Hoe weet jij dat danquote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een prachtige dochter, wat een plaatje, die heeft nauwelijks makeup nodig eigenlijk
Gaat goed!quote:
Die wil.ik graag..is het echt zo handig?quote:
Zware schoenen aan, dan gaat het bestquote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat goed!![]()
Als je zo doorgaat moet je in het vervolg binnen blijven met deze wind.
Vraag of Choco die van haar mee wil nemen volgende week, kan je het proberen, zij wil er toch vanafquote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die wil.ik graag..is het echt zo handig?
Ja, verdomme. Ik moet eerst het hele topic teruglezenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag of Choco die van haar mee wil nemen volgende week, kan je het proberen, zij wil er toch vanaf
Ik weet niet eens of het een slicer dicer is, is een bakkie en dan verschillende soorten schaven die je erop kan leggen. Ik weet werkelijk waar niet meer hoe dat ding heet. Maar scherpe messen dus en je kan er van alles mij snijden en figuurtjes mee maken. Als oma hem wil mag ze hem hebben.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag of Choco die van haar mee wil nemen volgende week, kan je het proberen, zij wil er toch vanaf
Welnee! @ChocoFan oma wil je slicer dicer uitproberen, aub meenemen zaterdag!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Ik moet eerst het hele topic teruglezen
Prima, ik neem het allemaal mee, ben ik er vanaf.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee! @:ChocoFan oma wil je slicer dicer uitproberen, aub meenemen zaterdag!
Met een witte blijf je zittenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
Slicer dicer gegoogled en lijkt erop ik heb alleen een witte.
noquote:Op [url=https://for, kipum.fok.nl/topic/2540249/5/50#p191646716]zondag 23 februari 2020 15:48[/url] schreef D. het volgende:
[..]
Win/win
Ik ben wel eetenn kg spiermassa kwijt, dus toch ietsje op mijn eiwitten letten
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prima, ik neem het allemaal mee, ben ik er vanaf.
ten en kip staat ook nog ergensquote:Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
No?
Shakes
En een eitje erbij kan ook geen kwaad idd
Ik heb geen idee meer. Vooral schaven, in verschillende figuurtjes en zo.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]geweldig.. kan ik ook blokjes kaas ermee hakken....zet ik Prisha met een blok kaas en dat ding in de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |