Donald J Trumpquote:
Je bent liefquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook...dat voel ik mij niet de enige die eenzaam is
Best geinig lijkt mij ook hoor, maar denk altijd 'waarom, is het zoveel moeite even op te staan? Tenzij het niet kan natuurlijk' . Ik zou het zo vergeten en toch gewoon zelf dat licht aandoen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wou ik er nooit een maar ik mocht iets voor mijn verjaardag vragen
En aangezien ik al lampen van philips hue had dacht ik dat ik wel leuk om mijn lampen aan/uit te zetten.
Het is meer een gadget ik zou het zelf niet kopen
quote:
Wat lul jij nou weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best geinig lijkt mij ook hoor, maar denk altijd 'waarom, is het zoveel moeite even op te staan? Tenzij het niet kan natuurlijk' . Ik zou het zo vergeten en toch gewoon zelf dat licht aandoen.
Toen de wc hier verbouwd werd, kregen we een normaal lichtknopje ipv touwtje. Ik heb nog maanden naar dat touwtje gegrepen
Vooral een beetje in de ruimte.quote:
Ik zit best vaak achter mijn PC en daarmee kon ik ze ook al regelen..of met de afstandbedieningquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best geinig lijkt mij ook hoor, maar denk altijd 'waarom, is het zoveel moeite even op te staan? Tenzij het niet kan natuurlijk' . Ik zou het zo vergeten en toch gewoon zelf dat licht aandoen.
Toen de wc hier verbouwd werd, kregen we een normaal lichtknopje ipv touwtje. Ik heb nog maanden naar dat touwtje gegrepen
Handig is het wel. Kan het nest ook het weer geven etc?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit best vaak achter mijn PC en daarmee kon ik ze ook al regelen..of met de afstandbediening
Gemak dient de mens
Ik heb 4 Living Colours lampen, die zouden ook moeten werken via een Hue bridge/hub. maar die die nu daarvoor apart aan te schaffen ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit best vaak achter mijn PC en daarmee kon ik ze ook al regelen..of met de afstandbediening
Daarnaast kun je lampen ook automagisch aan laten gaan als het donker wordt of als er beweging is
Gemak dient de mens
Er zit geen schermpje op alleen 4 ledjes die aan gaan als het nest reageertquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig is het wel. Kan het nest ook het weer geven etc?
Ik heb nu 3 hue rgbw lampen, 4 lightstrips, 3 hue play lampen en 1 hue irisquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 4 Living Colours lampen, die zouden ook moeten werken via een Hue bridge/hub. maar die die nu daarvoor apart aan te schaffen ...
Meer een hub dan een assistent, ik begrijpquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit geen schermpje op alleen 4 ledjes die aan gaan als het nest reageert
ik heb nog wel 2 smartlampen en 2 smartstekkers ... kom al een heel eindquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 hue rgbw lampen, 4 lightstrips, 3 hue play lampen en 1 hue iris
Het werkt een beetje verslavend heb ik gemerkt
Geen idee...volgens mij noemen ze het in de app assistentquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meer een hub dan een assistent, ik begrijp
quote:
Ik kan het licht aan en uit doenquote:
Jij bent het lichtquote:
Ik weet hetquote:
Leuk speeltje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee...volgens mij noemen ze het in de app assistent
Wat ik begreep zitten er 3 microfoons, een speaker,wifi,bluetooth en processor in
Er zitten geen aansluitingen op
quote:
quote:
"Ok Soury...alle lampen 30% graag"quote:
Dan zit ik in het donkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ok Soury...alle lampen 30% graag"
50% danquote:
Ook dan. Maar waar gaat het overquote:
Ik slaap meestal met de lamp uitquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn nest waarschuwd mij eigenlijk nooit dat ik in het donker zit als ik zeg "lampen uit"
ja ik meestal ook..tenzij ik wil testen of ze 's ochtends automatisch uit gaanquote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja ik meestal ook..tenzij ik wil testen of ze 's ochtends automatisch uit gaan
Je kunt ze instellen dat lampen als de zon opkomt uitgaanquote:
Wat tof!! En wat is precies het doelquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt ze instellen dat lampen als de zon opkomt uitgaan
Dat je lampen niet aan staan als het buiten licht isquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat tof!! En wat is precies het doel
Uhh ik doe ze uit als ik ga slapenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je lampen niet aan staan als het buiten licht is
Ben jij nou het helder licht offe??
Ik ook...behalve als ik wil testen of ze automatisch uit gaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ik doe ze uit als ik ga slapen
En hoe weet je dat dan. Ze kunnen wel uitgaan als je bijna wakker wordtquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook...behalve als ik wil testen of ze automatisch uit gaan
ja goeie...als ze uit zijn als ik wakker word heeft "iets" gewerktquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dan. Ze kunnen wel uitgaan als je bijna wakker wordt
Duhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja goeie...als ze uit zijn als ik wakker word heeft "iets" gewerkt
Het werkt met lichtsensor en zonopkomst/ondergang tijd/locatie van internetquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
door tijdelijk een andere tijd in te stellen ..
Ja snuggerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
door tijdelijk een andere tijd in te stellen ..
Ah OK .. die Huey lampen ben ik verder niet bekend mee..quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het werkt met lichtsensor en zonopkomst/ondergang tijd/locatie van internet
Dat regelt die hue hub + hue sensorquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. die Huey lampen ben ik verder niet bekend mee..
Ja ok ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat regelt die hue hub + hue sensor
Is dat niet kut als je met een mega kater gewoon even in het donker wil blijvenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat regelt die hue hub + hue sensor
Dan kun je de sensor uit zettenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet kut als je met een mega kater gewoon even in het donker wil blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |