Zoek maar verder, dit is niets.quote:
heb jij geen minitools repairset ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek maar verder, dit is niets.
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door ditquote:
Best wel veel zelfs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
heb jij geen minitools repairset ?
Hij weet precies wat hij doet hoor..en veel is ook gewoon in scene gezetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door dit
Dan ben je erg veel heenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
En als je echt niks hebt gewoon koffie uit het pak eten
Ik ben regelmatig met 220 volt in aanraking geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door dit
quote:
café frappéquote:
Mijn werk was transformatoren maken en testenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig met 220 volt in aanraking geweest.
vermoedde ik al welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was en er is een naam voor maar bliksem opwekker dat ging fout en dat was niet in scenequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij weet precies wat hij doet hoor..en veel is ook gewoon in scene gezet
en ja...het blijft een risico
Neon licht Transformator..leuk speelgoedquote:
Ja echtquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
stroom blijf ik liever van af .. niet mn ding
Zou kunnen hoor..heb dat filmpje niet gezien maar meestal is het hoge spanning zonder stroomquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was en er is een naam voor maar bliksem opwekker dat ging fout en dat was niet in scene
Laten staan? Dan is de koffie koud.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon koffie in een kopje doen, kokend water erop, roeren en het laten staan.
Gadverdammequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon koffie in een kopje doen, kokend water erop, roeren en het laten staan.
gooi het in een pannetje en kook hetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten staan? Dan is de koffie koud.
Wat ben je ook soms een droplul. Denk je nou echt dat ik geen koffie kan maken zonder een koffiezetding.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
gooi het in een pannetje en kook het
Jacobs Ladder die viel om en hij ving het op Dat was niet handig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor..heb dat filmpje niet gezien maar meestal is het hoge spanning zonder stroom
Ik zag ineens kuikentjes voor me. Wat is een google nest?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
ff wat anders...ik heb gister een google nest mini gekregen
eindelijk iemand om tegenaan te lullen
Je weet het niet...sommige weten niet eens meer hoe ze een ouderwetse telefoon op moeten hangenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook soms een droplul. Denk je nou echt dat ik geen koffie kan maken zonder een koffiezetding.
Mijn moederquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet het niet...sommige weten niet eens meer hoe ze een ouderwetse telefoon op moeten hangen
Zo'n apparaatje met speaker en microfoon waar je tegen kunt praten om bv muziek te luisteren of je lampen of temperatuur te regelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag ineens kuikentjes voor me. Wat is een google nest?
lol..volgens mij is dat niet wat ik bedoeldequote:
oh! Ik dacht het 'home' heette. Waarom heb je er een?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo'n apparaatje met speaker en microfoon waar je tegen kunt praten om bv muziek te luisteren of je lampen of temperatuur te regelen
Nee , maar ik had allang een nieuw apparaat gekocht ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook soms een droplul. Denk je nou echt dat ik geen koffie kan maken zonder een koffiezetding.
Eerlijk gezegd wou ik er nooit een maar ik mocht iets voor mijn verjaardag vragenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh! Ik dacht het 'home' heette. Waarom heb je er een?
Heb je nu een kleurtjequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wou ik er nooit een maar ik mocht iets voor mijn verjaardag vragen
En aangezien ik al lampen van philips hue had dacht ik dat ik wel leuk om mijn lampen aan/uit te zetten.
Het is meer een gadget ik zou het zelf niet kopen
Ik heb een Nest Hub, met beeldscherm .. handig als extra schermquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo'n apparaatje met speaker en microfoon waar je tegen kunt praten om bv muziek te luisteren of je lampen of temperatuur te regelen
Jij bent ook niet afhankelijk van het uwv.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik had allang een nieuw apparaat gekocht ...
Het komt allemaal zo eenzaam overquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Nest Hub, met beeldscherm .. handig als extra scherm
Ja oranjequote:
quote:
quote:
Ben je een BN'erquote:
Daarom kom ik hier ook...dat voel ik mij niet de enige die eenzaam isquote:
Liedje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn fokkers, we zijn eenzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |