Ik vat dit maar op dat je me gelijk hebt gegeven qua Beccaquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik ben klaar met Britse vrouwen na Becca.
Lekker meurenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef drakin het volgende:
azijn verdunt erop zou dat het zijn?
Zucht! JAAHHAAA. Dat wist je al lang.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op dat je me gelijk hebt gegeven qua Becca
ruik je niet eens als je het verdundquote:
Nee nooit leuk lijkt me .. Je vader was vast een bijzondere man ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja ik vind zo wat normal ,maar leuk niet
zeker is het anerkennend dat hij zijn naam 3 keer zegd
JEZUS RUSTIG IK BEDENK HET ME NETquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht! JAAHHAAA. Dat wist je al lang.
Niet schreeuwen ik ben moequote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
JEZUS RUSTIG IK BEDENK HET ME NET
Al 100 keer gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
@:mootie, mensen met kroeshaar gebruiken toch iets van kokosolie? Misschien dat eens proberen?
Sorryquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet schreeuwen ik ben moe
Ik zie Mocce!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben ik de enige die een lap code ziet in de OP ?
Dat wordt inderdaad wel gedaan, appelazijn. Schijnt niet te stinken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef drakin het volgende:
azijn verdunt erop zou dat het zijn?
Kleine krulletjes of grote krullen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Al 100 keer gedaan.
Maar ik ben geen kroesje! Meer hmmm veel slag.
Billendoekjes!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles. Banana hairfood was de laatste poging.
Mijn haar is redelijk krullerig, af en toe. Heel leuk dag 1, maar als ik het de volgende dag wil kammen is het een vogelnest.
IK BEN RUSTIG, POTVERDORIE!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
JEZUS RUSTIG IK BEDENK HET ME NET
o ja appel erbij, dat zal wel wat verschil maken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel gedaan, appelazijn. Schijnt niet te stinken.
Ik heb dat een hele tijd geprobeerd, eens per week wassen. Was afschuwelijk, en er veranderde niks.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef drakin het volgende:
maar ja minder wassen, want dan gaat je natuurlijke haarvet wat meer erin blijven, daarom ook dat iets van olie beter is voor et haar. Jojoba lijkt op natuurlijk haarvet.
Groot, ik ben groot!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Kleine krulletjes of grote krullen?
Been there done, that!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef mazaru het volgende:
Dit haarmasker helpt tegen pluizig haar. Meng honing, appelazijn en water in een kommetje, doe het voordat je gaat slapen in je haar en spoel het de volgende dag weer uit. Honing is namelijk vocht inbrengend en appelazijn sluit de haarschubben zodat het mooi gaat glanzen.
Ik had een buurvrouw die maakte altijd appel shampooquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef mazaru het volgende:
Dit haarmasker helpt tegen pluizig haar. Meng honing, appelazijn en water in een kommetje, doe het voordat je gaat slapen in je haar en spoel het de volgende dag weer uit. Honing is namelijk vocht inbrengend en appelazijn sluit de haarschubben zodat het mooi gaat glanzen.
Kort pittigquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:57 schreef mootie het volgende:
Het helpt allemaal wel een dagje, maar dan ben ik weer een pluisje, de onderkant van mijn haar.
Do you take mooteh als your halfgf in sickness and in health, in pluis en pittig, wat is daarop uw antwoord?quote:
Misschien wel. Maar doen moet ik een modelleke bedenken, dat is pas moeilijk!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je naar een kapper gaan?
Heb je eigenlijk je wenkies nog laten doen bij die ene salon?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar doen moet ik een modelleke bedenken, dat is pas moeilijk!
100%quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Do you take mooteh als your halfgf in sickness and in health, in pluis en pittig, wat is daarop uw antwoord?
Nog ff laten groeien, volgende maand ga ik.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk je wenkies nog laten doen bij die ene salon?
Ikr so annoying to be honestttttquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo irritant dat ik het zo voor me zie.
Ja, lijkt me moeilijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar doen moet ik een modelleke bedenken, dat is pas moeilijk!
Hmm paars is niet mijn kleurquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lijkt me moeilijk.
Ik zag gisteren een oudere vrouw met paars haar dat helemaal ontploft op haar kop zat.
Kroeskrul of harde krul?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mooi blond krulhaar
Zijn jullie ook inclusive?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moest even voor mn mede halfgf opkomen
Ben bang dat Recce aan het gravitaten towards mooteh is en het binnenkort uit gaat makenquote:
Jij en Mootz of heeft Rec ook kroeshaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben bang dat Recce aan het gravitaten towards mooteh is en het binnenkort uit gaat maken
Ah, je lijkt op Tjoekie!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo is mijn haar ongeveer
[ afbeelding ]
Huhquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij en Mootz of heeft Rec ook kroeshaar
Das toch geen harde krulquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo is mijn haar ongeveer
[ afbeelding ]
Me head is buzzin' man!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben bang dat Recce aan het gravitaten towards mooteh is en het binnenkort uit gaat maken
Ik heet fritsquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk als mootz dr verkering Frits heet
You two are just bouncing off each other, you're getting on like a house on fire!quote:
Iedereen weet dat Bds Frits is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk als mootz dr verkering Frits heet
Niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:25 schreef drakin het volgende:
Wat is er nou mis met de naam Frits?
Dat dacht ik ook al, prima naam hoorquote:
Wat een pittige reactiequote:Op donderdag 20 februari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het weer zo ver![]()
IK HEB KORT HAAR JAH!!!!![]()
pittig valt wel mee tegenwoordig
Waarom reageer je dan zo pittigquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het weer zo ver![]()
Die naam gebruik ik 20 jaar op het Internetquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, prima naam hoor
En blond.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het weer zo ver![]()
I think am going to have some tomato for breakfast.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
You two are just bouncing off each other, you're getting on like a house on fire!
Ja maar........heb je ook zo'n mooie kop?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo is mijn haar ongeveer
[ afbeelding ]
Vingerenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
I think am going to have some tomato for breakfast.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
I think am going to have some tomato for breakfast.
Ik ben niet lelijk ofzo maar ook weer net geen heath ledgerquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar........heb je ook zo'n mooie kop?of zit zit er een puistenkop erbij?
Ik hoop niet dat he dit is, die is namelijk deaudquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar........heb je ook zo'n mooie kop?of zit zit er een puistenkop erbij?
Mijn blonde lokken gaan al lang mee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ook, straks grijsmaar nu nog niet.....
A Frits talequote:Op donderdag 20 februari 2020 01:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk ofzo maar ook weer net geen heath ledger
Ik snap niet dat kort haar zo lelijk isquote:
Je kan ook kort haar hebben en lelijk zijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap niet dat kort haar zo lelijk is![]()
Alsof je wél lang haar hebt en oerlelijk is dan is het wel oké?
het gaat om het oude vrouwen steeds korter haar dingetje, en dat ze als pittige kroketjes zich gedragen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap niet dat kort haar zo lelijk is![]()
Alsof je wél lang haar hebt en oerlelijk is dan is het wel oké?
Ben je nog niet grijs ondertussen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn blonde lokken gaan al lang mee.
Dat is tomatoquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]Mootie is straks natuurlijk pissed off straks als ze dit hoort.
Nee alleen de inhammen worden langzaam dieper.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nog niet grijs ondertussen?
Vind ik trouwens ook niet lelijk, mijn oudste broer is véél ouder dan jij en die heeft sjans
als eer tierelier
OH... huishoudbeursvrouwenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
het gaat om het oude vrouwen steeds korter haar dingetje, en dat ze als pittige kroketjes zich gedragen.
huishoudbeursvrouwen.
Ik heb lang haar trouwens
Ja,dat wel... bij hem ook... goeie kop heeft iequote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee alleen de inhammen worden langzaam dieper.
Het één hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is tomato gewoon een beetje voelen overal.
goeie film dusquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik probeer al heel de tijd een film te volgen maar blijf maar hier plakken
Welke?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon daar verzamelen en het hek dicht doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
OH... huishoudbeursvrouwen![]()
die moeten verboden worden
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten
Welke?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Your head is turned!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:39 schreef TillyB het volgende:
Omg Queen Shaughna is op de LI podcast morgenochtend 🥰
That’s between us! Why would you tell that to your mates.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]Mootie is natuurlijk pissed off straks als ze dit hoort.
Wat meer groeven komen er welquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,dat wel... bij hem ook... goeie kop heeft ie
The morning afterquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:39 schreef TillyB het volgende:
Omg Queen Shaughna is op de LI podcast morgenochtend 🥰
You are so sassy!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
That’s between us! Why would you tell that to your mates.
Das toch lastigquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:41 schreef Recce het volgende:
Wel suf eigenlijk dat er nooit een LHBTQFWOEROIAEJWERWB-persoon inzit.
Dat welquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel een mooie plottwist zijn.
grijs hoezoquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa.... samen met zijn vrouw.... al 100 jaar getrouwd ofzo![]()
Wat wel grappig zou zijn, 2 nieuwe jongens die mogen kiezen met wie ze willen couplen, en dat ze dan Finn en Mike kiezen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel een mooie plottwist zijn.
"My head is scrambled!"quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat wel grappig zou zijn, 2 nieuwe jongens die mogen kiezen met wie ze willen couplen, en dat ze dan Finn en Mike kiezen.
welke foto?quote:
weinig haarquote:
Finn: ‘I’m really bouncing off Sean, i’m gonna put al my eggs in his basket.’quote:
Chuf is mooi kaalquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:50 schreef drakin het volgende:
of de inhammen hebben je hele hoofd al overgenomen
sexy...........quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In de zomer krijg ik gratis coupe soleil.
Welke Meet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:51 schreef chufi het volgende:
2 mm max ... en dan wil ik er ook wel weer vanaf eik.. Maar voor de meet ...
vroeger toen ik echt jong was ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In de zomer krijg ik gratis coupe soleil.
Whehe! Maar de Lukes zijn toch schattig samen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Finn: ‘I’m really bouncing off Sean, i’m gonna put al my eggs in his basket.’
Paige: ‘Feeeeeeeennnnnnn!!’
Had ik dat ook al in de zomer verschillende kleuren blond.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger toen ik echt jong was ...
Ik heb nog wel haar ......quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja is toch zo.... als je alleen van je haar moet hebben zou het ook triest zijn toch?
Ja, die moeten eigenlijk lekker samen verder.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe! Maar de Lukes zijn toch schattig samen?
En Sjonies moet in Disneyland worden opgesloten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die moeten eigenlijk lekker samen verder.
Are you joooooking? Honestlyyyyy i find that very offensive!quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
En Sjonies moet in Disneyland worden opgesloten.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Are you joooooking? Honestlyyyyy i find that very offensive!
Is dat zo, laat ze maar eens zien dan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Love Island! Zitten mooie vrouwen in hoor:
[ afbeelding ]
Dit is Mario’s type.quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zo, laat ze maar eens zien dan.
Ik wacht nog...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik werd waker door de kou heb de verwarming aangezet en zit nu weer hierquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt.aan het tijdstip
Je gaat zo dus nog even terug?quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd waker door de kou heb de verwarming aangezet en zit nu weer hier
Weet ik nog nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat zo dus nog even terug?
Ja ik ken het hehequote:Op donderdag 20 februari 2020 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten vriend
Hi girlquote:
yihaaaaaaquote:
ik ben altijd wel klaar voor weekendquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:43 schreef notturna het volgende:
Ik zie al dat jullie er klaar voor zijn. Voor dit weekend en het volgende ook.![]()
Altijd goed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben altijd wel klaar voor weekend
Waaraan zie je dat?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:43 schreef notturna het volgende:
Ik zie al dat jullie er klaar voor zijn. Voor dit weekend en het volgende ook.![]()
Was eigenlijk maar een wilde gok hoor.quote:
Ik reken er opquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:43 schreef notturna het volgende:
quote:
Ach wat is nou twee jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja daag ik ben opeens 2 jaar ouder
Bij mij was het ook 2 jaar ouder volgens die berekeningquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier ook...quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:55 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pssst, gisteravond mogen gluren en het wordt een meisje aan deze kant.
Jij kan na je veertigste nog werpen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O er zijn er wel meer die na hun veertigste nog werpen hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kan na je veertigste nog werpen?
Zelf Katja kan nog werpen heurrrrrquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]
feli, denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus puh!quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zelf Katja kan nog werpen heurrrrr
77 0.0quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook...
Na die 77 bier maakt het geen ruk meer uitJij drinkt niet, dat maakt het dan lastiger
Ja kom maar langs dan werp ik je ffquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Kijkdoosquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sodeju ik ben ineens meer dan 2000 jaar geleden geboren?quote:
Ik begin er echt niet aan. Eentje en het hek is van de dam. Dan is er geen houden aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog geen eitje op maar wat zien ze er lekker uit. Ze schreeuwen bijna om opgegeten te worden.
Als het een lekkere vulling is kom maar door hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Nog genept ook waren ze zacht aan de binnenkant zeg
quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
nou ik heb al 500 gram op vorige week
Daarom wacht ik ook, ik mag 1/2 zakjes kopen maar dat doe ik tegen de Pasen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik begin er echt niet aan. Eentje en het hek is van de dam. Dan is er geen houden aan.
Je moet toch een buik hebben als buikdanseresje?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik begin er echt niet aan. Eentje en het hek is van de dam. Dan is er geen houden aan.
neequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet toch een buik hebben als buikdanseresje?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Buik is t probleem niet trouwens. Feel my abs
Oh die koekjes ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al paaseitjes en paaskoekjes op
we hadden net een intermezzo op t werk...aan het kijken wie op welke muppet leek. Voor mij konden ze niets vinden, alleen die kippetjesquote:
Ik was een eitje en zo aan het koken.quote:
Pepe.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
we hadden net een intermezzo op t werk...aan het kijken wie op welke muppet leek. Voor mij konden ze niets vinden, alleen die kippetjes
Het meest veelzijdige stukje vis, vleesquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
we hadden net een intermezzo op t werk...aan het kijken wie op welke muppet leek. Voor mij konden ze niets vinden, alleen die kippetjes
Ah, je maakt chocolademelk?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een eitje en zo aan het koken.
zoietsquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vis, vlees
quote:
Ja, huphup...quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zoiets![]()
Oh ik moet even Videoland regelen voor vanavond....als ik thuis kom meteen doen. Anders wordt het nog niets.
Ken je niemand die het hebt? kan je zo delen die checken geen IPquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zoiets![]()
Oh ik moet even Videoland regelen voor vanavond....als ik thuis kom meteen doen. Anders wordt het nog niets.
nope niemand. Ik doe nu zo'n proefabonnement van 2 weken en zeg het meteen weer op.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ken je niemand die het hebt? kan je zo delen die checken geen IP
daar kwamen wij ook achterquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn ook maar weinig vrouwelijk muppets, Miss Piggy en Janice voor de rest zou ik het niet weten
Er zijn wel een hoop chikiesquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn ook maar weinig vrouwelijk muppets, Miss Piggy en Janice voor de rest zou ik het niet weten
Ik zit nu naast Beaker en tegenover Zootquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuke challenge voor de Meet ookmisschien is er een muppet zonder tanden voor Badeend
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit nu naast Beaker en tegenover Zoot
De meeste hebben geen tanden...quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuke challenge voor de Meet ookmisschien is er een muppet zonder tanden voor Badeend
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft de Beaker ook echt rood haar?
nee, blond. Maar verder lijkt ie er echt opquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft de Beaker ook echt rood haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |