Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
op insta is ze wel leuk! ze werd gewoon saai geportretteerd
Hard? Ik vond ze nog flauwtjesquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, was trouwens wel hard hoe ze Demi na gingen doen.
Rebecca ligt op je te wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
jammer dan voor Demiquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel even ongemakkelijk.
hmzquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]speklappen met rode bieten een gekookte aardappels.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Rebecca ligt op je te wachten
Lekker laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zelfs ik iemand irritant vind krijsen dan is het wel heel ergquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft zij nou weer fout gedaan, behalve irritant krijsen?
Ohw, aha. Dan ik snap.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jawel, maar paar dagen geleden al rode bietjes gehad
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als zelfs ik iemand irritant vind krijsen dan is het wel heel erg
WAT GA JE ETENquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |