar goed naar m'n ingevallen crackogen! THIS BITCH IS TIRED
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef TillyB het volgende:
Met al je minpunten zo floreren dat men niet meer zonder kanquote:Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, floreren nog wel.Arme Tilly.
Waar bake je mee ? merk enz aubquote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helaas geen ervaring met Charlotte Tilbury, maar het is wel een mooi merk. 😍
Magic vanish colour corrector hmm ik heb juist onlangs een aantal goedkope colour correctors gekocht. Want ook erg donkere kringen hier. Ik heb wel het idee dat het een beetje helpt qua kleurcorrectie, maar aan de andere kant heb je dan weer een laag extra op je ogen en ziet het er een beetje cakey uit. Moet het nog een paar keer uitproberen. Maar tot nu toe heb ik zoiets van, het is veel meer gedoe en meer cake en je ziet eigenlijk qua kleur nauwelijks verschil met wanneer ik alleen m'n concealer gebruik. Ik heb de MAC Pro Longwear concealer trouwens, die covert heel goed, maar is totaal niet hydraterend.
Heb je niet nog een dekkende hydraterende foundation in huis die je kan gebruiken onder je ogen en dan heel goed baken? BAKEN TROUWENS! Omg ik vond dat altijd overdreven gedoe, maar ik kan niet meer zonder.Waarom ben ik daar niet eerder aan begonnen!
Heb t wel eens gezien op yt filmpjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gegoogled. Ik ben weer up to date
Oogoperaties op jonge leeftijd. Ahwquote:Op zondag 23 februari 2020 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het vooral dat het blauw is in het hoekje tegen je neus aan. Maar ik bedenk me net dat het ook kan komen door alle oogoperaties op jonge leeftijd dat de bloedvaten daar nooit goed hersteld zijn en de huid daar dus dun is. Ik heb al die donkere hoekjes gehad sinds puberteit.
Anyways ik camoufleer de boel wel wanneer nodig is.
Nee hoor daar is je huid gewoon heel dunquote:Op zondag 23 februari 2020 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het vooral dat het blauw is in het hoekje tegen je neus aan. Maar ik bedenk me net dat het ook kan komen door alle oogoperaties op jonge leeftijd dat de bloedvaten daar nooit goed hersteld zijn en de huid daar dus dun is. Ik heb al die donkere hoekjes gehad sinds puberteit.
Anyways ik camoufleer de boel wel wanneer nodig is.
In een vliegtuig zitten is sowieso verschrikkelijkquote:Op zondag 23 februari 2020 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop nooit in zo'n vliegtuig te zitten, lijkt me verschrikkelijk.
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
TempeliersLachebekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
Ja fijn dat dat tegenwoordig hip is om niet te vliegenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten is sowieso verschrikkelijk
Ik was al hip voordat dat hip wasquote:Op zondag 23 februari 2020 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja fijn dat dat tegenwoordig hip is om niet te vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |