twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 10:41:43Can’t wait to start this new adventure @fccincinnati @MLS 💪 Thank you @AFCAjax for all the great memories over the years, I will always be supporting you guys. ❌❌❌ https://t.co/ffGa4OSojf reageer retweet
Gelieve niet vloeken in dit topic, totaal onnodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
In 42 minuten 2 goals tegen krijgen is ook wel matig.
Uiteraard betreft Jantje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook hoor, Klaassen heb ik meer twijfel over
Nee hoor, hooguit een half uurtje langer. Maar zoiets gaat niet zo snel gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker, waren ze nu nog aan het spelen.
die heb ik echt op een paar keer voor Everton na nooit meer gezien, dus ook geen idee of hij een toevoeging is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Uiteraard betreft Jantje.
Davy speelt alles, en vond het een fantastische speler. Hoeft van mij niet perse te komen, maar zou echt nog prima mee kunnen.
Ik heb een deja vuquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heb ik echt op een paar keer voor Everton na nooit meer gezien, dus ook geen idee of hij een toevoeging is.
Volgens mij is het van dit soort ploegen meer de bedoeling om constant het tempo uit het spel te halen. Dat blijft lonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee want tijdrekken loont dan niet meer.
Beetje domme opmerking maar het is je vergeven
dat klopt wel, je hebt alleen wat meer tijd om het goed te maken, ze hebben nu toch wel een kwartier gestolenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het van dit soort ploegen meer de bedoeling om constant het tempo uit het spel te halen. Dat blijft lonen.
Misschien omdat ze weten dat ze hun manier van spelen maar 40 minuten kunnen volhouden. Alleen vanaf minuut 80 was Ajax de betere ploeg en kregen ze kansjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt wel, je hebt alleen wat meer tijd om het goed te maken, ze hebben nu toch wel een kwartier gestolen
het is irritant maar ze doen het wel goed, ik zag voorbijkomen dat ze qua actieve speeltijd in de competitie tot nu toe 5 uur minder hebben gespeeld dan Barcelona.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weten dat ze hun manier van spelen maar 40 minuten kunnen volhouden. Alleen vanaf minuut 80 was Ajax de betere ploeg en kregen ze kansjes.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is irritant maar ze doen het wel goed, ik zag voorbijkomen dat ze qua actieve speeltijd in de competitie tot nu toe 5 uur minder hebben gespeeld dan Barcelona.
die was ook gewoon slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Litmanen zat er weer eens compleet naast. Wat een gejank over de scheids trouwens.
Denk wel dat hij van het fluwelen spel van Ajax zelf genoten heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie vond Getafe en de scheids ook maar stom
Heeft Mikky ook een mening over Getafe?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:56 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie vond Getafe en de scheids ook maar stom
Babel vond het blijkbaar wel aardig allemaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk wel dat hij van het fluwelen spel van Ajax zelf genoten heeft.
Mikky is een vrouw dus dat vind ik verder niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft Mikky ook een mening over Getafe?
dit slaat toch ook nergens opquote:Verslaggever Joep Schreuder is dit weekeinde op bezoek bij Frenkie de Jong in Barcelona. De Catalanen spelen zaterdag een thuiswedstrijd tegen Eibar.
Op zondag zijn er in Studio Sport op NPO 1 twee reportages te zien over de avonturen van Frenkie de Jong. Uiteraard is er ook op NOS.nl en de NOS-app aandacht voor het bezoek aan Barcelona.
Joep Schreuder, dat gaat weer genieten wordenquote:
Stoere mannenpraat voor in het caféquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mikky is een vrouw dus dat vind ik verder niet zo rullevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |