Nee, ik zat er ook al naar te zoeken!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een mooi schema voor wanneer welk nsf is vandaag?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te zoeken!
ijs_beer to the resque!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te zoeken!
quote:
Held!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die had ik nog klaarstaan.
Schemaatjesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even opgezocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Schemaatjes![]()
Of is het schema’tjes Tim?![]()
Ondanks al je moeite, weten we nog niksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Volgens een fitness website die ik vond is het schemaatjes en volgens een bodybuilding website is het schema'tjes.
Conclusie 1: De sportwereld houdt van schema's, maar is het niet eens over hoe het woord verkleinend te schrijven.
Conclusie 2: Ik had beter in een woordenboek kunnen kijken.
Even kijken of ik de Oekraïnse voorronde (deels) mee kan pakken, maar daarna heb ik een feest en houd ik het voor gezien.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alleen als de klank zou veranderen met een extra klinker komt er een apostrof toch? Dus schemaatje, provincietje, taxietje, tomaatje, baby’tje, haikutje...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Schemaatjes![]()
Of is het schema’tjes Tim?![]()
Hoe jong ben jij dan? Oh ik zie het al, je bent van 66.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
deze ouwe bok kan zich de overwinning van Teach-In nog herinneren
Lekker weertje, het is pleuris weer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen! Lekker weertje
Ik vind The Roop een stuk leuker, ik begrijp die hype niet van IJsland.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik wissel inmiddels stuivertje tussen Litouwen en IJsland (Daoi) als m'n favoriet
Vervelend heb je het al lang?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:41 schreef Meke het volgende:
Mijn ereader wil echt al een paar weken niets meer downloaden, echt heel stom
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:44 schreef ato het volgende:
Vanavond geen finales en voorrondes, maar lekker de bloemen buiten zetten in Amsterdam![]()
Oh misschien pik ik Portugal nog mee.
Leukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:44 schreef ato het volgende:
Vanavond geen finales en voorrondes, maar lekker de bloemen buiten zetten in Amsterdam![]()
Krijg je een nette foutmelding? Of gewoon niets?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:41 schreef Meke het volgende:
Mijn ereader wil echt al een paar weken niets meer downloaden, echt heel stom
Ja ik weet denk ik ook wel waar het door komtquote:
Ohhh heel leukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:44 schreef ato het volgende:
Nee eeeeeuwige 'uitstaand' en een downloadbalkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Krijg je een nette foutmelding? Of gewoon niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |