Ik ben weer echt hip om dat gewoon WEL te doenquote:
Jij hipster!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben weer echt hip om dat gewoon WEL te doen
Waarinquote:Op zondag 23 februari 2020 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Baking is toch dat poeder wat je in moet laten trekken?
Scheelt dat je niet heel bewust er dan over nadenkt, het heeft mss wat sporen achtergelaten (ik moest voorzichtig zijn anders gingen de hechtingen los en konden hypothetisch gezien de ogen er weer uitvallen).quote:Op zondag 23 februari 2020 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oogoperaties op jonge leeftijd. Ahw
Ah okquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerst een concealer en dan doe je poeder op je wangen en neus en voorhoofd inlaten trekken, en dan met zo'n mega kwast borstelen
Ook maar als ze 5x in je ogen hebben lopen porren zorg dat hier en daar ook wel voor wat dingen. En het ziet er serieus uit als een constante blauwe plek. Maar jij weet het natuurlijk vast beter.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor daar is je huid gewoon heel dun
Waarom weet jij dit soort dingen wel dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Baking is toch dat poeder wat je in moet laten trekken?
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook maar als ze 5x in je ogen hebben lopen porren zorg dat hier en daar ook wel voor wat dingen. En het ziet er serieus uit als een constante blauwe plek. Maar jij weet het natuurlijk vast beter.
Omdat hier make up gatherings plaatsvinden met een stuk of 5 twintigersquote:Op zondag 23 februari 2020 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit soort dingen wel dan?
En dat ik in dezelfde hoeken op mijn oogbol een litteken heb zitten maakt natuurlijk verder ook niets uit natuurlijkquote:
Ik heb dat soort mensen niet eens in mijn levenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat hier make up gatherings plaatsvinden met een stuk of 5 twintigers![]()
En ze willen altijd de grote TV dan voor de Youtube's en daar zit ik in de buurt
LEKKER BLAUW ZIJN DAN iedereen heeft het wel iigquote:Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat ik in dezelfde hoeken op mijn oogbol een litteken heb zitten maakt natuurlijk verder ook niets uit natuurlijk
Het ziet er moe en onverzorgd uit, maar op een boel normale dagen floreer ik er gewoon lekker mee. En iedereen die er verder problemen mee heeft kijkt maar naar mijn nietszeggende tietenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
LEKKER BLAUW ZIJN DAN iedereen heeft het wel iig
Gewoon buiten laten, die komt zo wel weer naar binnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Morrisson we gaan naar buiten zo
Ho ho, tieten zeggen meer dan veel mensen denken, hoor!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er moe en onverzorgd uit, maar op een boel normale dagen floreer ik er gewoon lekker mee. En iedereen die er verder problemen mee heeft kijkt maar naar mijn nietszeggende tieten
Werkte goed ja 30 seconde en hij vloog terugquote:Op zondag 23 februari 2020 14:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon buiten laten, die komt zo wel weer naar binnen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Werkte goed ja 30 seconde en hij vloog terug
Nou grote tieten moet je ook willenquote:Op zondag 23 februari 2020 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er moe en onverzorgd uit, maar op een boel normale dagen floreer ik er gewoon lekker mee. En iedereen die er verder problemen mee heeft kijkt maar naar mijn nietszeggende tieten
Baken is toch niet te doen als je boven de 23 bent?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helaas geen ervaring met Charlotte Tilbury, maar het is wel een mooi merk. 😍
Magic vanish colour corrector hmm ik heb juist onlangs een aantal goedkope colour correctors gekocht. Want ook erg donkere kringen hier. Ik heb wel het idee dat het een beetje helpt qua kleurcorrectie, maar aan de andere kant heb je dan weer een laag extra op je ogen en ziet het er een beetje cakey uit. Moet het nog een paar keer uitproberen. Maar tot nu toe heb ik zoiets van, het is veel meer gedoe en meer cake en je ziet eigenlijk qua kleur nauwelijks verschil met wanneer ik alleen m'n concealer gebruik. Ik heb de MAC Pro Longwear concealer trouwens, die covert heel goed, maar is totaal niet hydraterend.
Heb je niet nog een dekkende hydraterende foundation in huis die je kan gebruiken onder je ogen en dan heel goed baken? BAKEN TROUWENS! Omg ik vond dat altijd overdreven gedoe, maar ik kan niet meer zonder.Waarom ben ik daar niet eerder aan begonnen!
Het zal nooit mijn hobby worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten is sowieso verschrikkelijk
Ja kinderen zijn daar wat makkelijker mee zeggen ze. En omg je ogen eruit vallen en dan als kind dit weten, ik was dan als de dood geweest.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet heel bewust er dan over nadenkt, het heeft mss wat sporen achtergelaten (ik moest voorzichtig zijn anders gingen de hechtingen los en konden hypothetisch gezien de ogen er weer uitvallen).
Owh en een litteken in mijn rechter oog wat rood wordt en mensen dan weer wat over moeten zeggen.
Baken is beter niet te doen als je boven een bepaalde leeftijd bentquote:Op zondag 23 februari 2020 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je niet nog een dekkende hydraterende foundation in huis die je kan gebruiken onder je ogen en dan heel goed baken? BAKEN TROUWENS! Omg ik vond dat altijd overdreven gedoe, maar ik kan niet meer zonder.Waarom ben ik daar niet eerder aan begonnen!
Juist, te veel gedoe.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
Mijn god wat een gedoe..![]()
Stap 1. Reinigen, hydrateren en beschermen van je huid
Stap 2. Primer aanbrengen voor een lang houdende makeup
Stap 3. Foundation aanbrengen voor een egale basis
Stap 4. Concealer/corrector: camoufleren van oneffenheden
Stap 5. Afpoederen: fixeren van foundation en/of concealer
Stap 6. Bronzer aanbrengen voor een gezond kleurtje
Stap 7. Wenkbrauwen in vorm brengen
Stap 8. Oogschaduw aanbrengen
Stap 9. Oogpotlood of (gel) eyeliner
Stap 10. Mascara aanbrengen voor extra mooie wimpers
Stap 11. Blush (rouge) voor een gezonde blos
Stap 12. Lippen inkleuren: lipliner, lipstick, lipgloss
* site snel weg klikt *
Beetje gekleurde dagcreme, mascara, oogpotlood/eyeliner, klaar.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
* site snel weg klikt *
Het correspondeerde gewoon niet zo goed met elkaar, hang je uitgeblust te zeuren over uitputtende moeheid met je stralende glowbekkie.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, floreren nog wel.Arme Tilly.
Ik ben nog op zoek! Had nog een oud potje loose powder van NYX liggen, die was perfect, maar wordt niet meer verkocht. Nu eentje van Revolution maar die is meh. Ik wil eigenlijk de schijnbaar legendarische loose setting powder van Laura Mercier.quote:
Ik doe het gewoon! Living on the edge!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Baken is toch niet te doen als je boven de 23 bent?
Ik doe er sowieso poeder op anders creast het, en dan ziet het er met baken het beste uit. Als je maar wel echt loose powder gebruikt en geen compact poeder. Ik dacht altijd jaja poeder is poeder, maar wat een verschil.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baken is beter niet te doen als je boven een bepaalde leeftijd bent. Of onder die leeftijd maar een oud uitziende huid hebt. Alles gaat in je pores en wrinkles zitten.
Hmmm..ja dat cakey is dus het probleem. En hoe meer je over elkaar eroverheen doet, hoe groter de kans op cakeyness. En dat wil ik ook weer niet.
Meestal laat ik het, net zoals Ienie, voor wat het is. Maar soms is het te erg en als ik dan een speciale gelegenheid hebt, dan is het mooier als dat niet te zien is.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
* site snel weg klikt *
En op luie dagen lekker niks!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:53 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
meestal enkel 1, 8,9,10. Bij speciale gelegenheden wil ik er soms wat meer moeite in steken.
Ik heb een primer van Laura Mercier. Fijn spul. En een setting powder van It Cosmetics. Daar ga ik echt de rest van mijn leven mee doen omdat ik het misschien 5x per jaar gebruik of zoquote:Op zondag 23 februari 2020 14:53 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster heb je nog tips voor een goedkope loose setting powder die net zo goed is als Laura Mercier?
Altijd 1. Echt altijd. Zelfs op die bloody berg had ik een mini potje oogcreme, gezichtscreme en twee tubes zonnebrand bij me.quote:
Allemachtig... nou daar mag ik vrijdag wel mee beginnen, wil ik zaterdag op tijd zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef Straatverlichting het volgende:
* site snel weg klikt *
Jij hebt een prachtige huid Oma. Weet niet wat je er de vorige keer op had zitten, ik dacht niks. Maar die zag er gewoon heel mooi uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Allemachtig... nou daar mag ik vrijdag wel mee beginnen, wil ik zaterdag op tijd zijn.
Pssht, pssht: after shave ->klaar. Dus ik laat de discussie hier graag over aan de dames, en heer.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Allemachtig... nou daar mag ik vrijdag wel mee beginnen, wil ik zaterdag op tijd zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtige huid Oma. Weet niet wat je er de vorige keer op had zitten, ik dacht niks. Maar die zag er gewoon heel mooi uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |