SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn er straks minderkoetjesquote:Op zondag 23 februari 2020 11:04 schreef Deisyy het volgende:
De meerkoetjes waaien hier bijna het water uit.
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:56 schreef chufi het volgende:
toeterOp mijn waterscooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mee toet toeter ik naar jouwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:16 schreef chufi het volgende:
TempeliersIk krijg er wel een beetje een Monty Python gevoel bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over een uurtje of zo staat ie weerquote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een beetje een Monty Python gevoel bij...
Geek Deluxe Pass en ik vind het geweldigquote:
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geek Deluxe Pass en ik vind het geweldig
Star Wars enzo
Hier valt het wel mee volgens mij, of ik ben het al gewend, dat ken ook.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het waait wel harder dan in de voorgaande weekenden
Toestand.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Op Schiphol is nog maar 1 landingsbaan open kreeg ik net te horen.
Ik zag al weer een doorgestarte vlucht van Easyjet uit Vienna.. nu inmiddels wel gelandquote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Op Schiphol is nog maar 1 landingsbaan open kreeg ik net te horen.
Kost niets extra’squote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt me wel vervelend als passagier om te landen en weer gelijk op te stijgen.
Een piloot moet voor een touch and go fors aftikken. Voor de passagier is het gratis.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt me wel vervelend als passagier om te landen en weer gelijk op te stijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |