In de rol van Schone zou hij best wel goed passen denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik nog een paar keer bij Werder en volgens mij zou het best wel een geschikte speler voor op het middenveld kunnen zijn.
Prima basis voor vanavond ja. Heb er wel een goed gevoel over.quote:
Varela is niet heel goed voor je hart.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:37 schreef Sickert het volgende:
Succes met het hart boys, hopen op een (vroeg) avondje genot!
Totaal niet. Het is een wat mindere uitvoering van Van de Beek. Niet iemand die veel aan de bal komt, het spel kan verdelen en zonder bal de ruimte voor de verdediging invult.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:57 schreef marsan het volgende:
[..]
In de rol van Schone zou hij best wel goed passen denk ik.
Heb nu alweer zware heimwee naar de CL. De EL heeft toch altijd iets depressiefsquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef PicoMMP het volgende:
Eindelijk een wedstrijd waar het er echt om gaat
Beelden van Real-Ajax en Juve-Ajax teruggekeken. Echt zin om weer te knallen in Europa!
Ik mis Jeroen Verhoeven, Varela maakt mij heel zenuwachtigquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb nu alweer zware heimwee naar de CL. De EL heeft toch altijd iets depressiefs
Wat had jij dan gedacht?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:16 schreef TAV74 het volgende:
Het is iig duidelijk dat Ajax niet ineens weer de Europese vorm te pakken heeft helaas.
Ik had gedacht dat het zo zou zijn als het nu gaat, maar stiekem gehoopt dat er een opleving in vorm te zien zou zijn.quote:
Als Promes en Neres nog weer gaan spelen gaat het weer lopenquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het zo zou zijn als het nu gaat, maar stiekem gehoopt dat er een opleving in vorm te zien zou zijn.
Denk dat we de CL vorm dit seizoen (en volgende seizoenen) niet meer terug gaan zien. Het blijft allemaal zo slordig en stroef.
Waarschijnlijk 0-1quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:23 schreef Yreal het volgende:
Truttige 1-0 in de 87ste minuut gevoel begint te groeien.
Ook dan geloof ik er niet in dat het weer het niveau aan gaat tikken dat we gezien hebben, het viel een tijdlang zo geweldig op zijn plek, dat vind je niet zo makkelijk terug als het eenmaal langere tijd weg is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Promes en Neres nog weer gaan spelen gaat het weer lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |