ja elke dag maar ondertussen vreet ze uit dr neusquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat moet dan met mijn telefoon want nest begrijpt het niet..."maar ze leert elke dag"
Lichtknopje is raarquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat moet dan met mijn telefoon want nest begrijpt het niet..."maar ze leert elke dag"
Allemaal enge ziektes enzoquote:
Ja eigenlijk zonde dat die processor 99.9% van de tijd alleen maar stroom verbruiktquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ja elke dag maar ondertussen vreet ze uit dr neus
Soms lijkt het alsof je dr toch ff wakker moet schudden ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zonde dat die processor 99.9% van de tijd alleen maar stroom verbruikt
Ik dacht ff testen..."wat is hallo in het spaans?"quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef chufi het volgende:
Soms zeg ik dingen in het Spaanse en dan is ze slimmer en heeft een andere stem
Er is hoopquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht ff testen..."wat is hallo in het spaans?"
- Hola
Het werkt![]()
Kan ik eindelijk spaans gaan leren
Nou...zover wil ik niet gaan.....quote:
Nee Champions Leaugue tijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Zitten er hier ook mensen die natuur documentaires kijken?
Ook leukquote:
Wil je er over praten ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik heb niets met voetbal..beetje afkeer gekregen door familie vroeger
Nee hoor ik ben er wel overheenquote:
Zo leer je nog eens wat op Fok!quote:
MiepMiep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |