SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet nou niet of het een vriendendienst was of dat hij gewoon aangedragen is (of dat het überhaupt geen toeval was dat hij toevallig bij Essel zat)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hadden ze bij Soren nog wat open staan?
Aan de andere kant: ook Alvarez, Marin en Martinez (als cv) zijn gewoon gescout![]()
![]()
Je moet het ook niet serieus nemen als één iemand een meninkje heeft, maar als er tientallen mensen (zowel fan van Boca als de rivaal) niks van de transfer begrijpen dan vertrouw ik daar wel op als die hem elke week zien spelen. Dat is een beter referentiekader dan een YouTubefilmpje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja Twitter.
Misschien ben ik verstandelijk vrij beperkt maar ik kan daar niet de waarheid en onzin tussen scheiden hoor.Oh.![]()
Is dit echtquote:Groot fan van User Wotte![]()
Dan zou je dus eigenlijk als Europese club altijd iets naar de pers moeten lekken zodat je de reacties van de supporters weet. Dat niemand hier eerder op is gekomen zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet serieus nemen als één iemand een meninkje heeft, maar als er tientallen mensen (zowel fan van Boca als de rivaal) niks van de transfer begrijpen dan vertrouw ik daar wel op als die hem elke week zien spelen. Dat is een beter referentiekader dan een YouTubefilmpje.Groot fan van User Wotte![]()
ze moeten echt wel wat aan die internationale scouting doenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of het een vriendendienst was of dat hij gewoon aangedragen is (of dat het überhaupt geen toeval was dat hij toevallig bij Essel zat)
Aan de andere kant: ook Alvarez, Marin en Martinez (als cv) zijn gewoon gescout![]()
Wat is je punt? Ik zeg niet dat scouts hiernaar moeten luisteren, maar als tientallen voetbalvolgers week in week uit zien dat het niks is moet een professionele scout dat ook zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zou je dus eigenlijk als Europese club altijd iets naar de pers moeten lekken zodat je de reacties van de supporters weet. Dat niemand hier eerder op is gekomen zeg.Oh.![]()
Ja.quote:
Barcelona is echt een lachwekkende club, daar zit je dan met je omzet van bijna een miljard per jaar.Oh.![]()
Ach en diezelfde voetbalvolgers zagen in Alvarez en Lainez ook fantastische spelers en dat lijkt er ook allemaal niet echt uit te komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik zeg niet dat scouts hiernaar moeten luisteren, maar als tientallen voetbalvolgers week in week uit zien dat het niks is moet een professionele scout dat ook zien.Groot fan van User Wotte![]()
Ook is 4-3-3 zonder goede buitenspelers en spits ook vrij kansloos te noemen natuurlijk. Toch wel grappig dat de genialiteit van Ten Hag er tactisch wel is tegen een Real of Juventus, maar het tegen Getafe niet kan op brengen.Groot fan van User Wotte![]()
Als iedereen zegt dat iemand geweldig is neem ik dat wel eerder met een korreltje zout dan wanneer iedereen zegt dat iemand vreselijk slecht is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach en diezelfde voetbalvolgers zagen in Alvarez en Lainez ook fantastische spelers en dat lijkt er ook allemaal niet echt uit te komen.Oh.![]()
Grapje toch he? Bij elke bal die hem werd aangespeeld kreeg hij het een graad of 5 warmer en was daarnaast heel slordig in de passing. Ik vond Blind de minst slecht van Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez was vandaag wel best goed, vond hem veel sterker spelen dan Blind![]()
Natuurlijk was dit sarcastisch. Al bleef hij wel overeind in de fysieke duelsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grapje toch he? Bij elke bal die hem werd aangespeeld kreeg hij het een graad of 5 warmer en was daarnaast heel slordig in de passing. Ik vond Blind de minst slecht van Ajax.![]()
Wat zat jij er weer compleet naast zeg. Is korfbal niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit sarcastisch. Al bleef hij wel overeind in de fysieke duels“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez was vandaag wel best goed, vond hem veel sterker spelen dan Blind
metal up your ass![]()
Ja leuk, maar de alternatieven op het middenveld zijn ook pure aids.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van de Beek deed het prima op z'n enig goede positie, laten we hem daar eens weghalen.![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez was vandaag wel best goed, vond hem veel sterker spelen dan Blind![]()
Je ziet wat er gebeurt als middenvelder Ziyech zijn dag niet heeft. Met een Van de Beek daarachter die constant weg is ben je dan extra kwetsbaar bij het vele balverlies. Wordt het een grote ren je rot-show, die Ajax natuurlijk niet in de kaart speelt. Je hebt daar nog meer aan slapzak Eiting dan aan Van de Beek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 02:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, maar de alternatieven op het middenveld zijn ook pure aids.![]()
En dan net doen of het sarcastisch was. Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat zat jij er weer compleet naast zeg. Is korfbal niet wat voor jou?![]()
Het is te hopen dat Ziyech weer een beetje zijn niveau gaat halen, anders is het aanvallend gewoon huilen met de pet op.![]()
Dan werkt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Ook is 4-3-3 zonder goede buitenspelers en spits ook vrij kansloos te noemen natuurlijk. Toch wel grappig dat de genialiteit van Ten Hag er tactisch wel is tegen een Real of Juventus, maar het tegen Getafe niet kan op brengen.
Genialiteit is ook overdreven met spelers als De Ligt en Frenkie. Had hij ook nog een Tadic en Ziyech in bloedvorm, dan lukt een boel hoor.
Schreuder schijnt qua tactiek veel gedaan te hebben, die is nu ook weg natuurlijk![]()
Dus nee, maar dan ook echt neequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand waar het steeds over gaat in podcasts en op de tv. De Ajacied met nog hogere verwachtingen dan het vorige seizoen kon waarmaken. Ik had er nooit eentje in het echt gezien, dacht dat ze niet bestonden, dat de media ze bedacht hadden..
Ik vond kampioen worden en overwinteren in de CL al een hele ambitieuze doelstelling, halve finale CL verwachten zou idioot zijn. Zoals het vorig jaar op zijn plek viel is gewoon hoogst uitzonderlijk. Ik was vooral heel blij verrast met het niveau in de eerste wedstrijden in de poulefase.
Neemt niet weg dat mijn verwachting wel was dat, gelet op samenstelling van de selectie, de ondergrens een stuk hoger zou liggen dan de jaren ervoor. Met gisteren als voorbeeld: 0 (!!) kansen creëren en totaal onnodig 2 doelpunten slikken, dat is echt niet het niveau dat je mag verwachten/"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
#TenHagOut, ik denk dat gisteren Ziyechs slechtste wedstrijd van het seizoen was en de rest was ook beneden de maat al herstelde Blind zich wel in de 2e helft, tactiek is leuk maar als de uitvoering er niet is houdt het wel op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan werkt het gewoon niet.
Genialiteit is ook overdreven met spelers als De Ligt en Frenkie. Had hij ook nog een Tadic en Ziyech in bloedvorm, dan lukt een boel hoor.
Schreuder schijnt qua tactiek veel gedaan te hebben, die is nu ook weg natuurlijk![]()
Is de ziyech hype nu eindelijk over?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
#TenHagOut, ik denk dat gisteren Ziyechs slechtste wedstrijd van het seizoen was en de rest was ook beneden de maat al herstelde Blind zich wel in de 2e helft, tactiek is leuk maar als de uitvoering er niet is houdt het wel op.![]()
hoezo, ook een goeie speler kan z'n dag een keer niet hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de ziyech hype nu eindelijk over?![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de ziyech hype nu eindelijk over?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Jep. Die kan na 1 slechtste wedstrijd beter bij de amateurs gaan voetballen. Dat hij 2 seizoenen lang 7/10 wedstrijden de beste speler van het veld is doet daar natuurlijk niets aan af.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de ziyech hype nu eindelijk over?![]()
man man man. die 2-0.
nog even balen en dan op naar dit weekendproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
De wedstrijden met 40-45 keer balverlies per wedstrijd vergeten? Daar was hij de koning in.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:50 schreef Intint het volgende:
[..]
Jep. Die kan na 1 slechtste wedstrijd beter bij de amateurs gaan voetballen. Dat hij 2 seizoenen lang 7/10 wedstrijden de beste speler van het veld is doet daar natuurlijk niets aan af.![]()
is een #Schuurtje al trending?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:50 schreef manny het volgende:
man man man. die 2-0.
nog even balen en dan op naar dit weekend![]()
Uitgevoetbald in Europa in maart![]()
Dat worden twee/drie maanden met soms matige en soms goede potjes tegen de AIDS van de Eredivisie. Kampioen word je wel, want AZ kan er ook niets meer van.
Rest alleen nog de bekerwedstrijdjes tegen Utrecht en Feyenoord die nog wel voor wat spanning kunnen zorgen.
Zo voelt PSG zich dus elk seizoen.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:54 schreef PicoMMP het volgende:
Uitgevoetbald in Europa in maart![]()
Dat worden twee/drie maanden met soms matige en soms goede potjes tegen de AIDS van de Eredivisie. Kampioen word je wel, want AZ kan er ook niets meer van.
Rest alleen nog de bekerwedstrijdjes tegen Utrecht en Feyenoord die nog wel voor wat spanning kunnen zorgen.
Zo voelt PSG zich dus elk seizoen.![]()
![]()
Tja, dat is Ziyech. Veruit de beste speler van de Eredivisie, maar er zitten wel eens mokerslechte wedstrijden tussen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De wedstrijden met 40-45 keer balverlies per wedstrijd vergeten? Daar was hij de koning in.![]()
Hoeft van mij niet. Ziyech was inderdaad niet best, Traore komt (nog) te kort. Babel is een leuke twaalfde man, maar komt te kort als basisspeler.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
#TenHagOut, ik denk dat gisteren Ziyechs slechtste wedstrijd van het seizoen was en de rest was ook beneden de maat al herstelde Blind zich wel in de 2e helft, tactiek is leuk maar als de uitvoering er niet is houdt het wel op.
Voor het spel van Ajax is een sterk centraal duo heel belangrijk dan kom je met alleen Blind gewoon te kort. Die gasten wat er naast staan, (Veltman, Schuurs, Alvarez/Martinez) zijn echt niet goed genoeg Europees.
Met Frenkie en de Ligt had je buitencategorie waardoor de rest het ook een stuk beter gaat doen.
Anti-mening hier, maar Donny vind ik dit seizoen niet goed. Valt voor mij echt door de mand zonder Frenkie.![]()
van mij ook niet hoor en vd Beek kan gewoon niet op 6, teveel drang naar voren, in de eredivisie gaat dat nog wel maar in Europa niet maar daar liggen we nu toch uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet. Ziyech was inderdaad niet best, Traore komt (nog) te kort. Babel is een leuke twaalfde man, maar komt te kort als basisspeler.
Voor het spel van Ajax is een sterk centraal duo heel belangrijk dan kom je met alleen Blind gewoon te kort. Die gasten wat er naast staan, (Veltman, Schuurs, Alvarez/Martinez) zijn echt niet goed genoeg Europees.
Met Frenkie en de Ligt had je buitencategorie waardoor de rest het ook een stuk beter gaat doen.
Anti-mening hier, maar Donny vind ik dit seizoen niet goed. Valt voor mij echt door de mand zonder Frenkie.![]()
Ik denk dat we hier vergeten dat Getafe niet voor niets derde staat. Ja La Liga is buiten de usual suspects ook zeer matig maar de nummer 10 daar is nog steeds beter dan de nummer 5 hier.
Het is kut voetbal, maar kan bijzonder succesvol zijn zoals Mourinho vaak heeft laten zien.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Hoe gaat Ajax er volgend jaar uitzien jongens? Ik ga uit van een vertrek van Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek.
???
Dest / ??? / Blind / Martinez
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Vooral het middenveld moet echt iets bij. Ik wil Gravenberch wel in de basis, maar dan moeten er wel echte toppers naast staan. Centraal achterin twijfel ik heel erg over Alvarez en Schuurs. Aan de ene kant wil ik ze allebei de kans geven, maar zeker als je met Dest speelt (die niet kan verdedigen), moet je een beul hebben.
Overmars, leef je uit pik.![]()
we wisten allemaal wel dat het geen makkie zou gaan worden maar gisteren was Ajax gewoon ook heel slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef SaferSephy het volgende:
Ik denk dat we hier vergeten dat Getafe niet voor niets derde staat. Ja La Liga is buiten de usual suspects ook zeer matig maar de nummer 10 daar is nog steeds beter dan de nummer 5 hier.
Het is kut voetbal, maar kan bijzonder succesvol zijn zoals Mourinho vaak heeft laten zien.![]()
Bizotquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe gaat Ajax er volgend jaar uitzien jongens? Ik ga uit van een vertrek van Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek.
???
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Vooral het middenveld moet echt iets bij. Ik wil Gravenberch wel in de basis, maar dan moeten er wel echte toppers naast staan. Centraal achterin twijfel ik heel erg over Alvarez en Schuurs. Aan de ene kant wil ik ze allebei de kans geven, maar zeker als je met Dest speelt (die niet kan verdedigen), moet je een beul hebben.
Overmars, leef je uit pik.
Dest / Schuurs / Blind / Martinez
Gravenbergh/ Tadic / Eiting
Antony / Promes / UnuvarVoor al uw FIFA lijstjes!
Neres gaat toch niet weg vanwege zijn blessure?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
???
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Overmars, leef je uit pik.![]()
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bizot
Dest / Schuurs / Blind / Martinez
Gravenbergh/ Tadic / Eiting
Antony / Promes / Unuvar![]()
Tadic op het middenveld, naast Eiting en Gravenbergh? Doe normaal zeg.
Unuvar is denk ik nog geen vaste basisspeler.![]()
Ik weet niet wat hij zelf wil. Maar ik denk niet dat hij basis zal staan met Promes en Antony in de selectie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Neres gaat toch niet weg vanwege zijn blessure?![]()
Voor Tadic is er maar één positie mogelijk en dat is in de spits. Op '10' gaat het hem echt niet worden en op de flank is het ook niets meer.
Hij moet zelfs oppassen dat hij volgend seizoen niet op de bank gaat belanden als Traoré het niveau gaat aantikken.![]()
Gisteren was dramatisch.
Maar het plaatst vorig seizoen ook wel in een beter perspectief. Toen waren er nauwelijks blessures, nauwelijks vormverlies.
Schone had je moeten houden. Zeker nu je ziet hoe vaak er gewisseld wordt qua middenveld kun je toch wel stellen dat hij een constante factor was (ja, ik weet dat Schöne ook wel eens matig speelde). Maar het team speelde gemiddeld genomen beter.
Vorig jaar zat alles mee en nu vaak tegen qua blessures en soms beslissingen.
Doodzonde want in november leek alles nog best rooskleurig.
Kampioen worden prioriteit nummer 1 lijkt me nu.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
+ beker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:31 schreef peaceman het volgende:
Kampioen worden prioriteit nummer 1 lijkt me nu.![]()
Dat wordt in deze vorm ook nog lastig zat tegen Utrecht die altijd meer kan als Ajax langskomt.quote:I love music |Ajax forever
Dat zal best, maar Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen. Als je de dubbel pakt heb je puur kijkend naar prijzen hetzelfde resultaat als vorig seizoen behaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wordt in deze vorm ook nog lastig zat tegen Utrecht die altijd meer kan als Ajax langskomt.
Enkel het kampioenschap is dit seizoen wel een flinke tegenvaller. Vooral omdat de Eredivisie hoe dan ook niets voorstelt.![]()
Het is dat de kampioenschap en de beker jullie in de schoot wordt geworpen, anders was het wel een heel zuur jaar.![]()
Je moet wat als je echt voetballende kwaliteiten mist, maar puur op organisatie was het echt wel goed wat ze deden gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef SaferSephy het volgende:
Het is kut voetbal, maar kan bijzonder succesvol zijn zoals Mourinho vaak heeft laten zien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De beker wordt ons in de schoot geworpen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef MakkieR het volgende:
Het is dat de kampioenschap en de beker jullie in de schoot wordt geworpen, anders was het wel een heel zuur jaar.![]()
De kampioenschapquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef MakkieR het volgende:
@Lenny_Leonard
@Tjacka
@GGMM
@onlogisch
@Caland![]()
Die nationale prijzen valt geen eer aan te behalen man.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef MakkieR het volgende:
Het is dat de kampioenschap en de beker jullie in de schoot wordt geworpen, anders was het wel een heel zuur jaar.
Wat leuke EL potjes was het enige waar ik echt zin in had.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Het gemist van de Ligt en De Jong is toch stukken groter dan ik had verwacht, ze hebben op dit moment totaal geen balvaste spelmaker.
Gisteren haalden voor mij Blind, Alvarez en Varela alleen een voldoende.
Het gekke is dat een Ten Hag notabene Alvarez eruit haalt.
Ajax is ook vanaf Tottenham thuis meester geworden om met teveel spelers bij spelhervattingen naar voren te gaan en zo de tegenstander de vrije doortocht te geven bij balveroveringen.![]()
Het spel van ons aller Ajax is momenteel ook een fikse tegenvaller. Ajax kan in de huidige vorm van iedereen verliezen. Ff van Utrecht winnen? Ik hoop het, maar vrees dat het een zware wedstrijd is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen. Als je de dubbel pakt heb je puur kijkend naar prijzen hetzelfde resultaat als vorig seizoen behaald.
Enkel het kampioenschap is dit seizoen wel een flinke tegenvaller. Vooral omdat de Eredivisie hoe dan ook niets voorstelt.
Qua competitie hebben we mazzel dat AZ ook totaal labiel is.
Dat gekke Feyenoord gaat gewoon tweede worden denk ik.I love music |Ajax forever
We hebben ook wel een goede CL-campagne gehad hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die nationale prijzen valt geen eer aan te behalen man.
Wat leuke EL potjes was het enige waar ik echt zin in had.![]()
Dat waren zeker leuke potjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben ook wel een goede CL-campagne gehad hoor.
Maar het seizoen is voor mij wel redelijk klaar nu. Al zal ik zeker een paar biertjes drinken op de dubbel
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ik zeg niet dat Ajax 'ff wint' van Utrecht, maar het zou wel moeten. Ik hoop dat Promes in ieder geval weer snel fit wordt. Die werd echt enorm gemist gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het spel van ons aller Ajax is momenteel ook een fikse tegenvaller. Ajax kan in de huidige vorm van iedereen verliezen. Ff van Utrecht winnen? Ik hoop het, maar vrees dat het een zware wedstrijd is.
Qua competitie hebben we mazzel dat AZ ook totaal labiel is.
Dat gekke Feyenoord gaat gewoon tweede worden denk ik.![]()
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat gekke Feyenoord gaat gewoon tweede worden denk ik.
En PSV een mooie vierde plek, PO opkloten en geen Europees volgend jaar. Genieten.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Het gemis van De Ligt en De jong is er natuurlijk, maar tot en met november hadden we het daar niet over. Toen werd er ook prima gevoetbald.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef The_Coach het volgende:
Het gemist van de Ligt en De Jong is toch stukken groter dan ik had verwacht, ze hebben op dit moment totaal geen balvaste spelmaker.
Gisteren haalden voor mij Blind, Alvarez en Varela alleen een voldoende.
Het gekke is dat een Ten Hag notabene Alvarez eruit haalt.
Ajax is ook vanaf Tottenham thuis meester geworden om met teveel spelers bij spelhervattingen naar voren te gaan en zo de tegenstander de vrije doortocht te geven bij balveroveringen.
Je ziet nu wel veel meer blessures en vormverlies dan vorig jaar.I love music |Ajax forever
Maar misschien gebeurt er een wonder volgende week, je weet het niet. Een totale offday van Getafe, vroege rode kaart of zo en wellicht dat onze jongens ineens wel weer wat kunnen in de eigen Arena.
Vorig jaar rond deze tijd hadden we thuis verloren van Real en was het seizoen Europees gezien ook 'over'.![]()
Het is bergafwaarts gegaan sinds de uitschakeling in de CL. Denk dat het een flinke deuk heeft veroorzaakt in de motivatie, het zelfvertrouwen en de fitheid.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gemis van De Ligt en De jong is er natuurlijk, maar tot en met november hadden we het daar niet over. Toen werd er ook prima gevoetbald.
Je ziet nu wel veel meer blessures en vormverlies dan vorig jaar.![]()
absoluut, CL was de wonderoliequote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is bergafwaarts gegaan sinds de uitschakeling in de CL. Denk dat het een flinke deuk heeft veroorzaakt in de motivatie, het zelfvertrouwen en de fitheid.![]()
Gisteren hadden ze ook gewoon moeten gaan voetballen ipv meegaan in het theater van Getafe. Gebeurde ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Ajax 'ff wint' van Utrecht, maar het zou wel moeten. Ik hoop dat Promes in ieder geval weer snel fit wordt. Die werd echt enorm gemist gisteren.
Op dit moment wordt er gewoon matig gespeeld, is de vorm bij veel spelers matig en lijkt ook de focus minder dan vorig jaar.I love music |Ajax forever
Slechter dan die ene wedstrijd toen jullie 0 schoten op doel hadden die 0-0 werd?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
0.03 xG voor Ajax, slechtste in de historie van de club.Was dat tegen Vitesse ofzo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Voordeel is wel dat je zo meteen twee wedstrijden tegen een team als Getafe hebt gehad en Utrecht dan enorm meevalt qua strijd, theater en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze ook gewoon moeten gaan voetballen ipv meegaan in het theater van Getafe. Gebeurde ook niet.
Op dit moment wordt er gewoon matig gespeeld, is de vorm bij veel spelers matig en lijkt ook de focus minder dan vorig jaar.![]()
6 graden en regen, valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:50 schreef Simmertje het volgende:
1 ding is zeker, gaat een heet avondje worden aankomende donderdag.![]()
Ja en als Ziyech dan 20% beter speelt dan gisteren scheelt dat ook flink.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je zo meteen twee wedstrijden tegen een team als Getafe hebt gehad en Utrecht dan enorm meevalt qua strijd, theater en dat soort ongein.
Zelden hem zo slecht gezien.
Valera was op dat ridicule begin na eigenlijk best betrouwbaar trouwens.I love music |Ajax forever
Dat was wel een meevaller inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Valera was op dat ridicule begin na eigenlijk best betrouwbaar trouwens."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dest gaat naar Bayern, Neres zie ik ergens nog wel blijven omdat hij niet meer zo goed in de markt ligt door zijn blessures dit seizoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
???
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Overmars, leef je uit pik.
Maar vooral die middenvelders worden een probleem, Overmars zal wel een poging wagen bij de twee Davy's.Oh.![]()
Hoe is het met onze Promes?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef PicoMMP het volgende:
Maar misschien gebeurt er een wonder volgende week, je weet het niet. Een totale offday van Getafe, vroege rode kaart of zo en wellicht dat onze jongens ineens wel weer wat kunnen in de eigen Arena.
Vorig jaar rond deze tijd hadden we thuis verloren van Real en was het seizoen Europees gezien ook 'over'.![]()
Had de 1-0 mogen hebben, maar was wel weer goed in enkele 1-op-1 situaties. Straalde wel continu onrust uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en als Ziyech dan 20% beter speelt dan gisteren scheelt dat ook flink.
Zelden hem zo slecht gezien.
Valera was op dat ridicule begin na eigenlijk best betrouwbaar trouwens.
Die keeper van Getafe was wel sterk trouwens.![]()
Op 17 februari was hij weer op het trainingsveld, niet bij de groepstraining.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hoe is het met onze Promes?
Ik denk/hoop dat Heracles net te vroeg komt en dat hij thuis tegen Getafe inzetbaar is.![]()
Ja maar op basis van gisteren waren Ziyech en Tadic ook niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moet ik nog maar zien. Zoals hij gisteren speelde, is hij niet eens goed genoeg voor Ajax.Oh.![]()
Maar die hebben heel vaak laten zien hoe goed ze het kunnen. Dest heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar op basis van gisteren waren Ziyech en Tadic ook niet goed genoeg voor Ajax.
Bayern is toch echt niet zo gek om 30 miljoen neer te leggen?![]()
Zou mij niks verbazen hoor, Dest is toch wel een interessante speler en dat hij Amerikaans international is zal ook wel meehelpen aan zijn transferwaarde.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar die hebben heel vaak laten zien hoe goed ze het kunnen. Dest heeft nog een lange weg te gaan.
Bayern is toch echt niet zo gek om 30 miljoen neer te leggen?Oh.![]()
Maar dan moet Ajax wel nog een rechtsback erbij kopen, of ze schuiven die Timber door om het uit te vechten met Mazraoui. Of ze halen iemand als Fosu-Mensah.Oh.![]()
Toch maar Vertonghen halen? Schuurs en Alvarez lijken (nog) niet het niveau te hebben.
Het is wel echt belangrijk dat Blind blijft volgend seizoen, zou lekker het salaris van Ziyech doorschuiven naar hem.![]()
Nee Vertonghen is over-the-hill en het beste op de plek waar Blind speelt die nu veel beter is. Die twee samen zijn ook niet complementair achterin.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:29 schreef Simmertje het volgende:
Toch maar Vertonghen halen? Schuurs en Alvarez lijken (nog) niet het niveau te hebben.
Het is wel echt belangrijk dat Blind blijft volgend seizoen, zou lekker het salaris van Ziyech doorschuiven naar hem.
Ze moeten gewoon maar scouten voor een nieuwe RCV, Schuurs-Alvarez maar als back-up gebruiken.Oh.![]()
Wat een heerlijke speler was dat. Man man man.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:38 schreef PicoMMP het volgende:
Sanchez terughalen![]()
Jammer dat hij nu weer veel speelt onder Mou.
Mis hem nog steeds.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toen scoorde Ajax nog wel eens uit een hoekschop van Ziyech.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een heerlijke speler was dat. Man man man.
Mis hem nog steeds.![]()
De Ligt heeft er ook wel wat ingekopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toen scoorde Ajax nog wel eens uit een hoekschop van Ziyech.
Die Sanchez was wel een beest ja, heerlijke speler.![]()
Qua kopkracht zijn we niet rijkelijk bedeeld, nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toen scoorde Ajax nog wel eens uit een hoekschop van Ziyech.
Maar ook organisatorisch is het kut. Misschien dat Traore er goed in kan zijn, heeft wel het fysiek ervoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tagliatella genot thoughquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua kopkracht zijn we niet rijkelijk bedeeld, nee.
Maar ook organisatorisch is het kut. Misschien dat Traore er goed in kan zijn, heeft wel het fysiek ervoor.Voor al uw FIFA lijstjes!
vond hem heel beperkt, wel een atleetquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een heerlijke speler was dat. Man man man.
Mis hem nog steeds.![]()
Heb daar toch 100 keer liever de Ligt. Sanchez zou voetballend vermogen tekort komen in de huidige groepquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Sanchez was wel een beest ja, heerlijke speler.Voor al uw FIFA lijstjes!
aan de ene kant wel maar naast Blind zou het echt wel kunnen, daarom denk ik ook dat Alvarez naast Blind beter is dan Schuurs op dit moment, Schuurs is misschien de betere voetballer maar vergeet te vaak dat profvoetballer een beroep is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:28 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Heb daar toch 100 keer liever de Ligt. Sanchez zou voetballend vermogen tekort komen in de huidige groep![]()
Als wij zo blijven spelen gaat Feyenoord nog in de buurt komen van het kampioenschap. Sommigen lachen me uit, maar als je nog uitwedstrijden tegen Heracles, Utrecht, Feyenoord, Heerenveen en Willem II op de rol hebt staan kun je met deze vorm heel veel laten liggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
Dat gekke Feyenoord gaat gewoon tweede worden denk ik.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat laatste, ja. Dat eerste, nee, daarvoor zal Feyenoord echt te veel gaan laten liggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als wij zo blijven spelen gaat Feyenoord nog in de buurt komen van het kampioenschap. Sommigen lachen me uit, maar als je nog uitwedstrijden tegen Heracles, Utrecht, Feyenoord, Heerenveen en Willem II op de rol hebt staan kun je met deze vorm heel veel laten liggen.Voor al uw FIFA lijstjes!
Schuurs heeft gisteren wel een hele dure les gehad, laat Alvarez daar het seizoen maar afmaken naast BlindOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Oh ja want Feyenoord speelt fantastisch. Die gaan echt een bedreiging vormen!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als wij zo blijven spelen gaat Feyenoord nog in de buurt komen van het kampioenschap. Sommigen lachen me uit, maar als je nog uitwedstrijden tegen Heracles, Utrecht, Feyenoord, Heerenveen en Willem II op de rol hebt staan kun je met deze vorm heel veel laten liggen.![]()
Schijt irritant dat we tegen Valencia en Getafe een Franse scheidsrechter hebben gehad, die gaan dus altijd mee in dat geacteer. Hopelijk donderdag een Engelsman.![]()
Die hebben sinds Dick er zit bijna niets meer laten liggen, zaadvoetbal of niet... Vertrouwen doet ook een hoop met een ploeg, zeker als je in De Kuip weer voor gaas gaat...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja want Feyenoord speelt fantastisch. Die gaan echt een bedreiging vormen!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Fransozen snappen sowieso geen fuck van voetbalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:41 schreef Simmertje het volgende:
Schijt irritant dat we tegen Valencia en Getafe een Franse scheidsrechter hebben gehad, die gaan dus altijd mee in dat geacteer. Hopelijk donderdag een Engelsman.Voor al uw FIFA lijstjes!
of een duitserquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:41 schreef Simmertje het volgende:
Schijt irritant dat we tegen Valencia en Getafe een Franse scheidsrechter hebben gehad, die gaan dus altijd mee in dat geacteer. Hopelijk donderdag een Engelsman.![]()
Ik zou er een weddenschapje op zetten, 81 keer je inzet namelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als wij zo blijven spelen gaat Feyenoord nog in de buurt komen van het kampioenschap. Sommigen lachen me uit, maar als je nog uitwedstrijden tegen Heracles, Utrecht, Feyenoord, Heerenveen en Willem II op de rol hebt staan kun je met deze vorm heel veel laten liggen.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben sinds Dick er zit bijna niets meer laten liggen, zaadvoetbal of niet... Vertrouwen doet ook een hoop met een ploeg, zeker als je in De Kuip weer voor gaas gaat...
Ga toch weg man. Feyenoord mag blij zijn als ze in de top 3 eindigen.![]()
Ik wed niet tegen mijn eigen clubquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou er een weddenschapje op zetten, 81 keer je inzet namelijk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wed niet tegen mijn eigen club
500eu erop, ja toch @mokkiemok![]()
Zo'n kerel moet echt een knal op z'n bek.quote:![]()
hij staat er dus bekend om, die gast van die aansteker moet ook een knal op z'n bek krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n kerel moet echt een knal op z'n bek.![]()
Het is onze eigen schuld natuurlijk, maar ik heb zelden zo'n enorme zuigploeg gezien als gisteren
alle spaanse ploegen hebben dit wel een beetje maar dit was de overtreffende trapquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Het is onze eigen schuld natuurlijk, maar ik heb zelden zo'n enorme zuigploeg gezien als gisteren![]()
Die 42 min zuivere speeltijd is weer een enorm goed voorbeeld om te pleiten voor zuivere speeltijd!I love music |Ajax forever
Zeker, waren ze nu nog aan het spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef peaceman het volgende:
Die 42 min zuivere speeltijd is weer een enorm goed voorbeeld om te pleiten voor zuivere speeltijd!![]()
wel eens ja 2 x 30 al had het gisteren denk ik weinig uitgemaakt met 1 schot op goal in 43 minutenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef peaceman het volgende:
Die 42 min zuivere speeltijd is weer een enorm goed voorbeeld om te pleiten voor zuivere speeltijd!![]()
Dan was je nu nog aan het spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef peaceman het volgende:
Die 42 min zuivere speeltijd is weer een enorm goed voorbeeld om te pleiten voor zuivere speeltijd!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel godverdomme.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker, waren ze nu nog aan het spelen.
In 42 minuten 2 goals tegen krijgen is ook wel matig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eerder gewoon de scheidsrechters opleiden dit soort onzin af te straffen met gele kaarten. Dan houden ze vanzelf op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef peaceman het volgende:
Had stiekem heel klein beetje hoop dat we lering hadden getrokken uit valencia thuis. Maar helaas.Thuis gaat het weer net zo vervelend worden. Kunnen gaan bouwen aan een team voor volgend jaar.
Onana, Dest, Tagliafico, Ziyech, Vd Beek en Neres zullen wel vertrekken.
Genoeg geld om wat te halen.
Vertonghen halen voor centraal achterin. Hoeft Martinez daar nooit meer te staan. Nico kun je Martinez neerzetten. Volgens mij speelde hij daar ook de jaren ervoor vaak.
Klaassen bij degradatie Werder ook zeker haalbaar. Opvolger van Donny.
Antony er dus erbij als opvolger voor Neres.
Dan heb je nog opvolger voor Ziyech en Onana nodig sowieso. Mannen die er direct staan. Zou het zelf wel aandurven met Timber voor Dest. En anders heb je ook nog Mous.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rot op met je Vertonghen joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:08 schreef StevenHyde het volgende:
Had stiekem heel klein beetje hoop dat we lering hadden getrokken uit valencia thuis. Maar helaas.Thuis gaat het weer net zo vervelend worden. Kunnen gaan bouwen aan een team voor volgend jaar.
Onana, Dest, Tagliafico, Ziyech, Vd Beek en Neres zullen wel vertrekken.
Genoeg geld om wat te halen.
Vertonghen halen voor centraal achterin. Hoeft Martinez daar nooit meer te staan. Nico kun je Martinez neerzetten. Volgens mij speelde hij daar ook de jaren ervoor vaak.
Klaassen bij degradatie Werder ook zeker haalbaar. Opvolger van Donny.
Antony er dus erbij als opvolger voor Neres.
Dan heb je nog opvolger voor Ziyech en Onana nodig sowieso. Mannen die er direct staan. Zou het zelf wel aandurven met Timber voor Dest. En anders heb je ook nog Mous.![]()
![]()
Hoezo geen Vertonghen. De mensen die tegen Vertonghen zijn dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die Blind niet zagen zitten. Vertonghen echte Ajax jongen. Kan toch prima nog in de Eredivisie spelen een jaar of 2.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lijkt me ook hoor, Klaassen heb ik meer twijfel overquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
Hoezo geen Vertonghen. De mensen die tegen Vertonghen zijn dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die Blind niet zagen zitten. Vertonghen echte Ajax jongen. Kan toch prima nog in de Eredivisie spelen een jaar of 2.![]()
Misschien niet qua resultaat. En gaat ook niet zozeer om deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens ja 2 x 30 al had het gisteren denk ik weinig uitgemaakt met 1 schot op goal in 43 minuten
Wel qua ergernissen in het algemeen als bijv tijdrekken allemaal geen meerwaarde heeft.
Extra lang blijven liggen als je been eraf is en je twee minuten later toch weer gewoon de wedstrijd uit kan spelen... dat soort zaken zullen echt minder worden.I love music |Ajax forever
kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien niet qua resultaat. En gaat ook niet zozeer om deze wedstrijd.
Wel qua ergernissen in het algemeen als bijv tijdrekken allemaal geen meerwaarde heeft.
Extra lang blijven liggen als je been eraf is en je twee minuten later toch weer gewoon de wedstrijd uit kan spelen... dat soort zaken zullen echt minder worden.![]()
Ik zie eerlijk gezegd weinig Bundesliga wedstrijden. Paar maanden terug was men iig nog lovend over hem daar. Maar weet het zelf dus ook niet zeker. Maar ben wel voor echt clubjongens terughalen als ze tenminste nog enig niveau hebben tenminste.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Want Alvarez en Blind stonden bij de 1-0 niet te schutteren?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs heeft gisteren wel een hele dure les gehad, laat Alvarez daar het seizoen maar afmaken naast Blind
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 10:41:43Can’t wait to start this new adventure @fccincinnati @MLS 💪 Thank you @AFCAjax for all the great memories over the years, I will always be supporting you guys. ❌❌❌ https://t.co/ffGa4OSojf reageer retweet
![]()
![]()
Gelieve niet vloeken in dit topic, totaal onnodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
In 42 minuten 2 goals tegen krijgen is ook wel matig.
Ik weet dat wij elkaar niet mogen, maar hoop desondanks dat je open staat voor deze correctie.![]()
Uiteraard betreft Jantje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook hoor, Klaassen heb ik meer twijfel over
Davy speelt alles, en vond het een fantastische speler. Hoeft van mij niet perse te komen, maar zou echt nog prima mee kunnen.![]()
Nee hoor, hooguit een half uurtje langer. Maar zoiets gaat niet zo snel gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker, waren ze nu nog aan het spelen.
Feit is wel dat er iets niet klopt aan de spelregels dat er wedstrijden zijn die 40 minuten duren en wedstrijden die 75 minuten of zelfs langer duren.
Lijkt me niet heel ingewikkeld om elke wedstrijd even lang te laten duren. Of iniedergeval tussen de 55 en 65 minuten zuivere speeltijd als een uur nog iets te veel gevraagd is.![]()
die heb ik echt op een paar keer voor Everton na nooit meer gezien, dus ook geen idee of hij een toevoeging is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Uiteraard betreft Jantje.
Davy speelt alles, en vond het een fantastische speler. Hoeft van mij niet perse te komen, maar zou echt nog prima mee kunnen.![]()
Ik heb een deja vuquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heb ik echt op een paar keer voor Everton na nooit meer gezien, dus ook geen idee of hij een toevoeging is.![]()
Volgens mij is het van dit soort ploegen meer de bedoeling om constant het tempo uit het spel te halen. Dat blijft lonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee want tijdrekken loont dan niet meer.
Beetje domme opmerking maar het is je vergevenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat klopt wel, je hebt alleen wat meer tijd om het goed te maken, ze hebben nu toch wel een kwartier gestolenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het van dit soort ploegen meer de bedoeling om constant het tempo uit het spel te halen. Dat blijft lonen.![]()
Misschien omdat ze weten dat ze hun manier van spelen maar 40 minuten kunnen volhouden. Alleen vanaf minuut 80 was Ajax de betere ploeg en kregen ze kansjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt wel, je hebt alleen wat meer tijd om het goed te maken, ze hebben nu toch wel een kwartier gestolen![]()
het is irritant maar ze doen het wel goed, ik zag voorbijkomen dat ze qua actieve speeltijd in de competitie tot nu toe 5 uur minder hebben gespeeld dan Barcelona.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weten dat ze hun manier van spelen maar 40 minuten kunnen volhouden. Alleen vanaf minuut 80 was Ajax de betere ploeg en kregen ze kansjes.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is irritant maar ze doen het wel goed, ik zag voorbijkomen dat ze qua actieve speeltijd in de competitie tot nu toe 5 uur minder hebben gespeeld dan Barcelona.Dat zijn gewoon 3 volledige wedstrijden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Litmanen zat er weer eens compleet naast. Wat een gejank over de scheids trouwens.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
die was ook gewoon slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Litmanen zat er weer eens compleet naast. Wat een gejank over de scheids trouwens.![]()
Denk wel dat hij van het fluwelen spel van Ajax zelf genoten heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie vond Getafe en de scheids ook maar stom"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Heeft Mikky ook een mening over Getafe?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie vond Getafe en de scheids ook maar stom![]()
Babel vond het blijkbaar wel aardig allemaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk wel dat hij van het fluwelen spel van Ajax zelf genoten heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mikky is een vrouw dus dat vind ik verder niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft Mikky ook een mening over Getafe?![]()
dit slaat toch ook nergens opquote:Verslaggever Joep Schreuder is dit weekeinde op bezoek bij Frenkie de Jong in Barcelona. De Catalanen spelen zaterdag een thuiswedstrijd tegen Eibar.
Op zondag zijn er in Studio Sport op NPO 1 twee reportages te zien over de avonturen van Frenkie de Jong. Uiteraard is er ook op NOS.nl en de NOS-app aandacht voor het bezoek aan Barcelona.![]()
Joep Schreuder, dat gaat weer genieten wordenquote:
Mis je Amsterdam Frenkie? Je mist Amsterdam he?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stoere mannenpraat voor in het caféquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mikky is een vrouw dus dat vind ik verder niet zo rullevant.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Er werd vooral prima aangevallen. Verdedigend is het al het hele seizoen kwetsbaar en controle is er ook minder in de opbouw.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gemis van De Ligt en De jong is er natuurlijk, maar tot en met november hadden we het daar niet over. Toen werd er ook prima gevoetbald.
Je ziet nu wel veel meer blessures en vormverlies dan vorig jaar.![]()
Pröpper heeft net verlengd, die zal niet komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dest gaat naar Bayern, Neres zie ik ergens nog wel blijven omdat hij niet meer zo goed in de markt ligt door zijn blessures dit seizoen.
Maar vooral die middenvelders worden een probleem, Overmars zal wel een poging wagen bij de twee Davy's.![]()
Ten Hag blijft toch panisch vasthouden aan rechts- en linkspoot achterin.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Uiteraard betreft Jantje.
Davy speelt alles, en vond het een fantastische speler. Hoeft van mij niet perse te komen, maar zou echt nog prima mee kunnen.
Klaassen, ik weet het niet. In zijn tijd prima speler, maar in alles net wat minder dan Van de Beek. Zo'n wat oudere speler terughalen voor een dik salaris moet je echt voor buitencategorie houden.
En als je daarmee als één van de twee zessen gaat voetballen blijf je ook hetzelfde probleem houden als nu.![]()
Joep Schreuder
Vier jij ook carnaval, Frenkie?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Joep Schreuder, dat gaat weer genieten worden
Mis je Amsterdam Frenkie? Je mist Amsterdam he?Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Zegt niet altijd alles natuurlijk, misschien staat er nu wel een clausule in.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pröpper heeft net verlengd, die zal niet komen.Oh.![]()
Het ligt nooit aan ajax zelfquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie vond Getafe en de scheids ook maar stom![]()
Niemand, behalve jijzelf en een handjevol boerenvrienden van je (als je die hebt) zeggen dit soort dingen.quote:![]()
Hij is welkom hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt niet altijd alles natuurlijk, misschien staat er nu wel een clausule in.![]()
Alvarez kan je afschrijven net als Marin.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit sarcastisch. Al bleef hij wel overeind in de fysieke duelsAFCA!![]()
SVV, FC Wageningen, SC Veendam, RBC, HFC Haarlem, FC Amsterdam, VC Vlissingen, SC Amersfoort, AGOVV en Fortuna Vlaardingen.
Een mooi rijtje van clubs waar Ajax binnen 5 jaar ook tussen staat. Salarissen van 4,5 miljoen aan 'tikkie breed' spelers als Blind betalen. Zodra deze club 1 seizoen geen CL speelt kun je faillissement gaan aanvragen met de deze salaris huishouding.
Tegen een gehandicapten ploeg als Getafe wordt tegenwoordig ook al verloren. Vergane glorie aan de Arena Boulevard, gooi die boel maar plat en bouw er een asielzoekerscentrum. Is voor iedereen beterGroot fan van User Wotte![]()
Dit is satire toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:10 schreef Tjacka het volgende:
SVV, FC Wageningen, SC Veendam, RBC, HFC Haarlem, FC Amsterdam, VC Vlissingen, SC Amersfoort, AGOVV en Fortuna Vlaardingen.
Een mooi rijtje van clubs waar Ajax binnen 5 jaar ook tussen staat. Salarissen van 4,5 miljoen aan 'tikkie breed' spelers als Blind betalen. Zodra deze club 1 seizoen geen CL speelt kun je faillissement gaan aanvragen met de deze salaris huishouding.
Tegen een gehandicapten ploeg als Getafe wordt tegenwoordig ook al verloren. Vergane glorie aan de Arena Boulevard, gooi die boel maar plat en bouw er een asielzoekerscentrum. Is voor iedereen beterFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik heb Klaassen bij Werder in een min of meer box-to-box rol gezien en hij is meer een 6 dan Van De Beek (in die wedstijden was hij ook vooral een waterdrager voor m.n. Rashica). Overigens geloof ik niet dat Ajax de komende jaren het niveau van afgelopen jaar moet nastreven, hopelijk stelt men het verwachtingspatroon behoorlijk naar beneden bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ten Hag blijft toch panisch vasthouden aan rechts- en linkspoot achterin.
Klaassen, ik weet het niet. In zijn tijd prima speler, maar in alles net wat minder dan Van de Beek. Zo'n wat oudere speler terughalen voor een dik salaris moet je echt voor buitencategorie houden.
En als je daarmee als één van de twee zessen gaat voetballen blijf je ook hetzelfde probleem houden als nu.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 23:05:00Aanwinst #Ajax: Sven Botman keert in zomer terug. Contractverlenging tot 2023 @scHeerenveen @AFCAjax https://t.co/5BMo9XYqTR reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 23:05:00Aanwinst #Ajax: Sven Botman keert in zomer terug. Contractverlenging tot 2023 @:scHeerenveen @:AFCAjax https://t.co/5BMo9XYqTR reageer retweet
Oh.![]()
Magallan keert ook nog terug in de zomer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
van de regen in de drup oplossingen
Leuk.Oh.![]()
Onverwacht succesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 23:05:00Aanwinst #Ajax: Sven Botman keert in zomer terug. Contractverlenging tot 2023 @:scHeerenveen @:AFCAjax https://t.co/5BMo9XYqTR reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zie Werder zelden tot nooit spelen, maar dat heb ik ook wel meegekregen. Maar bij Werder is het heel anders spelen dan bij Ajax. Hij heeft daar ook niet veel en goede passes/balcontacten. Ajax heeft achter de 10 juist behoefte aan spelers die veel aan de bal komen, niet aan een soort van waterdrager.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb Klaassen bij Werder in een min of meer box-to-box rol gezien en hij is meer een 6 dan Van De Beek (in die wedstijden was hij ook vooral een waterdrager voor m.n. Rashica). Overigens geloof ik niet dat Ajax de komende jaren het niveau van afgelopen jaar moet nastreven, hopelijk stelt men het verwachtingspatroon behoorlijk naar beneden bij.
Dat niveau nastreven is inderdaad onrealistisch, maar er zit wel wat tussen vorig seizoen en dit seizoen in op verschillende belangrijke posities. Ik zou zeker niet direct nee zeggen tegen Klaassen, maar voor een paar miljoen per jaar wel.![]()
Die grossiert ook in blunders sinds er gezegd is dat Ajax zo'n goede optie in Heerenveen rond had lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
![]()
![]()
Ja een leuke speler voor Heerenveen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deed het de eerste seizoenshelft echt héél goed bij Heerenveen. Nu even een dipje.
Niks voor Ajax.Oh.![]()
loltwitter:AFCAjax_ESP twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:01:00Hola @GetafeCF, ¿Cómo le va a Deyverson? Queremos enviar una cesta de frutas. ¿A qué dirección podemos enviar esto? reageer retweet
![]()
Fake account lijkt mij, anders wel beetje treurig. Ben wel benieuwd hoe diverson ontvangen gaat worden donderdag.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
loltwitter:AFCAjax_ESP twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:01:00Hola @:GetafeCF, ¿Cómo le va a Deyverson? Queremos enviar una cesta de frutas. ¿A qué dirección podemos enviar esto? reageer retweet
'Aanwinst'quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
Sierd de Vos beheert het Spaanstalige Ajax-twitteraccount?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
loltwitter:AFCAjax_ESP twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:01:00Hola @:GetafeCF, ¿Cómo le va a Deyverson? Queremos enviar una cesta de frutas. ¿A qué dirección podemos enviar esto? reageer retweet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
15,75 miljoen, mogelijk oplopend naar 21 miljoen. Dat is toch niet zo'n wereldschokkende prijs.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Valt mee inderdaad. Zullen nog wel meer aanlopen van die categorie nodig zijn om het niveau een beetje op te krikken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
15,75 miljoen, mogelijk oplopend naar 21 miljoen. Dat is toch niet zo'n wereldschokkende prijs.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, maar er is waarschijnlijk ook nog 7 miljoen gedokt voor de rest van Neres zijn transferrechten en de media trokken dat vaak samen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
15,75 miljoen, mogelijk oplopend naar 21 miljoen. Dat is toch niet zo'n wereldschokkende prijs.
Hij zal in alle lijstjes vaak nog onder Sulejmani staan omdat we nooit precies weten hoeveel van die bonussen worden uitgekeerd.Oh.![]()
Nou, ik ben benieuwd naar die jongen. We kunnen wel een kwaliteitsimpuls gebruiken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op basis van de beelden en statistieken ziet het er niet echt geweldig uit maar ik neem aan dat de scouts goed hun werk hebben gedaan.
Bovendien zijn Brazilianen die een beetje presteren in Europa snel veel geld waard.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Om het niveau überhaupt een beetje vast te houden.... Hoewel dat op het moment niet echt klinkt als een enorme opgave..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad. Zullen nog wel meer aanlopen van die categorie nodig zijn om het niveau een beetje op te krikken."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Fooitjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
15,75 miljoen, mogelijk oplopend naar 21 miljoen. Dat is toch niet zo'n wereldschokkende prijs.![]()
Kunnen we niet gewoon stoppen met dit seizoen? Heb zin in volgend seizoen met Antony
![]()
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zo'n 20 miljoen, dat kost tegenwoordig een Braithwaite al bijna (een Haaland trouwens ook).quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
15,75 miljoen, mogelijk oplopend naar 21 miljoen. Dat is toch niet zo'n wereldschokkende prijs.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Wel een stuk beter dan Pierie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
![]()
Belangrijke dag, die 3 punten zijn eigenlijk een mustOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als je vandaag verliest, blijf je zelf in een slechte flow zitten en wordt Feyenoord gewoon heel gevaarlijk, in de wetenschap dat je daar nog heen moet en ook nog die wedstrijd met Utrecht voor de boeg hebt. En ja ik weet het, Feyenoord is op dit moment ook niet zo geweldig, maar ze winnen wel alles en laten wij de slechte wedstrijden de laatste maanden nou juist steeds verliezen.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:22 schreef TheVulture het volgende:
Belangrijke dag, die 3 punten zijn eigenlijk een must![]()
Yup, maar dat mag je hier niet zeggen Art, want Feyenoord gaat nog zoveel laten liggen volgens velen hierquote:Op zondag 23 februari 2020 08:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je vandaag verliest, blijf je zelf in een slechte flow zitten en wordt Feyenoord gewoon heel gevaarlijk, in de wetenschap dat je daar nog heen moet en ook nog die wedstrijd met Utrecht voor de boeg hebt. En ja ik weet het, Feyenoord is op dit moment ook niet zo geweldig, maar ze winnen wel alles en laten wij de slechte wedstrijden de laatste maanden nou juist steeds verliezen.
je hoeft alleen maar naar je zelf te kijken, het maakt niet uit wat de anderen doen zolang je het zelf maar niet laat liggenquote:Op zondag 23 februari 2020 08:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, maar dat mag je hier niet zeggen Art, want Feyenoord gaat nog zoveel laten liggen volgens velen hier![]()
Heracles moet toch goed te pakken zijn. Ben niet zo bang voor vandaag.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgende week wint Feyenoord niet. Maak je niet druk.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je vandaag verliest, blijf je zelf in een slechte flow zitten en wordt Feyenoord gewoon heel gevaarlijk, in de wetenschap dat je daar nog heen moet en ook nog die wedstrijd met Utrecht voor de boeg hebt. En ja ik weet het, Feyenoord is op dit moment ook niet zo geweldig, maar ze winnen wel alles en laten wij de slechte wedstrijden de laatste maanden nou juist steeds verliezen.![]()
Dat is nu net een beetje het probleem de laatste weken, je laat al vrij snel wat liggen in deze vorm en zonder diepgang met Promes/Neresquote:Op zondag 23 februari 2020 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar naar je zelf te kijken, het maakt niet uit wat de anderen doen zolang je het zelf maar niet laat liggenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Feyenoord uit is standaard puntverlies. Moet je gewoon incalculeren.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je vandaag verliest, blijf je zelf in een slechte flow zitten en wordt Feyenoord gewoon heel gevaarlijk, in de wetenschap dat je daar nog heen moet en ook nog die wedstrijd met Utrecht voor de boeg hebt. En ja ik weet het, Feyenoord is op dit moment ook niet zo geweldig, maar ze winnen wel alles en laten wij de slechte wedstrijden de laatste maanden nou juist steeds verliezen.![]()
4 uit 5 dus dat valt ook allemaal wel meequote:Op zondag 23 februari 2020 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is nu net een beetje het probleem de laatste weken, je laat al vrij snel wat liggen in deze vorm en zonder diepgang met Promes/Neres![]()
omdat het traditie is? wat een onzinquote:Op zondag 23 februari 2020 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord uit is standaard puntverlies. Moet je gewoon incalculeren.![]()
Dit seizoen is voor mij eigenlijk mentaal al klaar na donderdag als we er definitief uitliggen in de EL.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kunnen we niet gewoon stoppen met dit seizoen? Heb zin in volgend seizoen met Antony
![]()
Oh.![]()
Valt toch ook wel weer mee, Ajax verliest daar zelden.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord uit is standaard puntverlies. Moet je gewoon incalculeren.Oh.![]()
Eindelijk een speler terug bij Ajax die wel over een normale fysiek beschikt. Al die kabouters bij Ajax is immers ook niet iets om vrolijk van te worden. Dat structurele gebrek aan aandacht voor het fysieke aspect van voetbal kost Ajax gewoon punten. Bij Ajax trainen voetballers enkel om fit te zijn terwijl optimalisatie van het fysiek het doel zou moeten zijn. Want dan pas kan het fysiek van de spelers een wapen worden waarmee je tegenstanders kan overrompelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 23 februari 2020 10:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Eindelijk een speler terug bij Ajax die wel over een normale fysiek beschikt. Al die kabouters bij Ajax is immers ook niet iets om vrolijk van te worden. Dat structurele gebrek aan aandacht voor het fysieke aspect van voetbal kost Ajax gewoon punten. Bij Ajax trainen voetballers enkel om fit te zijn terwijl optimalisatie van het fysiek het doel zou moeten zijn. Want dan pas kan het fysiek van de spelers een wapen worden waarmee je tegenstanders kan overrompelen.![]()
Gewoon winnen vandaag. En door.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Botman basis volgend seizoenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Eindelijk een speler terug bij Ajax die wel over een normale fysiek beschikt. Al die kabouters bij Ajax is immers ook niet iets om vrolijk van te worden. Dat structurele gebrek aan aandacht voor het fysieke aspect van voetbal kost Ajax gewoon punten. Bij Ajax trainen voetballers enkel om fit te zijn terwijl optimalisatie van het fysiek het doel zou moeten zijn. Want dan pas kan het fysiek van de spelers een wapen worden waarmee je tegenstanders kan overrompelen.![]()
![]()
Nee, deze mening kan niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:06 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Eindelijk een speler terug bij Ajax die wel over een normale fysiek beschikt. Al die kabouters bij Ajax is immers ook niet iets om vrolijk van te worden. Dat structurele gebrek aan aandacht voor het fysieke aspect van voetbal kost Ajax gewoon punten. Bij Ajax trainen voetballers enkel om fit te zijn terwijl optimalisatie van het fysiek het doel zou moeten zijn. Want dan pas kan het fysiek van de spelers een wapen worden waarmee je tegenstanders kan overrompelen.Oh.![]()
Sinds wanneer is een speler die sowieso nog tot 2022 onder contract stond ineens een 'aanwinst'? Toch redelijk logisch dat hij na z'n verhuurperiode terugkeert, zeker als je de huidige 'kwaliteit' achterin in de selectie bekijktquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:19 schreef Tarado het volgende:
![]()
Schei uit man.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord uit is standaard puntverlies. Moet je gewoon incalculeren.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Niet bepaald feitelijk juist...quote:Op zondag 23 februari 2020 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord uit is standaard puntverlies. Moet je gewoon incalculeren.
Wat vandaag betreft ben ik er nog totaal niet gerust op. Het wordt wel heel erg tijd voor een goede wedstrijd om tij een beetje te keren, maar Heracles uit ergens laat in de middag bij hondenweer voelt niet als het moment waarop dat gaat gebeuren."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Sinds Mike Verweij een achterlijke gladiool is.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:43 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een speler die sowieso nog tot 2022 onder contract stond ineens een 'aanwinst'? Toch redelijk logisch dat hij na z'n verhuurperiode terugkeert, zeker als je de huidige 'kwaliteit' achterin in de selectie bekijktVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geen Ziyech dustwitter:marcotimmer twitterde op zondag 23-02-2020 om 15:24:00Geen Hakim Ziyech vandaag, de #Ajax speler is niet wedstrijdfit reageer retweet
AFCA!![]()
wordt een gezellige middagquote:Op zondag 23 februari 2020 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
Geen Ziyech dustwitter:marcotimmer twitterde op zondag 23-02-2020 om 15:24:00Geen Hakim Ziyech vandaag, de #Ajax speler is niet wedstrijdfit reageer retweet
![]()
Ik zou ook geen zin hebben in kunstgras.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Denk eerder dat hij überhaupt nog niet fit was en te vroeg is gebracht ivm Getafe.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou ook geen zin hebben in kunstgras.AFCA!![]()
Huntelaar in de basis.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
logisch dat ze hem sparen voor donderdagquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij überhaupt nog niet fit was en te vroeg is gebracht ivm Getafe.![]()
Zal wel weer. Frank de Boer is weer terug.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Zien we vandaag voor de tweede keer deze week FC Oogaids tevoorschijn komen?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
100%quote:Op zondag 23 februari 2020 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Zien we vandaag voor de tweede keer deze week FC Oogaids tevoorschijn komen?
Dit wordt echt niks, kijk die voorhoede.Oh.![]()
Gaan niks creëren.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
100%
Dit wordt echt niks, kijk die voorhoede.'Wish I was old and a little sentimental'
Tadic op de flanken is heel erg aids.quote:AFCA!![]()
Babel Huntelaar en Tadic dat gaat creatief worden jongensquote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben echt benieuwd hoelang Neres en Promes er nog uitliggenAFCA!![]()
Promes zag ik laatst, toch alweer meer dan een week geleden, gewoon sprinten en doen. Geen idee hoe het met hem staat. Hem óf Neres kun je best missen, maar allebei is gewoon niet fijn.![]()
Babel een paar heupschotten in het zijnet, Huntelaar die onzichtbaar is de hele wedstrijd en Tadic die telkens passjes achter de man speelt.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Babel Huntelaar en Tadic dat gaat creatief worden jongensOh.![]()
Ik voel nu al ergenisquote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Babel een paar heupschotten in het zijnet, Huntelaar die onzichtbaar is de hele wedstrijd en Tadic die telkens passjes achter de man speelt.AFCA!![]()
Van Neres hoor je ook geen flikker meerquote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben echt benieuwd hoelang Neres en Promes er nog uitliggen
Zwakke medische stafgenotRED ONS HENNIEGOD![]()
Echt bijzonder altijd, heeft hij zijn been gebroken in de tussentijd ofzoquote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Neres hoor je ook geen flikker meer
Zwakke medische stafgenotHij zou na de winterstop gewoon weer mee kunnen doen in eerste instantie
Oh.![]()
Misschien doet die dit seizoen niet meer mee . Zou me niks verbazenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt bijzonder altijd, heeft hij zijn been gebroken in de tussentijd ofzoHij zou na de winterstop gewoon weer mee kunnen doen in eerste instantie
RED ONS HENNIEGOD![]()
Blijft hij waarschijnlijk wel nog een seizoenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien doet die dit seizoen niet meer mee . Zou me niks verbazen
Oh.![]()
Hopelijk wordt hij dan wel fitquote:Op zondag 23 februari 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft hij waarschijnlijk wel nog een seizoen![]()
Dat wel ja . Maargoed daar staat tegenover dat Velthont ook blijft met zijn blessure lolquote:Op zondag 23 februari 2020 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft hij waarschijnlijk wel nog een seizoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja anders hebben we er niet zo veel aan.quote:
Behalve dat hij dan IJburg kan laten zien aan Antony.Oh.![]()
Wel benieuwd naar voorhoede met Neres, Traore en Antony. Met Promes op 10.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja anders hebben we er niet zo veel aan.
Behalve dat hij dan IJburg kan laten zien aan Antony.![]()
Tadic volgend jaar op de bank?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar voorhoede met Neres, Traore en Antony. Met Promes op 10.Oh.![]()
Afwisselend met Traore. Europees bijvoorbeeld met Tadic en tegen de kleine tegenstanders met Traore.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic volgend jaar op de bank?![]()
Matige opstelling. Dit gaat weer een hele lastige wedstrijd worden voor Ajax waar veel kansen gemist zullen worden en de halve kansen van Heracles er meteen in vliegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gewoon bij elk duel in de 16 gaan liggen, standaard penalty dit weekend.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Matige opstelling. Dit gaat weer een hele lastige wedstrijd worden voor Ajax waar veel kansen gemist zullen worden en de halve kansen van Heracles er meteen in vliegen.![]()
Zonder die twee is het best wel een saai team. Nu staan er 3 oude spitsen in de voorhoede.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef Fargo het volgende:
Promes zag ik laatst, toch alweer meer dan een week geleden, gewoon sprinten en doen. Geen idee hoe het met hem staat. Hem óf Neres kun je best missen, maar allebei is gewoon niet fijn.
Als we geen 3 punten pakken maken we het ook weer onnodig spannend aangezien de nummers 2, 3 en 4 hebben gewonnen.![]()
Pfff. Een blik op de opstelling en de moed zakt je alweer in de schoenen. 90 minuten Babel trek ik al slecht, maar met Huntelaar in de spits en Tadic uit vorm op de andere vleugel gaat het helemaal drama worden lijkt me."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Vorige week al gezegd, dit is gewoon een sleutelduel. Win je straks, dan kun je volgende week, in eigen huis, AZ op 9 punten zetten. Ga je hier kopje onder, dan kun je volgende week AZ ook weer langszij zien komen. Psychologisch ga je dan toch anders zo'n potje in.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zonder die twee is het best wel een saai team. Nu staan er 3 oude spitsen in de voorhoede.
Als we geen 3 punten pakken maken we het ook weer onnodig spannend aangezien de nummers 2, 3 en 4 hebben gewonnen.![]()
Het is nog niet zeker dat Babel de hele wedstrijd gaat spelen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:29 schreef TAV74 het volgende:
Pfff. Een blik op de opstelling en de moed zakt je alweer in de schoenen. 90 minuten Babel trek ik al slecht, maar met Huntelaar in de spits en Tadic uit vorm op de andere vleugel gaat het helemaal drama worden lijkt me.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen uit was ook een sleutelduel, PSV thuis ook, AZ volgende week ook, Feyenoord uit ook. Zo ongeveer elke wedstrijd is wel een sleutelduel.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vorige week al gezegd, dit is gewoon een sleutelduel. Win je straks, dan kun je volgende week, in eigen huis, AZ op 9 punten zetten. Ga je hier kopje onder, dan kun je volgende week AZ ook weer langszij zien komen. Psychologisch ga je dan toch anders zo'n potje in.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je vandaag en volgende week wint mag je Feyenoord uit gewoon verliezen, hoor. Geen sleutelduel dus.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Groningen uit was ook een sleutelduel, PSV thuis ook, AZ volgende week ook, Feyenoord uit ook. Zo ongeveer elke wedstrijd is wel een sleutelduel.![]()
Stel je voor dat je AZ-uit en groningen had gewonnen en dan volgende week AZ verslaan. Was je er al bijna.![]()
Ja als.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:33 schreef Yreal het volgende:
Stel je voor dat je AZ-uit en groningen had gewonnen en dan volgende week AZ verslaan. Was je er al bijna.Snelle Egel![]()
Valt wel mee, potjes tegen RKC, Fortuna en PEC Zwolle zijn dat niet echt.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Groningen uit was ook een sleutelduel, PSV thuis ook, AZ volgende week ook, Feyenoord uit ook. Zo ongeveer elke wedstrijd is wel een sleutelduel.
Maar bij Heracles Heracles of Groningen winnen we zelden.Oh.![]()
Stel je voor dat je het hele seizoen over een fitte Ziyech, Promes, Neres en Blind had kunnen beschikken, was je waarschijnlijk over drie weken al kampioen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:33 schreef Yreal het volgende:
Stel je voor dat je AZ-uit en groningen had gewonnen en dan volgende week AZ verslaan. Was je er al bijna.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Net even uitgetekend en je blijkt nog gelijk te hebben ookquote:Op zondag 23 februari 2020 16:33 schreef Yreal het volgende:
Stel je voor dat je AZ-uit en groningen had gewonnen en dan volgende week AZ verslaan. Was je er al bijna.![]()
![]()
Ik ben ook niet helemaal gestoord.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Net even uitgetekend en je blijkt nog gelijk te hebben ook![]()
Wel bijzonder dat ten Hag staat te oreren dat het vooral niet opportunistisch moet. Met Babel en Huntelaar gaat dat juist wel gebeuren lijkt me."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Winnen is nu even win.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:40 schreef TAV74 het volgende:
Wel bijzonder dat ten Hag staat te oreren dat het vooral niet opportunistisch moet. Met Babel en Huntelaar gaat dat juist wel gebeuren lijkt me.
Hoerige slechte 0-1 is ook drie punten nu.![]()
Begin een beetje moe te worden van die vreemde opstellingen van Ten Hag.'Wish I was old and a little sentimental'
Wat een bagger weer dit. Gaan er nog alles aan doen om zelfs het kampioenschap lastig te maken."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Babel heb je echt niks aan, loopt ook elke x in de looplijnen van de spits, dit keer Huntelaar, tegen Getafe die van Traore. Totaal geen spelintelligentie.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Schuurs en Babel graag voetbalschoenen inleveren![]()
Zijn bizar trage handelingssnelheid vind ik zorgwekkender.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:12 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Babel heb je echt niks aan, loopt ook elke x in de looplijnen van de spits, dit keer Huntelaar, tegen Getafe die van Traore. Totaal geen spelintelligentie.AFCA!![]()
Als ons nationale elftal een redelijke voorhoede had gehad, waren we titelkandidaat bij het aankomende EK. Maar helaas moeten wij het hebben van een Babel, godverdomme![]()
Het is EtH wel gelukt om Schuurs kapot te maken hè....
Was meer dan prima aan het begin van het seizoen en werd toch geslachtofferd voor Veltman. Vervolgens een keer laten spelen tegen AZ. Dat ging helaas door één ongelukkig moment fout, om hem vervolgens - na wat sussende woorden - keihard weer te laten vallen.![]()
Hou toch op joh. Schuurs is gewoon nog niet veelquote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Vriezzer het volgende:
Was meer dan prima aan het begin van het seizoen en werd toch geslachtofferd voor Veltman. Vervolgens een keer laten spelen tegen AZ. Dat ging helaas door één ongelukkig moment fout, om hem vervolgens - na wat sussende woorden - keihard weer te laten vallen.![]()
Ja fysiek is hij topfit, maar technisch en spelintelligentie ontbreken bij Babel.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn bizar trage handelingssnelheid vind ik zorgwekkender.![]()
Schuurs heeft verdomd veel potentie.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Schuurs is gewoon nog niet veel![]()
Hadden hem vorig jaar moeten verhuren aan Fortuna, aanvoerder bij een, in dat jaar, aardige middenmotor in de Eredivisie. Helaas, ze zagen hem liever op een niveautje lager met weinig druk in de KKD.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Vriezzer het volgende:
Onzin. Schuurs moet gewoon de kansen eens pakken en die fouten uit zijn spel halen. Hij wil bij een topclub spelen, dan wordt het eens tijd.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Vriezzer het volgende:
Was meer dan prima aan het begin van het seizoen en werd toch geslachtofferd voor Veltman. Vervolgens een keer laten spelen tegen AZ. Dat ging helaas door één ongelukkig moment fout, om hem vervolgens - na wat sussende woorden - keihard weer te laten vallen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Aan zijn motoriek te zien zal hij niet met veel ruimte in de rug kunnen spelen, is gewoon langzaam.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Schuurs heeft verdomd veel potentie.![]()
Valt wel meequote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Schuurs heeft verdomd veel potentie.![]()
Gravenberch is er niet klaar voor maar moet spelen omdat de scouting uit randdebielen bestaat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heel slecht gescout ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Gravenberch is er niet klaar voor maar moet spelen omdat de scouting uit randdebielen bestaat.
Martinez, in principe voldoende, maar handelingssnelheid op die positie te traag, zelfde geld voor Alvarez. Al vind ik die laatste een pure verdediger.
Geen vleugelspeler gehaald, terwijl dat broodnodig was.
Marin, tja...![]()
Daar ben ik het mee eens. Schuurs heeft het seizoen als daarvoor als aanvoerder een enorm aandeel gehad in de promotie van Fortuna. Was goed geweest om hem te laten bewijzen of hij die rol ook had kunnen dragen in de Eredivisie.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hadden hem vorig jaar moeten verhuren aan Fortuna, aanvoerder bij een, in dat jaar, aardige middenmotor in de Eredivisie. Helaas, ze zagen hem liever op een niveautje lager met weinig druk in de KKD.
Je eigen jeugd in laten stromen in de KKD vind ik een zeer positieve ontwikkeling, maar spelers die al enig succes hebben geboekt op dat niveau moeten gewoon minuten maken in de Eredivisie.![]()
Je moet ook een beetje mazzel hebben. Als Ajax goed zou draaien was hij er ook veel makkelijker in meegegaan denk ik. Moet nu ingepast worden in een totaal niet draaiend elftal.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hadden hem vorig jaar moeten verhuren aan Fortuna, aanvoerder bij een, in dat jaar, aardige middenmotor in de Eredivisie. Helaas, ze zagen hem liever op een niveautje lager met weinig druk in de KKD."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Diezelfde scouting die o.a. Neres, Onana, Tagliafico, Martinez en Tráore heeft weten te halen? Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Voor het middenveld is ingezet op Marin, geen slechte voetballer, maar past niet bij Ajax. Tel daar de momentele blessures bij op en dan valt de huidige opstelling te verklaren.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Gravenberch is er niet klaar voor maar moet spelen omdat de scouting uit randdebielen bestaat.![]()
Ik zou Traore nog niet geslaagd willen noemen en Tagliafico was ook niet het moeilijke project van allemaal .quote:Op zondag 23 februari 2020 17:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Diezelfde scouting die o.a. Neres, Onana, Tagliafico, Martinez en Tráore heeft weten te halen? Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Voor het middenveld is ingezet op Marin, geen slechte voetballer, maar past niet bij Ajax. Tel daar de momentele blessures bij op en dan valt de huidige opstelling te verklaren.
Maar goed dan heb je nog Pierie, Alvarez , Marin , Orejuela , Cassierra , Wober , Kristensen , Bandé en de ergste van allemaal : Maggelsjan die blijkbaar 2 jaar lang gescout is .RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zag iedereen wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zei het aan het begin van het seizoen al, je komt gewoon chronisch middenvelders tekort.
Heel bijzonder dat daar niet op is geanticipeerd.Oh.![]()
Die zag je wel aankomen inderdaad, lijkt er op dat ze vertrouwen hadden in Marin, Eiting en Ekkelenkamp en er hiermee 3 keer naast zaten.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zei het aan het begin van het seizoen al, je komt gewoon chronisch middenvelders tekort."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Pierie kun je nu al afschrijven? Lijkt me sterk, idem met Alvarez. Wöber vond ik tevens geen miskoop, die heeft hele degelijke optredens gehad bij Ajax en zou nu niet mistaan in de basis. Dan hou je dus vooral Cassiera, Kristensen, Marin, Magallán en Orejuala over. Bandé kun je geen miskoop noemen, wie weet waar die nu had gestaan als hij niet 1.5 jaar geblesseerd was geweest.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou Traore nog niet geslaagd willen noemen en Tagliafico was ook niet het moeilijke project van allemaal .
Maar goed dan heb je nog Pierie, Alvarez , Marin , Orejuela , Cassierra , Wober , Kristensen , Bandé en de ergste van allemaal : Maggelsjan die blijkbaar 2 jaar lang gescout is .
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2020 17:38:08 ]![]()
Vleugels zijn toch gewoon bezet? Je mist er nu alleen drie die daar kunnen spelen (waarvan Neres allang terugverwacht was, Promes al terug was maar weer geblesseerd raakte) en Babel is als opvulling gehaald.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:21 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Heel slecht gescout ja.
Martinez, in principe voldoende, maar handelingssnelheid op die positie te traag, zelfde geld voor Alvarez. Al vind ik die laatste een pure verdediger.
Geen vleugelspeler gehaald, terwijl dat broodnodig was.
Marin, tja...![]()
Pierie heeft het al heel zwaar tegen Jupiler spitsen dus ja die kan je afschrijven . En van Bandé vonden de kenners het ook heel vreemd dat die werd gehaald op basis van een leuk half jaartje in een hele zwakke competitie . Alvarez zie ik ook niet beter worden in het voetballende gedeelte laat staan sneller .quote:Op zondag 23 februari 2020 17:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Pierie kun je nu al afschrijven? Lijkt me sterk, idem met Alvarez. Wöber vond ik tevens geen miskoop, die heeft hele degelijke optredens gehad bij Ajax en zou nu niet mistaan in de basis. Dan hou je dus vooral Cassiera, Kristensen, Marin en Orejuala over. Bandé kun je geen miskoop noemen, wie weet waar die nu had gestaan als hij niet 1.5 jaar geblesseerd was geweest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kristensen was volgens mij vrij goedkoop en als wisselspeler in mijn optiek prima. Doet het ook gewoon aardig bij RB Salzburg, club van ong. zelfde niveau als Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Pierie kun je nu al afschrijven? Lijkt me sterk, idem met Alvarez. Wöber vond ik tevens geen miskoop, die heeft hele degelijke optredens gehad bij Ajax en zou nu niet mistaan in de basis. Dan hou je dus vooral Cassiera, Kristensen, Marin, Magallán en Orejuala over. Bandé kun je geen miskoop noemen, wie weet waar die nu had gestaan als hij niet 1.5 jaar geblesseerd was geweest.
Magellan is een vraagteken, 4 wedstrijden totaal gespeel waarvan die tegen Feyenoord niet best was, zeg maar slecht. Tegen Spurs, geen ritme glijd uit, Blind en De Ligt ook niet scherp en Moura scoort, tja samenloop van omstandigheden. Heeft Schuurs niet net zulke momenten gehad?
Magellan wordt trouwens gerouleerd bij Alaves, dus een wonderverdediger is het niet nee. Slimme gozer volgens mij wel en lag goed in de groep, maarja wat koop je daarvoor?
Ik blijf er trouwens bij, Alvarez CV!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: