Yolanda Ratquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn ook maar weinig vrouwelijk muppets, Miss Piggy en Janice voor de rest zou ik het niet weten
Rustaghhhhhquote:
men is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh die Wanda kan wel voor Pris doorgaan
[ afbeelding ]
quote:
Miss Piggy had ook nog een zus die wel eens meedeed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp en Till zijn echt Miss piggy's
Oh dat komt mooi uit danquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miss Piggy had ook nog een zus die wel eens meedeed.
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef D. het volgende:
Ik ben Gonzo
https://ohmy.disney.com/quiz/2014/03/19/which-muppet-are-you/
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef Prisha het volgende:
Dit klopt wel eigenlijk. You also may have a thing for chickens![]()
[ link | afbeelding ]
You also may have a thing for chickensquote:
Ik heb zelf nog geen paaseitjes gekocht en dat ga ik ook zo houden! Gisteren wel drie eitjes bij m'n vader gegeten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:07 schreef Prisha het volgende:
Ik heb besloten dit jaar sterk te zijn en de choco paaseitjes de evil eye te geven. Er staat hier op t werk een flinke pot en ik ben er tot nu toe van afgebleven. Volhouden zo (@:Recce is vast al lang overstag gegaan)
Whehe, kip!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
You also may have a thing for chickens
Yes!!! Be strong!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen paaseitjes gekocht en dat ga ik ook zo houden! Gisteren wel drie eitjes bij m'n vader gegeten.
Moet ook wel, want ik kan even niet rennen. Ik was te enthousiast te ver gaan rennen en had daarna een zere knie.quote:
?? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Zeden grotere bullshit gelezen....![]()
![]()
Ik kan goed koken, maar vind er geen kut aan...
De mensen begrijpen mij prima over het algemeen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat? Oh shit joh dat is vervelend. Echt te veel gedaan of een verkeerde beweging gemaakt en iets verrekt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ook wel, want ik kan even niet rennen. Ik was te enthousiast te ver gaan rennen en had daarna een zere knie.
quote:
Haha, ja dat kan.quote:
Geen verkeerde beweging, het ging geleidelijk en pas na het rennen ging het bij bepaalde bewegingen zeer doen. Trap op en af etc. Gelukkig is dat nu bijna weg, maar dat was een paar dagen geleden ook zo en toen kwam het terug toen ik weer ging rennen. Even rust geven dus.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat? Oh shit joh dat is vervelend. Echt te veel gedaan of een verkeerde beweging gemaakt en iets verrekt?
ai...overbelast dus. En gewoon wandelen lukt wel?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen verkeerde beweging, het ging geleidelijk en pas na het rennen ging het bij bepaalde bewegingen zeer doen. Trap op en af etc. Gelukkig is dat nu bijna weg, maar dat was een paar dagen geleden ook zo en toen kwam het terug toen ik weer ging rennen. Even rust geven dus.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Läs större skitsnack ....
Jag kan laga bra, men jag gillar det inte ...
Folk förstår mig generellt bra
Ja, bij gewoon wandelen heb ik geen last gelukkig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ai...overbelast dus. En gewoon wandelen lukt wel?
Tja...die paaseitjes kan het nu natuurlijk helemaal niet worden nee
#metooquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet alles nee das teveelquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel ideeën vandaag in mijn hoofd.
Even een paar in uitvoeren.
Gezellig met OmaNijn kokkerellen en niemand die jullie begrijptquote:
Bjorkiequote:Op donderdag 20 februari 2020 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gezellig met OmaNijn kokkerellen en niemand die jullie begrijpt
Geen idee, die heeft een haat/liefde verhouding met dit forum.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb de Petzer al een tijdje niet gezien hier...die is weer aan het camperen met de doggies of zo?
We koken op zijn Braakhekke'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vervang alleen de whiskey door jenever met cola
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Jaja, met dat ik het neerplempte dacht ik het al....quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We koken op zijn Braakhekke'sen lullen aan het eind op zijn 'Swedish chef's'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vervang alleen de whiskey door jenever met colaHé.quote:De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:26 schreef Domnivoor het volgende:
Kom maar op Swedish chefs. Ik ben The Turtle![]()
Samen met die twee ouwe zeikerds echt mijn favoriet...quote:
Ook mijn favorietenquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Samen met die twee ouwe zeikerds echt mijn favoriet...
miss Piggy als ze uithaalt naar Kirmie op de derde plaats, denk ik.
Vind ik ook leuk, en Animal en Beaker ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Samen met die twee ouwe zeikerds echt mijn favoriet...
miss Piggy als ze uithaalt naar Kirmie op de derde plaats, denk ik.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:50 schreef mazaru het volgende:
Ik wou ook Kermit zijn en ik haat koken![]()
VERSTAAN JULLIE MIJ????
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe zeikerdquote:
Hoiquote:
Tegen wie heb je dat?quote:
Jullie gaan de wereld overnemen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een belangrijke melding van Samsung gehad: 1
Samen met nog een paar miljoen andere Galaxy users![]()
Ik heb niets op mn Samsung tv gezienquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie gaan de wereld overnemen?
Is alleen voor de elite die Galaxy heeftquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets op mn Samsung tv gezien
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is alleen voor de elite die Galaxy heeft
Oh mn tablet heet Galaxy en nada ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is alleen voor de elite die Galaxy heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh mn tablet heet Galaxy en nada ..
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:53 schreef TillyB het volgende:
Mijn muppet is stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
adblocker denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef TillyB het volgende:
oh dat was drakin die ook geen uitslag had
Mijn muppet is stuk
Bij mij duurde het even. Ik scrolde naar beneden, en toen weer naar boven en ineens stond die eerste vraag er (over welk land je wilt wonen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Mijn muppet is stuk
Die ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Die rare TTstarter natuurlijkquote:
Oh maar ik heb wel de hele test gedaan, alleen de uitslag komt niet tevoorschijn. Maar misschien de adblocker idd ff kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij mij duurde het even. Ik scrolde naar beneden, en toen weer naar boven en ineens stond die eerste vraag er (over welk land je wilt wonen).
Ohhh die... ja, dat klopt welquote:
Jij bent te gecompliceerd voor een muppet.quote:
THE PMUPPET MASTER MUAHAHAHAquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent te gecompliceerd voor een muppet.
Ottooooooooooooooquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
Blij dat ik deze niet ben, huhuhu
[ afbeelding ]
Ik dacht vanochtend direct dat ik gehacked was.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik wist ook even niet wat ik ermee aan moest.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend direct dat ik gehacked was.
Hij heeft een very special connection met alle kijkers.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef TillyB het volgende:
Ik snap al die twitteraars niet die zeggen Mike carried the show 🤡 NO HE DIDN'T
Een ick connection😬quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft een very special connection met alle kijkers.
OG? Original generation?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooie timing om het uit te makenog was het al uit
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn moves in de hideaway krijg ik niet van m'n netvlies als ik 'm zie.
Congrats hunquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Nou dat wordt flink graften bij mootie dan.
Geen vrouw is veilig op straat. Eerst wat opmerkingen over het weer, dan over de looks, dan de very special connection en voor je het weet staat hij tegen je op te rijden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen vrouw is veilig op straat. Eerst wat opmerkingen over het weer, dan over de looks, dan de very special connection en voor je het weet staat hij tegen je op te rijden.
Nee, ik heb gisteren een podcast over het ontstaan van de maan geluisterd en vandaag ga ik denk ik één over snaartheorie luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de Love Island podcast met Shaughna al geluisterd?
Ook leukquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren een podcast over het ontstaan van de maan geluisterd en vandaag ga ik denk ik één over snaartheorie luisteren.
Ched is een soort stripfiguur trouwens. Zo iemand kan eigenlijk niet echt bestaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:07 schreef TillyB het volgende:
[..]Bruno's got mad moves mad mad, zou Ched zeggen
Hoezo nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ched is een soort stripfiguur trouwens. Zo iemand kan eigenlijk niet echt bestaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zou keihard in coma gaan na twee minuten.
Ja ok, maar qua persoonlijkheid vind ik 'm best meevallen. Ze passen echt bij elkaar en hij is best ok. Met die baby bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, weet niet, te groot en z'n hoofd past zo in een stripverhaal. Een soort hulk.
Ik moet nog luisterenquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:11 schreef Recce het volgende:
Maar had Shaughna nog iets leuks te melden? Heeft ze Callum op een originele manier afgezeken?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook weer voor me
Het is geen slechte gozer, maar dat hoofd, dat gekke gebit. Dat krijgen kinderen door duimen of de fles.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar qua persoonlijkheid vind ik 'm best meevallen. Ze passen echt bij elkaar en hij is best ok. Met die baby bijvoorbeeld.
Nah, ik kan er weinig over zeggen, de gesprekken die worden uitgezonden zijn te kort en te inhoudsloos. Wel lachen dat Jess die baby aan het armpje oppakte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar qua persoonlijkheid vind ik 'm best meevallen. Ze passen echt bij elkaar en hij is best ok. Met die baby bijvoorbeeld.
Omg Jess met die babyquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan er weinig over zeggen, de gesprekken die worden uitgezonden zijn te kort en te inhoudsloos. Wel lachen dat Jess die baby aan het armpje oppakte.
Ja, Jess heeft waarschijnlijk ook zo'n hondje met bijpassend tasje dat helemaal verwaarloosd wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg Jess met die babywat een ellende. Maar she can't wait to be a mummy!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Jess heeft waarschijnlijk ook zo'n hondje met bijpassend tasje dat helemaal verwaarloosd wordt.
Blijkbaar ben ik Paigequote:Op donderdag 20 februari 2020 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Demi!
https://thetab.com/uk/202(...)irl-quiz-2020-139102
Doe even de quiz, ik wil weten welke jij bent!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Jess heeft waarschijnlijk ook zo'n hondje met bijpassend tasje dat helemaal verwaarloosd wordt.
Ik wilde dat voor de grap ook doen, maar ik moest een man kiezen om mee te couplen. Dat ging niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe even de quiz, ik wil weten welke jij bent!
Ik vind het zo cute dat ze zo tevreden zijn met de diepe gesprekken die ze hebben. Over feminisme enzoquote:
Gewoon doen, je mag ook nog een leuk jurkje kiezenquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde dat voor de grap ook doen, maar ik moest een man kiezen om mee te couplen. Dat ging niet.
We have so many intellectual conversations, you are an intellectual, Ched.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo cute dat ze zo tevreden zijn met de diepe gesprekken die ze hebben. Over feminisme enzo
ja dit klopt voor geen meter tochquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt verre van luid en bossy
Can't cope.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon doen, je mag ook nog een leuk jurkje kiezen
Vast omdat ik gecoupled wilde worden met Finnquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja dit klopt voor geen meter toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.spinsouthwest(...)ove-islanders-960922
No way, jose!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Til and i’d be buzzin’ if you did it!
dunnoquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sophie is heul niet cute en kindIs dat gebaseerd op het kinderstemmetje?
Ja, tot hij met Eva begon. Toen werd-ie saai.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nas was in hindsight wel m'n favoriet dit jaar van de mannen
Nah niet mee eens, toen werd ie iets minder hysterisch en een beetje gewoner.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tot hij met Eva begon. Toen werd-ie saai.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:28 schreef sjampoeh het volgende:
hm met die andere ben ik ook Nas..
Misschien overstraalde de saaiheid van Eva Nas een beetje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah niet mee eens, toen werd ie iets minder hysterisch en een beetje gewoner.
ik ben pro Evaquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien overstraalde de saaiheid van Eva Nas een beetje.
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
op insta is ze wel leuk! ze werd gewoon saai geportretteerd
Hard? Ik vond ze nog flauwtjesquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, was trouwens wel hard hoe ze Demi na gingen doen.
Rebecca ligt op je te wachtenquote:
jammer dan voor Demiquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel even ongemakkelijk.
hmzquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]speklappen met rode bieten een gekookte aardappels.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Rebecca ligt op je te wachten
Lekker laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zelfs ik iemand irritant vind krijsen dan is het wel heel ergquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft zij nou weer fout gedaan, behalve irritant krijsen?
Ohw, aha. Dan ik snap.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jawel, maar paar dagen geleden al rode bietjes gehad
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als zelfs ik iemand irritant vind krijsen dan is het wel heel erg
WAT GA JE ETENquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?
done, niemand die het nog kan zienquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?
Gelukkig!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
done, niemand die het nog kan zien
ok duidelijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Boontjes. Ik heb nog kip en aardappels. Die laatste ga ik opbakken, denk ik.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
done, niemand die het nog kan zien
NIET DIT GELUL WEERquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
man man je leert het ook nooit, ik heb altijd gelijk
Nah, je zegt zelf dat ik het nooit leer. Ik gaan geen moeite doen het wel te leren, want je hebt altijd gelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
man man je leert het ook nooit, ik heb altijd gelijk
Ergste wise-ass opmerking award 2020quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, je zegt zelf dat ik het nooit leer. Ik gaan geen moeite doen het wel te leren, want je hebt altijd gelijk.
grow some ballsquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, je zegt zelf dat ik het nooit leer. Ik gaan geen moeite doen het wel te leren, want je hebt altijd gelijk.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ergste wise-ass opmerking award 2020
gimme linkquote:
https://ohmy.disney.com/quiz/2014/03/19/which-muppet-are-you/quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://ohmy.disney.com/quiz/2014/03/19/which-muppet-are-you/
https://thetab.com/uk/202(...)irl-quiz-2020-139102
https://www.spinsouthwest(...)ove-islanders-960922
Net boerenkool gemaakt. Voor opa met worst, spekjes..de hele mikmak. Ik alleen jusquote:
WAT DAN ALLEEN DIE LAATSTE EN DIE KAN JE GEWOON KOPIEREN UIT DE QUOTE DUS WATquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
allemaal verrotte links BEDANKT TILL
Wij zijn uniek en niet in een muppethokje te plaatsenquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef TillyB het volgende:
oh dat was drakin die ook geen uitslag had
wok to go waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik eet WOK A GO ik denk ossenhaas oosters iets
Mooi want ik hou toch al niet van de muppetsquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wij zijn uniek en niet in een muppethokje te plaatsen
allemaal uniekquote:
Er is geen drakenmuppet, ik ben dan ook gewoon die draak uit Shrekquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi want ik hou toch al niet van de muppets
Jij bent de muppetshow in je 1tje eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wij zijn uniek en niet in een muppethokje te plaatsen
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi want ik hou toch al niet van de muppets
Twinnies ik had ook kermie en Fudgequote:Op donderdag 20 februari 2020 16:36 schreef Charmian het volgende:
mweh
[ afbeelding ]
ok?
[ afbeelding ]
whut?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zijn het ergst van allemaal
2/3 zelfde als GBquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:36 schreef Charmian het volgende:
mweh
[ afbeelding ]
ok?
[ afbeelding ]
whut?
[ afbeelding ]
Waarom zwermen ze om je heen dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:42 schreef Charmian het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van vliegen
Ik denk animal bij jouquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik de Muppet uitslag al weet
op zoek naar jouquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zwermen ze om je heen dan?
Contsatine? Ik weet niet eens welke het isquote:
Dat is de evil kermit toch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Contsatine? Ik weet niet eens welke het is
Dan klopt het wel, kan me die niet herinnerenquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is de evil kermit toch?
Ik geloof niet dat dat allemaal gin isquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:50 schreef mario390 het volgende:
kijk deze meid kann goed wat wegzuipen![]()
https://twitter.com/VemBigBrother/status/1230416834593271809
dat is gin zij was ook mooi dronken dann maar veel van de party niet gezienquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat allemaal gin is
Ik ook niet, maar vanochtend waren er nog een paar bezig ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is gin zij was ook mooi dronken dann maar veel van de party niet gezien
Ik ben ook mooi dronken meestalquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is gin zij was ook mooi dronken dann maar veel van de party niet gezien
ook de downtime om 3 15 eingeslapen weerquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vanochtend waren er nog een paar bezig ...
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook mooi dronken meestal [ link | afbeelding ]
Nee laat het lekker gaan ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook de downtime om 3 15 eingeslapen weerom 5 00 dann betje verzoekt punten maken maar de irritante vent blokt me altijd geen zinn nu om te spelen
Love Island?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar was ik nietquote:
Daar was ik nietquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:02 schreef chufi het volgende:
Uitverkocht...
Die inlanders smaken primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitverkocht...
hahaha de kopers werden alle dronken zijn nederlandseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitverkocht...
Waar koop je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja allemaalquote:
Op love Islandquote:
O, vandaar dat ik ze nooit gezien heb.quote:
Waar ze ook de Schitzelhammer verkopenquote:
Ik zou daar ook niet tussen gaan zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig heel kattengevecht in de voortuin en ik krijg ze niet uit mekaar
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ze ook de Schitzelhammer verkopenDie heb ik serieus van hout danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
nieuwe bb topicquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah was is al vol .. ? Moet ie gereekst worden ?
de link in DM/PM hierquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nieuwe bb topic
hoie kann ik je op facebook en video zenden ? deze is zo grappig zijn somige korte scenen van internet
Ik heb per ongeluk het brandalarm in huis af laten gaan door een fucking schintzel. Dat is een stil alarm dus er stond plotseling iemand aan de deurquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk een nuttig iets dus
@:SBE hier https://oostenrijksewijnshop.nl/winkel/
Waar wanneer? Nu net ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het brandalarm in huis af laten gaan door een fucking schintzel. Dat is een stil alarm dus er stond plotseling iemand aan de deur
Om het vlees te pletten.quote:
Nee gisterquote:
Kun je schitzels mee slaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |