chuf is not amusedquote:Op zondag 23 februari 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
Het zou pas leuk zijn dat elke keer wanneer dit topic wordt geopend chufi een melding krijgt.
Ik denk dat hij het stiekem toch wel een beetje leuk vindt om een naamtopic incl @ te hebbenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het stiekem toch wel een beetje leuk vindt om een naamtopic incl @ te hebben
Charlotte Tilbury?quote:
Gewoon voor de heb dus. Dan hoef ik niet te vragen of die wel blijft zitten, want dat doet er niet toequote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, die Pillow Talk lipstift. Ik draag niet eens lippenstift
Dat is een iconisch lippenstift! Ik heb de lip liner ervanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op zondag 23 februari 2020 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon voor de heb dus. Dan hoef ik niet te vragen of die wel blijft zitten, want dat doet er niet toe
Ik zag het, dat iedereen er enthousiast over isquote:Op zondag 23 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is een iconisch lippenstift! Ik heb de lip liner ervan
Die kleur is wel mooi ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:
Hij is fantastisch. Beste lipliner die ik ooit heb gehad. En ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMaar 32 euro is echt teveel.
[..]
Ik zag het, dat iedereen er enthousiast over is
Ik ook, ik wil die hele PillowTalk set. Gelukkig bedenk ik mij wat ik met 210,- kan dien als ik in een kunstbenodighedenzaak benquote:
Alleen om die namen zou ik het kopen. Marketingpareltje hebben ze daar achter de schermen werkenquote:
210!!!!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil die hele PillowTalk set. Gelukkig bedenk ik mij wat ik met 210,- kan dien als ik in een kunstbenodighedenzaak ben
Ah ja, dan is het wel fijn een goed product te hebben en niets ergerlijker dan iets kopen en dan toch die creasenquote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is fantastisch. Beste lipliner die ik ooit heb gehad. En ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.
Ik was aan het kijken naar de Magic Vanish color corrector. Door mijn slaapprobleem heb ik best last van donkere kringen. Best lastig daar iets goeds op te vinden wat niet gedurende de dag gaat creasen.
Deze schijnt wel goed te zijn. Maar erg duur. Je doet er wel heel lang mee. @:Tilly probeert ook van alles, ik dacht dat zij misschien met de Charlotte Tilbury huisproducten bekend zou zijn.
OMG daar wordt ik hebberig vanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://www.debijenkorf.n(...)l%3D1%26vt%3Dunknown
Ik vind Creative Cosmetics heel fijn, zij hebben een fijne groene of roze concealer voor het red light district onder je ogen, maar is ook best prijzig.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is fantastisch. Beste lipliner die ik ooit heb gehad. En ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.
Ik was aan het kijken naar de Magic Vanish color corrector. Door mijn slaapprobleem heb ik best last van donkere kringen. Best lastig daar iets goeds op te vinden wat niet gedurende de dag gaat creasen.
Deze schijnt wel goed te zijn. Maar erg duur. Je doet er wel heel lang mee. @:Tilly probeert ook van alles, ik dacht dat zij misschien met de Charlotte Tilbury huidproducten bekend zou zijn.
ik heb nu een groene van NYX....die is best te doen maar die gebruik ik ook niet onder mijn ogen. Die huid onder de ogen is zo fijntjes en dun. Het moet echt super hydraterend zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Creative Cosmetics heel fijn, zij hebben een fijne groene of roze concealer voor het red light district onder je ogen, maar is ook best prijzig.
Ik haat zequote:Op zondag 23 februari 2020 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah ja de donkere kringen. Zelfs met genoeg slaap heb ik die.
Op werk vallen ze niet op want bril en voor speciale gelegenheden doe ik er een beetje BB crème voor de ogen opquote:
Die oogschaduwpalet ervanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil die hele PillowTalk set. Gelukkig bedenk ik mij wat ik met 210,- kan dien als ik in een kunstbenodighedenzaak ben
Juist wel. Onder die felle verlichting. Krijg vaak de vraag of ik zo slecht slaap en je bent zo bleek (ja duh ik ben nu eenmaal bleek, rooien zijn dat meestal) en wat zie je er moe uitquote:
Zie edit ik draag een bril danquote:Op zondag 23 februari 2020 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Juist wel. Onder die felle verlichting. Krijg vaak de vraag of ik zo slecht slaap en je bent zo bleek (ja duh ik ben nu eenmaal bleek, rooien zijn dat meestal) en wat zie je er moe uit
skibril of zo? Zo'n speciale labbril?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie edit ik draag een bril dan
Plus dat het ook nog eens heel persoonlijk is, wat voor de één fijn is voor de huid hoeft dat nog niet voor iedereen zo te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb nu een groene van NYX....die is best te doen maar die gebruik ik ook niet onder mijn ogen. Die huid onder de ogen is zo fijntjes en dun. Het moet echt super hydraterend zijn.
Stomme is dat op sites reviews elkaar tegenspreken. Bij twee die ik volg zegt de een dat het problemen kan geven for dry skin, en de andere zegt juist: perfect for dry skin. Arghhh. En degene die ik als een soort van leidraad zie, heeft het helemaal niet gereviewd.
Jammer dat ze in Nederland geen samples uitgeven zoals in de USA. Daar kun je om sampes vragen en dan krijg je voor 1 a 2 dagen mee. Kun je het uitproberen.
Normale bril, en nog nooit opmerkingen erover gehad eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
skibril of zo? Zo'n speciale labbril?
hmmm nooit van gehoord. Eens koekeloeren.quote:
Ik weet niet of ik er aan denk om een make upwinkel in te gaanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef Prisha het volgende:
Oh @:Voxs gaat naar de USA volgende week! Voxsssssssssssss....kun je wat samples meenemen?![]()
![]()
Heb ik zelf ook als ik daar ben. Laatste dag denk ik er ineens aanquote:Op zondag 23 februari 2020 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er aan denk om een make upwinkel in te gaanAls ik er tegenaan loop
Fijne dag Voxs!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:35 schreef Voxs het volgende:
Dingen klaar, tandenpoetsen en op pad, fijne dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |