Zeker die Nicky? die nagedaan werd.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja eens hoor. Ik heb vreselijk moeten lachen om iemand die een tuturial van een YouTuber nadeed. Ze leek op een clown. Dat ging hem niet worden![]()
nee niet eensquote:Op zondag 23 februari 2020 15:19 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zeker die Nicky? die nagedaan werd.
Aardig wat dingen bij die je op de huishoudbeurs zou kunnen vinden.quote:
ik hou van gadgetsquote:Op zondag 23 februari 2020 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aardig wat dingen bij die je op de huishoudbeurs zou kunnen vinden.
Ohhh gelukkig dan...you're a real man.quote:
quote:
Sommige dingen zijn wel handig maar ik koop dat allemaal niet meer. En vroeger kocht ik het wel en gebruikte ik het 1 of 2 keer en dan niet meer. Wel geinig om naar te kijken. Behalve die aap waar je doekies uit zijn reet trekt.quote:
Die Nicky ken ik alleen van Expeditie. Nog nooit een Youtube filmpje van gezien.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig dan...you're a real man.
GB zal d'r wel kennen denk ik
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel handig maar ik koop dat allemaal niet meer. En vroeger kocht ik het wel en gebruikte ik het 1 of 2 keer en dan niet meer. Wel geinig om naar te kijken. Behalve die aap waar je doekies uit zijn reet trekt.
Nikkie is geen vlogger🧐quote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die Nicky ken ik alleen van Expeditie. Nog nooit een Youtube filmpje van gezien.
Ik kijk sowieso geen vloggers of hoe je dat ook noemt.
Ik had zo'n soort ding op de huishoudbeurs gekocht 20 jaar geleden, schoonmaken van dat ding was te veel werk en inmiddels ben ik handig met een mes. Hij staat nog wel in mijn kast, ik durf hem niet weg te gooien.quote:
Ik had al wat gelezen ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
Kijk Prisha eens lekker bezig in heur topic
wat zou dit zijn eigenlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel handig maar ik koop dat allemaal niet meer. En vroeger kocht ik het wel en gebruikte ik het 1 of 2 keer en dan niet meer. Wel geinig om naar te kijken. Behalve die aap waar je doekies uit zijn reet trekt.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zou dit zijn eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Rotklus inderdaad om dat ding schoon te maken ook ja, scherpe mesjes ook, handschoenen telkens kapotquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had zo'n soort ding op de huishoudbeurs gekocht 20 jaar geleden, schoonmaken van dat ding was te veel werk en inmiddels ben ik handig met een mes. Hij staat nog wel in mijn kast, ik durf hem niet weg te gooien.
GB weet dat vast wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zou dit zijn eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:27 schreef TillyB het volgende:
Kijk Prisha eens lekker bezig in heur topic
Correctquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ze doet iets met make up dan
Ja echt verschrikkelijk, ik denk dat ik hem binnenkort maar gewoon weggooi, niemand die er wat aan heeft.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotklus inderdaad om dat ding schoon te maken ook ja, scherpe mesjes ook, handschoenen telkens kapot![]()
Ik heb hem naar de kringloop gebracht voor de verhuizing, nadat hij jaren ongebruikt in de kast had gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |