het gaat om het oude vrouwen steeds korter haar dingetje, en dat ze als pittige kroketjes zich gedragen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap niet dat kort haar zo lelijk is![]()
Alsof je wél lang haar hebt en oerlelijk is dan is het wel oké?
Ben je nog niet grijs ondertussen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn blonde lokken gaan al lang mee.
Dat is tomatoquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]Mootie is straks natuurlijk pissed off straks als ze dit hoort.
Nee alleen de inhammen worden langzaam dieper.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je nog niet grijs ondertussen?
Vind ik trouwens ook niet lelijk, mijn oudste broer is véél ouder dan jij en die heeft sjans
als eer tierelier
OH... huishoudbeursvrouwenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef drakin het volgende:
[..]
het gaat om het oude vrouwen steeds korter haar dingetje, en dat ze als pittige kroketjes zich gedragen.
huishoudbeursvrouwen.
Ik heb lang haar trouwens
Ja,dat wel... bij hem ook... goeie kop heeft iequote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee alleen de inhammen worden langzaam dieper.
Het één hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is tomato gewoon een beetje voelen overal.
goeie film dusquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik probeer al heel de tijd een film te volgen maar blijf maar hier plakken
Welke?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon daar verzamelen en het hek dicht doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
OH... huishoudbeursvrouwen![]()
die moeten verboden worden
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten
Welke?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Your head is turned!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:39 schreef TillyB het volgende:
Omg Queen Shaughna is op de LI podcast morgenochtend 🥰
That’s between us! Why would you tell that to your mates.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]Mootie is natuurlijk pissed off straks als ze dit hoort.
Wat meer groeven komen er welquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,dat wel... bij hem ook... goeie kop heeft ie
The morning afterquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:39 schreef TillyB het volgende:
Omg Queen Shaughna is op de LI podcast morgenochtend 🥰
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |