We have so many intellectual conversations, you are an intellectual, Ched.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo cute dat ze zo tevreden zijn met de diepe gesprekken die ze hebben. Over feminisme enzo
ja dit klopt voor geen meter tochquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt verre van luid en bossy
Can't cope.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon doen, je mag ook nog een leuk jurkje kiezen
Vast omdat ik gecoupled wilde worden met Finnquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja dit klopt voor geen meter toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.spinsouthwest(...)ove-islanders-960922
No way, jose!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Til and i’d be buzzin’ if you did it!
dunnoquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sophie is heul niet cute en kindIs dat gebaseerd op het kinderstemmetje?
Ja, tot hij met Eva begon. Toen werd-ie saai.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nas was in hindsight wel m'n favoriet dit jaar van de mannen
Nah niet mee eens, toen werd ie iets minder hysterisch en een beetje gewoner.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tot hij met Eva begon. Toen werd-ie saai.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:28 schreef sjampoeh het volgende:
hm met die andere ben ik ook Nas..
Misschien overstraalde de saaiheid van Eva Nas een beetje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah niet mee eens, toen werd ie iets minder hysterisch en een beetje gewoner.
ik ben pro Evaquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien overstraalde de saaiheid van Eva Nas een beetje.
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
op insta is ze wel leuk! ze werd gewoon saai geportretteerd
Hard? Ik vond ze nog flauwtjesquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, was trouwens wel hard hoe ze Demi na gingen doen.
Rebecca ligt op je te wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
jammer dan voor Demiquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel even ongemakkelijk.
hmzquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]speklappen met rode bieten een gekookte aardappels.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Rebecca ligt op je te wachten
Lekker laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zelfs ik iemand irritant vind krijsen dan is het wel heel ergquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft zij nou weer fout gedaan, behalve irritant krijsen?
Ohw, aha. Dan ik snap.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jawel, maar paar dagen geleden al rode bietjes gehad
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als zelfs ik iemand irritant vind krijsen dan is het wel heel erg
WAT GA JE ETENquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je zei even in zij veranderen in de quote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |