Zoek maar verder, dit is niets.quote:
heb jij geen minitools repairset ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek maar verder, dit is niets.
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door ditquote:
Best wel veel zelfs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
heb jij geen minitools repairset ?
Hij weet precies wat hij doet hoor..en veel is ook gewoon in scene gezetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door dit
Dan ben je erg veel heenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
En als je echt niks hebt gewoon koffie uit het pak eten
Ik ben regelmatig met 220 volt in aanraking geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is echt grappig. Maar heeft zichzelf bijna op zeep geholpen door dit
quote:
café frappéquote:
Mijn werk was transformatoren maken en testenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig met 220 volt in aanraking geweest.
vermoedde ik al welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was en er is een naam voor maar bliksem opwekker dat ging fout en dat was niet in scenequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij weet precies wat hij doet hoor..en veel is ook gewoon in scene gezet
en ja...het blijft een risico
Neon licht Transformator..leuk speelgoedquote:
Ja echtquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:34 schreef chufi het volgende:
stroom blijf ik liever van af .. niet mn ding
Zou kunnen hoor..heb dat filmpje niet gezien maar meestal is het hoge spanning zonder stroomquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was en er is een naam voor maar bliksem opwekker dat ging fout en dat was niet in scene
Laten staan? Dan is de koffie koud.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon koffie in een kopje doen, kokend water erop, roeren en het laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |