Ik wist ook even niet wat ik ermee aan moest.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend direct dat ik gehacked was.
Hij heeft een very special connection met alle kijkers.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef TillyB het volgende:
Ik snap al die twitteraars niet die zeggen Mike carried the show 🤡 NO HE DIDN'T
Een ick connection😬quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft een very special connection met alle kijkers.
OG? Original generation?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooie timing om het uit te makenog was het al uit
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn moves in de hideaway krijg ik niet van m'n netvlies als ik 'm zie.
Congrats hunquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Nou dat wordt flink graften bij mootie dan.
Geen vrouw is veilig op straat. Eerst wat opmerkingen over het weer, dan over de looks, dan de very special connection en voor je het weet staat hij tegen je op te rijden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen vrouw is veilig op straat. Eerst wat opmerkingen over het weer, dan over de looks, dan de very special connection en voor je het weet staat hij tegen je op te rijden.
Nee, ik heb gisteren een podcast over het ontstaan van de maan geluisterd en vandaag ga ik denk ik één over snaartheorie luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de Love Island podcast met Shaughna al geluisterd?
Ook leukquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren een podcast over het ontstaan van de maan geluisterd en vandaag ga ik denk ik één over snaartheorie luisteren.
Ched is een soort stripfiguur trouwens. Zo iemand kan eigenlijk niet echt bestaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:07 schreef TillyB het volgende:
[..]Bruno's got mad moves mad mad, zou Ched zeggen
Hoezo nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ched is een soort stripfiguur trouwens. Zo iemand kan eigenlijk niet echt bestaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zou keihard in coma gaan na twee minuten.
Ja ok, maar qua persoonlijkheid vind ik 'm best meevallen. Ze passen echt bij elkaar en hij is best ok. Met die baby bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, weet niet, te groot en z'n hoofd past zo in een stripverhaal. Een soort hulk.
Ik moet nog luisterenquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:11 schreef Recce het volgende:
Maar had Shaughna nog iets leuks te melden? Heeft ze Callum op een originele manier afgezeken?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook weer voor me
Het is geen slechte gozer, maar dat hoofd, dat gekke gebit. Dat krijgen kinderen door duimen of de fles.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar qua persoonlijkheid vind ik 'm best meevallen. Ze passen echt bij elkaar en hij is best ok. Met die baby bijvoorbeeld.
Nah, ik kan er weinig over zeggen, de gesprekken die worden uitgezonden zijn te kort en te inhoudsloos. Wel lachen dat Jess die baby aan het armpje oppakte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar qua persoonlijkheid vind ik 'm best meevallen. Ze passen echt bij elkaar en hij is best ok. Met die baby bijvoorbeeld.
Omg Jess met die babyquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan er weinig over zeggen, de gesprekken die worden uitgezonden zijn te kort en te inhoudsloos. Wel lachen dat Jess die baby aan het armpje oppakte.
Ja, Jess heeft waarschijnlijk ook zo'n hondje met bijpassend tasje dat helemaal verwaarloosd wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg Jess met die babywat een ellende. Maar she can't wait to be a mummy!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Jess heeft waarschijnlijk ook zo'n hondje met bijpassend tasje dat helemaal verwaarloosd wordt.
Blijkbaar ben ik Paigequote:Op donderdag 20 februari 2020 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Demi!
https://thetab.com/uk/202(...)irl-quiz-2020-139102
Doe even de quiz, ik wil weten welke jij bent!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Jess heeft waarschijnlijk ook zo'n hondje met bijpassend tasje dat helemaal verwaarloosd wordt.
Ik wilde dat voor de grap ook doen, maar ik moest een man kiezen om mee te couplen. Dat ging niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe even de quiz, ik wil weten welke jij bent!
Ik vind het zo cute dat ze zo tevreden zijn met de diepe gesprekken die ze hebben. Over feminisme enzoquote:
Gewoon doen, je mag ook nog een leuk jurkje kiezenquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde dat voor de grap ook doen, maar ik moest een man kiezen om mee te couplen. Dat ging niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |