De beker wordt ons in de schoot geworpen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef MakkieR het volgende:
Het is dat de kampioenschap en de beker jullie in de schoot wordt geworpen, anders was het wel een heel zuur jaar.
De kampioenschapquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef MakkieR het volgende:
Het is dat de kampioenschap en de beker jullie in de schoot wordt geworpen, anders was het wel een heel zuur jaar.
Die nationale prijzen valt geen eer aan te behalen man.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:39 schreef MakkieR het volgende:
Het spel van ons aller Ajax is momenteel ook een fikse tegenvaller. Ajax kan in de huidige vorm van iedereen verliezen. Ff van Utrecht winnen? Ik hoop het, maar vrees dat het een zware wedstrijd is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Ajax moet die wedstrijd gewoon winnen. Als je de dubbel pakt heb je puur kijkend naar prijzen hetzelfde resultaat als vorig seizoen behaald.
Enkel het kampioenschap is dit seizoen wel een flinke tegenvaller. Vooral omdat de Eredivisie hoe dan ook niets voorstelt.
We hebben ook wel een goede CL-campagne gehad hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die nationale prijzen valt geen eer aan te behalen man.
Wat leuke EL potjes was het enige waar ik echt zin in had.
Dat waren zeker leuke potjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben ook wel een goede CL-campagne gehad hoor.
Ik zeg niet dat Ajax 'ff wint' van Utrecht, maar het zou wel moeten. Ik hoop dat Promes in ieder geval weer snel fit wordt. Die werd echt enorm gemist gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het spel van ons aller Ajax is momenteel ook een fikse tegenvaller. Ajax kan in de huidige vorm van iedereen verliezen. Ff van Utrecht winnen? Ik hoop het, maar vrees dat het een zware wedstrijd is.
Qua competitie hebben we mazzel dat AZ ook totaal labiel is.
Dat gekke Feyenoord gaat gewoon tweede worden denk ik.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat gekke Feyenoord gaat gewoon tweede worden denk ik.
Het gemis van De Ligt en De jong is er natuurlijk, maar tot en met november hadden we het daar niet over. Toen werd er ook prima gevoetbald.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef The_Coach het volgende:
Het gemist van de Ligt en De Jong is toch stukken groter dan ik had verwacht, ze hebben op dit moment totaal geen balvaste spelmaker.
Gisteren haalden voor mij Blind, Alvarez en Varela alleen een voldoende.
Het gekke is dat een Ten Hag notabene Alvarez eruit haalt.
Ajax is ook vanaf Tottenham thuis meester geworden om met teveel spelers bij spelhervattingen naar voren te gaan en zo de tegenstander de vrije doortocht te geven bij balveroveringen.
Het is bergafwaarts gegaan sinds de uitschakeling in de CL. Denk dat het een flinke deuk heeft veroorzaakt in de motivatie, het zelfvertrouwen en de fitheid.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gemis van De Ligt en De jong is er natuurlijk, maar tot en met november hadden we het daar niet over. Toen werd er ook prima gevoetbald.
Je ziet nu wel veel meer blessures en vormverlies dan vorig jaar.
absoluut, CL was de wonderoliequote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is bergafwaarts gegaan sinds de uitschakeling in de CL. Denk dat het een flinke deuk heeft veroorzaakt in de motivatie, het zelfvertrouwen en de fitheid.
Gisteren hadden ze ook gewoon moeten gaan voetballen ipv meegaan in het theater van Getafe. Gebeurde ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Ajax 'ff wint' van Utrecht, maar het zou wel moeten. Ik hoop dat Promes in ieder geval weer snel fit wordt. Die werd echt enorm gemist gisteren.
Slechter dan die ene wedstrijd toen jullie 0 schoten op doel hadden die 0-0 werd?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
0.03 xG voor Ajax, slechtste in de historie van de club.
Voordeel is wel dat je zo meteen twee wedstrijden tegen een team als Getafe hebt gehad en Utrecht dan enorm meevalt qua strijd, theater en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze ook gewoon moeten gaan voetballen ipv meegaan in het theater van Getafe. Gebeurde ook niet.
Op dit moment wordt er gewoon matig gespeeld, is de vorm bij veel spelers matig en lijkt ook de focus minder dan vorig jaar.
6 graden en regen, valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:50 schreef Simmertje het volgende:
1 ding is zeker, gaat een heet avondje worden aankomende donderdag.
Ja en als Ziyech dan 20% beter speelt dan gisteren scheelt dat ook flink.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je zo meteen twee wedstrijden tegen een team als Getafe hebt gehad en Utrecht dan enorm meevalt qua strijd, theater en dat soort ongein.
Dat was wel een meevaller inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Valera was op dat ridicule begin na eigenlijk best betrouwbaar trouwens.
Dest gaat naar Bayern, Neres zie ik ergens nog wel blijven omdat hij niet meer zo goed in de markt ligt door zijn blessures dit seizoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe gaat Ajax er volgend jaar uitzien jongens? Ik ga uit van een vertrek van Onana, Tagliafico, Neres en Van de Beek.
???
Dest / ??? / Blind / Martinez
??? / ??? / ???
Antony / Tadic / Promes
Vooral het middenveld moet echt iets bij. Ik wil Gravenberch wel in de basis, maar dan moeten er wel echte toppers naast staan. Centraal achterin twijfel ik heel erg over Alvarez en Schuurs. Aan de ene kant wil ik ze allebei de kans geven, maar zeker als je met Dest speelt (die niet kan verdedigen), moet je een beul hebben.
Overmars, leef je uit pik.
Hoe is het met onze Promes?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef PicoMMP het volgende:
Maar misschien gebeurt er een wonder volgende week, je weet het niet. Een totale offday van Getafe, vroege rode kaart of zo en wellicht dat onze jongens ineens wel weer wat kunnen in de eigen Arena.
Vorig jaar rond deze tijd hadden we thuis verloren van Real en was het seizoen Europees gezien ook 'over'.
Had de 1-0 mogen hebben, maar was wel weer goed in enkele 1-op-1 situaties. Straalde wel continu onrust uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en als Ziyech dan 20% beter speelt dan gisteren scheelt dat ook flink.
Zelden hem zo slecht gezien.
Valera was op dat ridicule begin na eigenlijk best betrouwbaar trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |