SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet nou niet of het een vriendendienst was of dat hij gewoon aangedragen is (of dat het überhaupt geen toeval was dat hij toevallig bij Essel zat)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hadden ze bij Soren nog wat open staan?
Aan de andere kant: ook Alvarez, Marin en Martinez (als cv) zijn gewoon gescout![]()
![]()
Je moet het ook niet serieus nemen als één iemand een meninkje heeft, maar als er tientallen mensen (zowel fan van Boca als de rivaal) niks van de transfer begrijpen dan vertrouw ik daar wel op als die hem elke week zien spelen. Dat is een beter referentiekader dan een YouTubefilmpje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja Twitter.
Misschien ben ik verstandelijk vrij beperkt maar ik kan daar niet de waarheid en onzin tussen scheiden hoor.Oh.![]()
Is dit echtquote:Groot fan van User Wotte![]()
Dan zou je dus eigenlijk als Europese club altijd iets naar de pers moeten lekken zodat je de reacties van de supporters weet. Dat niemand hier eerder op is gekomen zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet serieus nemen als één iemand een meninkje heeft, maar als er tientallen mensen (zowel fan van Boca als de rivaal) niks van de transfer begrijpen dan vertrouw ik daar wel op als die hem elke week zien spelen. Dat is een beter referentiekader dan een YouTubefilmpje.Groot fan van User Wotte![]()
ze moeten echt wel wat aan die internationale scouting doenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of het een vriendendienst was of dat hij gewoon aangedragen is (of dat het überhaupt geen toeval was dat hij toevallig bij Essel zat)
Aan de andere kant: ook Alvarez, Marin en Martinez (als cv) zijn gewoon gescout![]()
Wat is je punt? Ik zeg niet dat scouts hiernaar moeten luisteren, maar als tientallen voetbalvolgers week in week uit zien dat het niks is moet een professionele scout dat ook zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zou je dus eigenlijk als Europese club altijd iets naar de pers moeten lekken zodat je de reacties van de supporters weet. Dat niemand hier eerder op is gekomen zeg.Oh.![]()
Ja.quote:
Barcelona is echt een lachwekkende club, daar zit je dan met je omzet van bijna een miljard per jaar.Oh.![]()
Ach en diezelfde voetbalvolgers zagen in Alvarez en Lainez ook fantastische spelers en dat lijkt er ook allemaal niet echt uit te komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik zeg niet dat scouts hiernaar moeten luisteren, maar als tientallen voetbalvolgers week in week uit zien dat het niks is moet een professionele scout dat ook zien.Groot fan van User Wotte![]()
Ook is 4-3-3 zonder goede buitenspelers en spits ook vrij kansloos te noemen natuurlijk. Toch wel grappig dat de genialiteit van Ten Hag er tactisch wel is tegen een Real of Juventus, maar het tegen Getafe niet kan op brengen.Groot fan van User Wotte![]()
Als iedereen zegt dat iemand geweldig is neem ik dat wel eerder met een korreltje zout dan wanneer iedereen zegt dat iemand vreselijk slecht is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach en diezelfde voetbalvolgers zagen in Alvarez en Lainez ook fantastische spelers en dat lijkt er ook allemaal niet echt uit te komen.Oh.![]()
Grapje toch he? Bij elke bal die hem werd aangespeeld kreeg hij het een graad of 5 warmer en was daarnaast heel slordig in de passing. Ik vond Blind de minst slecht van Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez was vandaag wel best goed, vond hem veel sterker spelen dan Blind![]()
Natuurlijk was dit sarcastisch. Al bleef hij wel overeind in de fysieke duelsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grapje toch he? Bij elke bal die hem werd aangespeeld kreeg hij het een graad of 5 warmer en was daarnaast heel slordig in de passing. Ik vond Blind de minst slecht van Ajax.![]()
Wat zat jij er weer compleet naast zeg. Is korfbal niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit sarcastisch. Al bleef hij wel overeind in de fysieke duels“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez was vandaag wel best goed, vond hem veel sterker spelen dan Blind
metal up your ass![]()
Ja leuk, maar de alternatieven op het middenveld zijn ook pure aids.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van de Beek deed het prima op z'n enig goede positie, laten we hem daar eens weghalen.![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez was vandaag wel best goed, vond hem veel sterker spelen dan Blind![]()
Je ziet wat er gebeurt als middenvelder Ziyech zijn dag niet heeft. Met een Van de Beek daarachter die constant weg is ben je dan extra kwetsbaar bij het vele balverlies. Wordt het een grote ren je rot-show, die Ajax natuurlijk niet in de kaart speelt. Je hebt daar nog meer aan slapzak Eiting dan aan Van de Beek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 02:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, maar de alternatieven op het middenveld zijn ook pure aids.![]()
En dan net doen of het sarcastisch was. Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat zat jij er weer compleet naast zeg. Is korfbal niet wat voor jou?![]()
Het is te hopen dat Ziyech weer een beetje zijn niveau gaat halen, anders is het aanvallend gewoon huilen met de pet op.![]()
Dan werkt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Ook is 4-3-3 zonder goede buitenspelers en spits ook vrij kansloos te noemen natuurlijk. Toch wel grappig dat de genialiteit van Ten Hag er tactisch wel is tegen een Real of Juventus, maar het tegen Getafe niet kan op brengen.
Genialiteit is ook overdreven met spelers als De Ligt en Frenkie. Had hij ook nog een Tadic en Ziyech in bloedvorm, dan lukt een boel hoor.
Schreuder schijnt qua tactiek veel gedaan te hebben, die is nu ook weg natuurlijk![]()
Dus nee, maar dan ook echt neequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand waar het steeds over gaat in podcasts en op de tv. De Ajacied met nog hogere verwachtingen dan het vorige seizoen kon waarmaken. Ik had er nooit eentje in het echt gezien, dacht dat ze niet bestonden, dat de media ze bedacht hadden..
Ik vond kampioen worden en overwinteren in de CL al een hele ambitieuze doelstelling, halve finale CL verwachten zou idioot zijn. Zoals het vorig jaar op zijn plek viel is gewoon hoogst uitzonderlijk. Ik was vooral heel blij verrast met het niveau in de eerste wedstrijden in de poulefase.
Neemt niet weg dat mijn verwachting wel was dat, gelet op samenstelling van de selectie, de ondergrens een stuk hoger zou liggen dan de jaren ervoor. Met gisteren als voorbeeld: 0 (!!) kansen creëren en totaal onnodig 2 doelpunten slikken, dat is echt niet het niveau dat je mag verwachten/"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
#TenHagOut, ik denk dat gisteren Ziyechs slechtste wedstrijd van het seizoen was en de rest was ook beneden de maat al herstelde Blind zich wel in de 2e helft, tactiek is leuk maar als de uitvoering er niet is houdt het wel op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan werkt het gewoon niet.
Genialiteit is ook overdreven met spelers als De Ligt en Frenkie. Had hij ook nog een Tadic en Ziyech in bloedvorm, dan lukt een boel hoor.
Schreuder schijnt qua tactiek veel gedaan te hebben, die is nu ook weg natuurlijk![]()
Is de ziyech hype nu eindelijk over?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
#TenHagOut, ik denk dat gisteren Ziyechs slechtste wedstrijd van het seizoen was en de rest was ook beneden de maat al herstelde Blind zich wel in de 2e helft, tactiek is leuk maar als de uitvoering er niet is houdt het wel op.![]()
hoezo, ook een goeie speler kan z'n dag een keer niet hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de ziyech hype nu eindelijk over?![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de ziyech hype nu eindelijk over?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Jep. Die kan na 1 slechtste wedstrijd beter bij de amateurs gaan voetballen. Dat hij 2 seizoenen lang 7/10 wedstrijden de beste speler van het veld is doet daar natuurlijk niets aan af.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is de ziyech hype nu eindelijk over?![]()
man man man. die 2-0.
nog even balen en dan op naar dit weekendproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
De wedstrijden met 40-45 keer balverlies per wedstrijd vergeten? Daar was hij de koning in.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:50 schreef Intint het volgende:
[..]
Jep. Die kan na 1 slechtste wedstrijd beter bij de amateurs gaan voetballen. Dat hij 2 seizoenen lang 7/10 wedstrijden de beste speler van het veld is doet daar natuurlijk niets aan af.![]()
is een #Schuurtje al trending?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:50 schreef manny het volgende:
man man man. die 2-0.
nog even balen en dan op naar dit weekend![]()
Uitgevoetbald in Europa in maart![]()
Dat worden twee/drie maanden met soms matige en soms goede potjes tegen de AIDS van de Eredivisie. Kampioen word je wel, want AZ kan er ook niets meer van.
Rest alleen nog de bekerwedstrijdjes tegen Utrecht en Feyenoord die nog wel voor wat spanning kunnen zorgen.
Zo voelt PSG zich dus elk seizoen.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:54 schreef PicoMMP het volgende:
Uitgevoetbald in Europa in maart![]()
Dat worden twee/drie maanden met soms matige en soms goede potjes tegen de AIDS van de Eredivisie. Kampioen word je wel, want AZ kan er ook niets meer van.
Rest alleen nog de bekerwedstrijdjes tegen Utrecht en Feyenoord die nog wel voor wat spanning kunnen zorgen.
Zo voelt PSG zich dus elk seizoen.![]()
![]()
Tja, dat is Ziyech. Veruit de beste speler van de Eredivisie, maar er zitten wel eens mokerslechte wedstrijden tussen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De wedstrijden met 40-45 keer balverlies per wedstrijd vergeten? Daar was hij de koning in.![]()
Hoeft van mij niet. Ziyech was inderdaad niet best, Traore komt (nog) te kort. Babel is een leuke twaalfde man, maar komt te kort als basisspeler.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
#TenHagOut, ik denk dat gisteren Ziyechs slechtste wedstrijd van het seizoen was en de rest was ook beneden de maat al herstelde Blind zich wel in de 2e helft, tactiek is leuk maar als de uitvoering er niet is houdt het wel op.
Voor het spel van Ajax is een sterk centraal duo heel belangrijk dan kom je met alleen Blind gewoon te kort. Die gasten wat er naast staan, (Veltman, Schuurs, Alvarez/Martinez) zijn echt niet goed genoeg Europees.
Met Frenkie en de Ligt had je buitencategorie waardoor de rest het ook een stuk beter gaat doen.
Anti-mening hier, maar Donny vind ik dit seizoen niet goed. Valt voor mij echt door de mand zonder Frenkie.![]()
van mij ook niet hoor en vd Beek kan gewoon niet op 6, teveel drang naar voren, in de eredivisie gaat dat nog wel maar in Europa niet maar daar liggen we nu toch uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet. Ziyech was inderdaad niet best, Traore komt (nog) te kort. Babel is een leuke twaalfde man, maar komt te kort als basisspeler.
Voor het spel van Ajax is een sterk centraal duo heel belangrijk dan kom je met alleen Blind gewoon te kort. Die gasten wat er naast staan, (Veltman, Schuurs, Alvarez/Martinez) zijn echt niet goed genoeg Europees.
Met Frenkie en de Ligt had je buitencategorie waardoor de rest het ook een stuk beter gaat doen.
Anti-mening hier, maar Donny vind ik dit seizoen niet goed. Valt voor mij echt door de mand zonder Frenkie.![]()
Ik denk dat we hier vergeten dat Getafe niet voor niets derde staat. Ja La Liga is buiten de usual suspects ook zeer matig maar de nummer 10 daar is nog steeds beter dan de nummer 5 hier.
Het is kut voetbal, maar kan bijzonder succesvol zijn zoals Mourinho vaak heeft laten zien.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Hoe gaat Ajax er volgend jaar uitzien jongens? Ik ga uit van een vertrek van Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek.
???
Dest / ??? / Blind / Martinez
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Vooral het middenveld moet echt iets bij. Ik wil Gravenberch wel in de basis, maar dan moeten er wel echte toppers naast staan. Centraal achterin twijfel ik heel erg over Alvarez en Schuurs. Aan de ene kant wil ik ze allebei de kans geven, maar zeker als je met Dest speelt (die niet kan verdedigen), moet je een beul hebben.
Overmars, leef je uit pik.![]()
we wisten allemaal wel dat het geen makkie zou gaan worden maar gisteren was Ajax gewoon ook heel slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef SaferSephy het volgende:
Ik denk dat we hier vergeten dat Getafe niet voor niets derde staat. Ja La Liga is buiten de usual suspects ook zeer matig maar de nummer 10 daar is nog steeds beter dan de nummer 5 hier.
Het is kut voetbal, maar kan bijzonder succesvol zijn zoals Mourinho vaak heeft laten zien.![]()
Bizotquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe gaat Ajax er volgend jaar uitzien jongens? Ik ga uit van een vertrek van Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek.
???
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Vooral het middenveld moet echt iets bij. Ik wil Gravenberch wel in de basis, maar dan moeten er wel echte toppers naast staan. Centraal achterin twijfel ik heel erg over Alvarez en Schuurs. Aan de ene kant wil ik ze allebei de kans geven, maar zeker als je met Dest speelt (die niet kan verdedigen), moet je een beul hebben.
Overmars, leef je uit pik.
Dest / Schuurs / Blind / Martinez
Gravenbergh/ Tadic / Eiting
Antony / Promes / UnuvarVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Neres gaat toch niet weg vanwege zijn blessure?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
???
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Overmars, leef je uit pik.![]()
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bizot
Dest / Schuurs / Blind / Martinez
Gravenbergh/ Tadic / Eiting
Antony / Promes / Unuvar![]()
Tadic op het middenveld, naast Eiting en Gravenbergh? Doe normaal zeg.
Unuvar is denk ik nog geen vaste basisspeler.![]()
Ik weet niet wat hij zelf wil. Maar ik denk niet dat hij basis zal staan met Promes en Antony in de selectie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Neres gaat toch niet weg vanwege zijn blessure?![]()
Voor Tadic is er maar één positie mogelijk en dat is in de spits. Op '10' gaat het hem echt niet worden en op de flank is het ook niets meer.
Hij moet zelfs oppassen dat hij volgend seizoen niet op de bank gaat belanden als Traoré het niveau gaat aantikken.![]()
Gisteren was dramatisch.
Maar het plaatst vorig seizoen ook wel in een beter perspectief. Toen waren er nauwelijks blessures, nauwelijks vormverlies.
Schone had je moeten houden. Zeker nu je ziet hoe vaak er gewisseld wordt qua middenveld kun je toch wel stellen dat hij een constante factor was (ja, ik weet dat Schöne ook wel eens matig speelde). Maar het team speelde gemiddeld genomen beter.
Vorig jaar zat alles mee en nu vaak tegen qua blessures en soms beslissingen.
Doodzonde want in november leek alles nog best rooskleurig.
Kampioen worden prioriteit nummer 1 lijkt me nu.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
+ beker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:31 schreef peaceman het volgende:
Kampioen worden prioriteit nummer 1 lijkt me nu.![]()
Dat wordt in deze vorm ook nog lastig zat tegen Utrecht die altijd meer kan als Ajax langskomt.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dat zal best, maar Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen. Als je de dubbel pakt heb je puur kijkend naar prijzen hetzelfde resultaat als vorig seizoen behaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wordt in deze vorm ook nog lastig zat tegen Utrecht die altijd meer kan als Ajax langskomt.
Enkel het kampioenschap is dit seizoen wel een flinke tegenvaller. Vooral omdat de Eredivisie hoe dan ook niets voorstelt.![]()
Het is dat de kampioenschap en de beker jullie in de schoot wordt geworpen, anders was het wel een heel zuur jaar.![]()
Je moet wat als je echt voetballende kwaliteiten mist, maar puur op organisatie was het echt wel goed wat ze deden gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef SaferSephy het volgende:
Het is kut voetbal, maar kan bijzonder succesvol zijn zoals Mourinho vaak heeft laten zien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: