Dit is het eerste result dat ik bij Aoibhin krijg op Google Images. Niet slecht!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op ESF?
Dan ben je sowieso aan het verkeerde adres mijn vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ik dan naast @I te wonen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je staat al ingeschreven voor die seniorenwoning
Ik was erbij toen Corry Brokken won!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
deze ouwe bok kan zich de overwinning van Teach-In nog herinneren
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
deze ouwe bok kan zich de overwinning van Teach-In nog herinneren
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is het eerste result dat ik bij Aoibhin krijg op Google Images. Niet slecht!ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
kan me de teleurstelling nog goed herinneren toen Sandra Reemer in 1976 niet weer wonquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dus Duncan is gewoon de tweede overwinning die jij je mee maakt!
Wauw. Moet wel echt gek zijn om dan al die jaren ook echt gewacht te hebben
Ooeehhhquote:
The party was definitely overquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me de teleurstelling nog goed herinneren toen Sandra Reemer in 1976 niet weer won
Nee zeker niet. Wel drie keer met prima inzendingen gekomen. RIPquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RIP Sandra. Ze deed het toch niet slecht toen
Truste Guanibani!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Trusten mensen!
Het was een gekke dag
kom maar opquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
Kan m'n repertoire olifantenmoppen erin gooien?
Trusten!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Trusten mensen!
Het was een gekke dag
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zit een olifant in de sauna en er komt een man binnen en die man gaat naast die olifant zitten.
Opeens begint de olifant heel hard te lachen en als de olifant is uitgelachen vraagt de man “Wat is er?”
Zegt de olifant: "Dat jij daar mee moet eten!"
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zit een olifant in de sauna en er komt een man binnen en die man gaat naast die olifant zitten.
Opeens begint de olifant heel hard te lachen en als de olifant is uitgelachen vraagt de man “Wat is er?”
Ja die!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel opschieten, anders zijn ze weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
Kan m'n repertoire olifantenmoppen erin gooien?
Ik heb binnen het licht fel aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo!Dat moet wel iets helpen dan. Niet per ongeluk een ongeluk krijgen. Al is er bij jouw niet veel verschil tussen licht en donker wat betreft het slecht zien.
Veel dronken studenten ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Nou nou, Corona gaat flink tekeer in Italië zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |