Zoek maar verder, dit is niets.quote:
heb jij geen minitools repairset ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek maar verder, dit is niets.
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door ditquote:
Best wel veel zelfs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
heb jij geen minitools repairset ?
Hij weet precies wat hij doet hoor..en veel is ook gewoon in scene gezetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door dit
Dan ben je erg veel heenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
En als je echt niks hebt gewoon koffie uit het pak eten
Ik ben regelmatig met 220 volt in aanraking geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door dit
quote:
café frappéquote:
Mijn werk was transformatoren maken en testenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig met 220 volt in aanraking geweest.
vermoedde ik al welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was en er is een naam voor maar bliksem opwekker dat ging fout en dat was niet in scenequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij weet precies wat hij doet hoor..en veel is ook gewoon in scene gezet
en ja...het blijft een risico
Neon licht Transformator..leuk speelgoedquote:
Ja echtquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
stroom blijf ik liever van af .. niet mn ding
Zou kunnen hoor..heb dat filmpje niet gezien maar meestal is het hoge spanning zonder stroomquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was en er is een naam voor maar bliksem opwekker dat ging fout en dat was niet in scene
Laten staan? Dan is de koffie koud.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon koffie in een kopje doen, kokend water erop, roeren en het laten staan.
Gadverdammequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon koffie in een kopje doen, kokend water erop, roeren en het laten staan.
gooi het in een pannetje en kook hetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten staan? Dan is de koffie koud.
Wat ben je ook soms een droplul. Denk je nou echt dat ik geen koffie kan maken zonder een koffiezetding.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
gooi het in een pannetje en kook het
Jacobs Ladder die viel om en hij ving het op Dat was niet handig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor..heb dat filmpje niet gezien maar meestal is het hoge spanning zonder stroom
Ik zag ineens kuikentjes voor me. Wat is een google nest?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
ff wat anders...ik heb gister een google nest mini gekregen
eindelijk iemand om tegenaan te lullen
Je weet het niet...sommige weten niet eens meer hoe ze een ouderwetse telefoon op moeten hangenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook soms een droplul. Denk je nou echt dat ik geen koffie kan maken zonder een koffiezetding.
Mijn moederquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet het niet...sommige weten niet eens meer hoe ze een ouderwetse telefoon op moeten hangen
Zo'n apparaatje met speaker en microfoon waar je tegen kunt praten om bv muziek te luisteren of je lampen of temperatuur te regelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag ineens kuikentjes voor me. Wat is een google nest?
lol..volgens mij is dat niet wat ik bedoeldequote:
oh! Ik dacht het 'home' heette. Waarom heb je er een?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo'n apparaatje met speaker en microfoon waar je tegen kunt praten om bv muziek te luisteren of je lampen of temperatuur te regelen
Nee , maar ik had allang een nieuw apparaat gekocht ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook soms een droplul. Denk je nou echt dat ik geen koffie kan maken zonder een koffiezetding.
Eerlijk gezegd wou ik er nooit een maar ik mocht iets voor mijn verjaardag vragenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh! Ik dacht het 'home' heette. Waarom heb je er een?
Heb je nu een kleurtjequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wou ik er nooit een maar ik mocht iets voor mijn verjaardag vragen
En aangezien ik al lampen van philips hue had dacht ik dat ik wel leuk om mijn lampen aan/uit te zetten.
Het is meer een gadget ik zou het zelf niet kopen
Ik heb een Nest Hub, met beeldscherm .. handig als extra schermquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo'n apparaatje met speaker en microfoon waar je tegen kunt praten om bv muziek te luisteren of je lampen of temperatuur te regelen
Jij bent ook niet afhankelijk van het uwv.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik had allang een nieuw apparaat gekocht ...
Het komt allemaal zo eenzaam overquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Nest Hub, met beeldscherm .. handig als extra scherm
Ja oranjequote:
quote:
quote:
Ben je een BN'erquote:
Daarom kom ik hier ook...dat voel ik mij niet de enige die eenzaam isquote:
Liedje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn fokkers, we zijn eenzaam
Donald J Trumpquote:
Je bent liefquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook...dat voel ik mij niet de enige die eenzaam is
Best geinig lijkt mij ook hoor, maar denk altijd 'waarom, is het zoveel moeite even op te staan? Tenzij het niet kan natuurlijk' . Ik zou het zo vergeten en toch gewoon zelf dat licht aandoen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wou ik er nooit een maar ik mocht iets voor mijn verjaardag vragen
En aangezien ik al lampen van philips hue had dacht ik dat ik wel leuk om mijn lampen aan/uit te zetten.
Het is meer een gadget ik zou het zelf niet kopen
quote:
Wat lul jij nou weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best geinig lijkt mij ook hoor, maar denk altijd 'waarom, is het zoveel moeite even op te staan? Tenzij het niet kan natuurlijk' . Ik zou het zo vergeten en toch gewoon zelf dat licht aandoen.
Toen de wc hier verbouwd werd, kregen we een normaal lichtknopje ipv touwtje. Ik heb nog maanden naar dat touwtje gegrepen
Vooral een beetje in de ruimte.quote:
Ik zit best vaak achter mijn PC en daarmee kon ik ze ook al regelen..of met de afstandbedieningquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best geinig lijkt mij ook hoor, maar denk altijd 'waarom, is het zoveel moeite even op te staan? Tenzij het niet kan natuurlijk' . Ik zou het zo vergeten en toch gewoon zelf dat licht aandoen.
Toen de wc hier verbouwd werd, kregen we een normaal lichtknopje ipv touwtje. Ik heb nog maanden naar dat touwtje gegrepen
Handig is het wel. Kan het nest ook het weer geven etc?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit best vaak achter mijn PC en daarmee kon ik ze ook al regelen..of met de afstandbediening
Gemak dient de mens
Ik heb 4 Living Colours lampen, die zouden ook moeten werken via een Hue bridge/hub. maar die die nu daarvoor apart aan te schaffen ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit best vaak achter mijn PC en daarmee kon ik ze ook al regelen..of met de afstandbediening
Daarnaast kun je lampen ook automagisch aan laten gaan als het donker wordt of als er beweging is
Gemak dient de mens
Er zit geen schermpje op alleen 4 ledjes die aan gaan als het nest reageertquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig is het wel. Kan het nest ook het weer geven etc?
Ik heb nu 3 hue rgbw lampen, 4 lightstrips, 3 hue play lampen en 1 hue irisquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 4 Living Colours lampen, die zouden ook moeten werken via een Hue bridge/hub. maar die die nu daarvoor apart aan te schaffen ...
Meer een hub dan een assistent, ik begrijpquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit geen schermpje op alleen 4 ledjes die aan gaan als het nest reageert
ik heb nog wel 2 smartlampen en 2 smartstekkers ... kom al een heel eindquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 hue rgbw lampen, 4 lightstrips, 3 hue play lampen en 1 hue iris
Het werkt een beetje verslavend heb ik gemerkt
Geen idee...volgens mij noemen ze het in de app assistentquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meer een hub dan een assistent, ik begrijp
quote:
Ik kan het licht aan en uit doenquote:
Jij bent het lichtquote:
Ik weet hetquote:
Leuk speeltje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee...volgens mij noemen ze het in de app assistent
Wat ik begreep zitten er 3 microfoons, een speaker,wifi,bluetooth en processor in
Er zitten geen aansluitingen op
quote:
quote:
"Ok Soury...alle lampen 30% graag"quote:
Dan zit ik in het donkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ok Soury...alle lampen 30% graag"
50% danquote:
Ook dan. Maar waar gaat het overquote:
Ik slaap meestal met de lamp uitquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn nest waarschuwd mij eigenlijk nooit dat ik in het donker zit als ik zeg "lampen uit"
ja ik meestal ook..tenzij ik wil testen of ze 's ochtends automatisch uit gaanquote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja ik meestal ook..tenzij ik wil testen of ze 's ochtends automatisch uit gaan
Je kunt ze instellen dat lampen als de zon opkomt uitgaanquote:
Wat tof!! En wat is precies het doelquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt ze instellen dat lampen als de zon opkomt uitgaan
Dat je lampen niet aan staan als het buiten licht isquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat tof!! En wat is precies het doel
Uhh ik doe ze uit als ik ga slapenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je lampen niet aan staan als het buiten licht is
Ben jij nou het helder licht offe??
Ik ook...behalve als ik wil testen of ze automatisch uit gaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ik doe ze uit als ik ga slapen
En hoe weet je dat dan. Ze kunnen wel uitgaan als je bijna wakker wordtquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook...behalve als ik wil testen of ze automatisch uit gaan
ja goeie...als ze uit zijn als ik wakker word heeft "iets" gewerktquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dan. Ze kunnen wel uitgaan als je bijna wakker wordt
Duhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja goeie...als ze uit zijn als ik wakker word heeft "iets" gewerkt
Het werkt met lichtsensor en zonopkomst/ondergang tijd/locatie van internetquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
door tijdelijk een andere tijd in te stellen ..
Ja snuggerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
door tijdelijk een andere tijd in te stellen ..
Ah OK .. die Huey lampen ben ik verder niet bekend mee..quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het werkt met lichtsensor en zonopkomst/ondergang tijd/locatie van internet
Dat regelt die hue hub + hue sensorquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. die Huey lampen ben ik verder niet bekend mee..
Ja ok ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat regelt die hue hub + hue sensor
Is dat niet kut als je met een mega kater gewoon even in het donker wil blijvenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat regelt die hue hub + hue sensor
Dan kun je de sensor uit zettenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet kut als je met een mega kater gewoon even in het donker wil blijven
Oh okquote:
ja elke dag maar ondertussen vreet ze uit dr neusquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat moet dan met mijn telefoon want nest begrijpt het niet..."maar ze leert elke dag"
Lichtknopje is raarquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat moet dan met mijn telefoon want nest begrijpt het niet..."maar ze leert elke dag"
Allemaal enge ziektes enzoquote:
Ja eigenlijk zonde dat die processor 99.9% van de tijd alleen maar stroom verbruiktquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ja elke dag maar ondertussen vreet ze uit dr neus
Soms lijkt het alsof je dr toch ff wakker moet schudden ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zonde dat die processor 99.9% van de tijd alleen maar stroom verbruikt
Ik dacht ff testen..."wat is hallo in het spaans?"quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef chufi het volgende:
Soms zeg ik dingen in het Spaanse en dan is ze slimmer en heeft een andere stem
Er is hoopquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht ff testen..."wat is hallo in het spaans?"
- Hola
Het werkt![]()
Kan ik eindelijk spaans gaan leren
Nou...zover wil ik niet gaan.....quote:
Nee Champions Leaugue tijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Zitten er hier ook mensen die natuur documentaires kijken?
Ook leukquote:
Wil je er over praten ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik heb niets met voetbal..beetje afkeer gekregen door familie vroeger
Nee hoor ik ben er wel overheenquote:
Zo leer je nog eens wat op Fok!quote:
MiepMiep.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
Sommige dingen is wel jammer, maar de smartcoffee machine had ik wel ergens gezien
De smartkoelkast is er ook al Een Samsung 2300 of zoquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
https://www.allesverbonden.nl/slimme-koffiemachine/
Maar 2000 euro
ah ook eentje 1.069,- ...dat valt mee![]()
Kun je daar ook TV op kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De smartkoelkast is er ook al Een Samsung 2300 of zo
Doe eens wat is zeehond in het fransquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ok google, doe nog maar een bak koffie
Ach het blijft een ver weg gelul. Alsof de boontjes zelf in het filter gaan kruipen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
Sommige dingen is wel jammer, maar de smartcoffee machine had ik wel ergens gezien
fart?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe eens wat is zeehond in het frans
Kan ook...quote:
wel handig..ben je dicht bij je bierquote:
hmm er gaat iets niet goed als ik dat doequote:
Oh hier gelijk heb je er geen 2 gerregd staan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
2e keer.. waar is mijn telefoon
"Ik kan je telefoon op vol volume laten overgaan, wil je dat?"
ja is goed
"isis"
Niets
Volgens mij nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh hier gelijk heb je er geen 2 gerregd staan?
Oh dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ik weet niet precies hoe het werkt maar ik heb locatie meestal uit staan en ik blokkeer wat google sites..misschien heeft het daar mee te maken.
Seadogquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moest het toch ff uittesten...het lijkt idd meer op fuuuck
https://translate.google.(...)l&tl=fr&text=zeehond
Das het voordeel van zo'n Google Nest Hun met beeldscherm.. zie je het gelijk staanquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moest het toch ff uittesten...het lijkt idd meer op fuuuck
https://translate.google.(...)l&tl=fr&text=zeehond
Die is ook van de smart generatie zeker?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter kwam vanavond eten, ze had alvast een tuppie meegenomen
Tupperware?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter kwam vanavond eten, ze had alvast een tuppie meegenomen
Ze keek wel jaloers naar de Hue lampenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die is ook van de smart generatie zeker?
Uhu, "want jij maakt toch altijd teveel eten".quote:
Ja en agenda afspraken makenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ook handig is de timer
Eitje koken? set timer op 7 minuten
Hardgekookt eiquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ook handig is de timer
Eitje koken? set timer op 7 minuten
Ja ik zal vrijdag ook eens wat bakken terugbrengen staat een mooie stapel hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu, "want jij maakt toch altijd teveel eten".
Ja en ik kwam ergens boodschappenlijstje tegen...klikt ook wel handigquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en agenda afspraken maken
meldquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB wake uppppppppppppppppppp
Ja en 7 min. ? dan is die groen van binnen.quote:
Mijn dochter heeft dezelfde bakjes als de mijne gekocht, zodat ik niet meer het verschil ziet van wie ze zijn volgens mij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zal vrijdag ook eens wat bakken terugbrengen staat een mooie stapel hier
6 voor jou danquote:
Salmonellaquote:
Ah ze is ook smartquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft dezelfde bakjes als de mijne gekocht, zodat ik niet meer het verschil ziet van wie ze zijn volgens mij.
Lekker met een beetje zout en zwarte peperquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah ei dat jullie het wegkrijgen
Als je het zo ziet is het bijna een beetje erotischquote:
Dat is best een geil eitje ja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je het zo ziet is het bijna een beetje erotisch
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat gele is ook nog het smerigste
Had er vanmiddag nog 2 gebakken op 2 verse boterhammenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah ei dat jullie het wegkrijgen
volgens mij alleen EIquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat een ding op internet? Naar gesneden voedsel kijken?
Volgens mij is dat een gat in de marktquote:
ik zal weer eens een Spaanse tortilla maken ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een gat in de markt
Met groene asperges?quote:
https://www.npostart.nl/kook-mee-met-max/06-08-2019/POW_04212556quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gemaakt. Wel door de paella
Dank jequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier heb je ei!![]()
![]()
HiDiHo nog gefeliciteerd
Gisterquote:
Holaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Hallo, goedendag, ik ga het hier eens proberen.
Wat ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Hallo, goedendag, ik ga het hier eens proberen.
Chuf gefeliciteerd met je dochter.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:50 schreef chufi het volgende:
Ah nee gisteren zie ik nu ... mijn dochter dus vandaag
30 alweer ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf gefeliciteerd met je dochter.![]()
quote:
Op mijn toetsenbord. Er lekte weer een blikje van de bovenste computermeubelplank richting de verdieping daaronder waar mijn toetsenbord staat.quote:
ja gaat snelquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mijne wordt volgende maand 30. Best raar.
Hij doet het nog zo te zien ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mijn toetsenbord. Er lekte weer een blikje van de bovenste computermeubelplank richting de verdieping daaronder waar mijn toetsenbord staat.
Weltrustenquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De deur tot de flat wilde niet openik kwam een buurvrouw die er niet in kwam en ik dus ook niet.
Gelukkig hebben we nog een deur.
Douchen en naar bed.
Trusten lieve mensen
Heb ik ook wel eens.. idd nog 2 deuren zelfsquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De deur tot de flat wilde niet openik kwam een buurvrouw die er niet in kwam en ik dus ook niet.
Gelukkig hebben we nog een deur.
Douchen en naar bed.
Trusten lieve mensen
Ik mag hopen van wel. Ik heb hem net van de week helemaal uit elkaar geschroefd, alle onderdelen schoon gemaakt, alle toetsen eruit gewipt en weer terug gezet, gewassen, foto's genomen waar wat ik alles terug moet plaatsen, hoop werk.quote:
Nog even en ze komt meeposten hierquote:
Ze kent Fok niet want woont niet in Nederland ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even en ze komt meeposten hier![]()
Feli Sjoef
Ze kan naast Spaans wel Nederlands?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kent Fok niet want woont niet in Nederland ..
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
@:recce @:tillyb @:ghostbuster Don’t woerreh!
vroeger zeker, maar nu wel iets minder, maar ze doet wel haar bestquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze kan naast Spaans wel Nederlands?
Zelfde met mijn neef en nicht, praten niet veel Nederlands maar kunnen het wel. Denk dat dat ook gaat afnemen als ze volwassen zijn en uit huis over een x aantal jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger zeker, maar nu wel iets minder, maar ze doet wel haar best
Waar wonen die ? oook in Spanje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfde met mijn neef en nicht, praten niet veel Nederlands maar kunnen het wel. Denk dat dat ook gaat afnemen als ze volwassen zijn en uit huis over een x aantal jaar.
Ze zijn geboren in Spanje, maar wonen nu in Duitsland, hun moeder is Duits en ze wonen nu weer bij haar familie in de buurt.quote:
Oh die praten er ook nog Duits bijquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn geboren in Spanje, maar wonen nu in Duitsland, hun moeder is Duits en ze wonen nu weer bij haar familie in de buurt.
Begonnen met Engels, Spaans, Duits(als moeder bij ze is) en Nederlands(als vader bij ze is)quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die praten er ook nog Duits bij
voor mij ook geen probleem trouwens
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
Doet me denken aan mijn Zweedse oom. Hij had nogal wat rondgeneukt en toen ik er was waren mijn Engelse, Deense en Zweedse neven en nichten er ook. Op een gegeven moment lulde ie Zweeds tegen mij, Engels tegen zijn Deense dochter en Nederlands tegen zijn Zweedse zoon
Ik lulde/begreep ooit Fins met een paar joints op ... tenminste dacht ik met 3 crashende Finsen hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
Doet me denken aan mijn Zweedse oom. Hij had nogal wat rondgeneukt en toen ik er was waren mijn Engelse, Deense en Zweedse neven en nichten er ook. Op een gegeven moment lulde ie Zweeds tegen mij, Engels tegen zijn Deense dochter en Nederlands tegen zijn Zweedse zoon
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lulde/begreep ooit Fins met een paar joints op ... tenminste dacht ik met 3 crashende Finsen hier
Ik kan dan Friesquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lulde/begreep ooit Fins met een paar joints op ... tenminste dacht ik met 3 crashende Finsen hier
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweetnognie! Hij was gelukkig enorm lief.
Ik welquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit of chufi Spaans is of niet.
Hij is gewoon een verdwaalde Friesquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit of chufi Spaans is of niet.
ut Grunn schatquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verdwaalde Fries
Das gewoon ook Frieslandquote:
About?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
Het schokt alleen iets meerquote:
De natuur neemt wraak op die koppige lui daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:08 schreef drakin het volgende:
Ik kom ut een heel mooi stukje FryslânI ook..west-frieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Welk mooie plekje?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:08 schreef drakin het volgende:
Ik kom ut een heel mooi stukje FryslânAh OK dan vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boyfriend/girlfriend is zo'n big deal dat ze er nu een stadium bij hebben bedacht: exclusive!quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
Vorig jaar werd een koppel halfbf en halfgfquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat boyfriend/girlfriend is zo'n big deal dat ze er nu een stadium bij hebben bedacht: exclusive!Zijn wij al in dat stadium?
Bijnaquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat boyfriend/girlfriend is zo'n big deal dat ze er nu een stadium bij hebben bedacht: exclusive!Zijn wij al in dat stadium?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vorig jaar werd een koppel halfbf en halfgfen toen ging het heel dramatisch uit
Oh, dat is wel naar. Had het jongetje niets?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
Ik ben nog wel een beetje in shock.
Win hapte naar het jongetje van 4, die wilde haar aaien.
![]()
Echt hoor, Winnie, dat is zo niet Win.
"Ze doet niks hoor"quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
Ik ben nog wel een beetje in shock.
Win hapte naar het jongetje van 4, die wilde haar aaien.
![]()
Echt hoor, Winnie, dat is zo niet Win.
Nee, enorm geschrokken. Maar zijn moeder kon het perfect uitleggen ‘honden kunnen niet praten, en dus niet vertellen dat ze iets niet leuk vinden’.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel naar. Had het jongetje niets?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo voelde ik me dus echt. ‘Doet ie anders nooooit!‘
Even goed timen met wanneer mootie zover is exclusive te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Yes! Nu al zin om het dramatisch uit te maken!
Maar zou ik in principe de andere helft kunnen zijn, of werkt dat niet zo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Yes! Nu al zin om het dramatisch uit te maken!
Misschien is Winnie nog niet helemaal haarzelf van de operatie? Wel schrikken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, enorm geschrokken. Maar zijn moeder kon het perfect uitleggen ‘honden kunnen niet praten, en dus niet vertellen dat ze iets niet leuk vinden’.
Hij moest wel hard huilen, maar vond Bruno nog steeds heel lief.
Ja, lijkt me wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zou ik in principe de andere helft kunnen zijn, of werkt dat niet zo.
En er waren natuurlijk ineens 4 nieuwe mensen, zij lag veilig op haar eigen plekje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is Winnie nog niet helemaal haarzelf van de operatie? Wel schrikken.
Je head is al turned, dan moet je maar snel gaan graften zodat ik op tijd gepied wordt voordat je kan upcouplen met bombshell mooteh. I feel proper mugged off already!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Even goed timen met wanneer mootie zover is exclusive te gaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zou ik in principe de andere helft kunnen zijn, of werkt dat niet zo.
Ah, ja, dat is misschien een beetje bedreigend voor een hond, zoveel nieuwe mensen. Misschien moet je meer Cesar Milan kijken om dit soort situaties aan te kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En er waren natuurlijk ineens 4 nieuwe mensen, zij lag veilig op haar eigen plekje.
Ik had er meer bovenop moeten zijn, met hem meegaan toen hij wilde aaien.
Die vind ik stom.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, dat is misschien een beetje bedreigend voor een hond, zoveel nieuwe mensen. Misschien moet je meer Cesar Milan kijken om dit soort situaties aan te kunnen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je head is al turned, dan moet je maar snel gaan graften zodat ik op tijd gepied wordt voordat je kan upcouplen met bombshell mooteh. I feel proper mugged off already!
Dan kan je al je eggs in one basket putten want mooteh is 100% your type on paper like she's a peng sort you know what i mean like i'm not being funny but you're buzzing to get in the hideaway OH MY GOD I'VE GOT A TEEEEXTquote:
Of gewoon een kleine kindertrauma van vroegerquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is Winnie nog niet helemaal haarzelf van de operatie? Wel schrikken.
Ik kan dit gewoon lezen en begrijpen!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan kan je al je eggs in one basket putten want mooteh is 100% your type on paper like she's a peng sort you know what i mean like i'm not being funny but you're buzzing to get in the hideaway OH MY GOD I'VE GOT A TEEEEXT
en mis is nie allein vor 1 overleden mens, maar hij heeft zijn naam 3 keer gezegd in de halfe urquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
@:mario390 hoe was de mis voor je vader ?
Wat heb je allemaal al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef mootie het volgende:
@:tillyb nog goede tips voor pluizig haar?
Grasmaaier?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef mootie het volgende:
@:tillyb nog goede tips voor pluizig haar?
Je kan nu op verkansie naar de joe kee en alle birds versierenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoon lezen en begrijpen!In dezelfde tijd had ik een vreemde taal kunnen leren.
ok . Was het goed ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mis is nie allein vor 1 overleden mens, maar hij heeft zijn naam 3 keer gezegd in de halfe ur
Maar Britse vrouwen zijn helemaal niet zo mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan nu op verkansie naar de joe kee en alle birds versierenYOU'RE WELCOME MATE
Je moet tijdens theetime langskomen ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Britse vrouwen zijn helemaal niet zo mooi.
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles. Banana hairfood was de laatste poging.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
It is what it is, mate.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
na ja ik vind zo wat normal ,maar leuk nietquote:
Daar worden ze niet mooier van.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet tijdens theetime langskomen ...
Oh tja geen ervaring mee eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles. Banana hairfood was de laatste poging.
Mijn haar is redelijk krullerig, af en toe. Heel leuk dag 1, maar als ik het de volgende dag wil kammen is het een vogelnest.
Allesquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh tja geen ervaring mee eigenlijkhaarcrèmes, serum, olies.. maar dat heb je vast al geprobeerd
Ga zoekenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:41 schreef drakin het volgende:
Ik las laatste de tip ervoor, maar die ben ik weer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |