Welk mooie plekje?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:08 schreef drakin het volgende:
Ik kom ut een heel mooi stukje FryslânAh OK dan vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boyfriend/girlfriend is zo'n big deal dat ze er nu een stadium bij hebben bedacht: exclusive!quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
@:recce @:tillyb @:ghostbuster Don’t woerreh!
Vorig jaar werd een koppel halfbf en halfgfquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat boyfriend/girlfriend is zo'n big deal dat ze er nu een stadium bij hebben bedacht: exclusive!Zijn wij al in dat stadium?
Bijnaquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat boyfriend/girlfriend is zo'n big deal dat ze er nu een stadium bij hebben bedacht: exclusive!Zijn wij al in dat stadium?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vorig jaar werd een koppel halfbf en halfgfen toen ging het heel dramatisch uit
Oh, dat is wel naar. Had het jongetje niets?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
Ik ben nog wel een beetje in shock.
Win hapte naar het jongetje van 4, die wilde haar aaien.
![]()
Echt hoor, Winnie, dat is zo niet Win.
"Ze doet niks hoor"quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef mootie het volgende:
Ik ben nog wel een beetje in shock.
Win hapte naar het jongetje van 4, die wilde haar aaien.
![]()
Echt hoor, Winnie, dat is zo niet Win.
Nee, enorm geschrokken. Maar zijn moeder kon het perfect uitleggen ‘honden kunnen niet praten, en dus niet vertellen dat ze iets niet leuk vinden’.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel naar. Had het jongetje niets?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo voelde ik me dus echt. ‘Doet ie anders nooooit!‘
Even goed timen met wanneer mootie zover is exclusive te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Yes! Nu al zin om het dramatisch uit te maken!
Maar zou ik in principe de andere helft kunnen zijn, of werkt dat niet zo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Yes! Nu al zin om het dramatisch uit te maken!
Misschien is Winnie nog niet helemaal haarzelf van de operatie? Wel schrikken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, enorm geschrokken. Maar zijn moeder kon het perfect uitleggen ‘honden kunnen niet praten, en dus niet vertellen dat ze iets niet leuk vinden’.
Hij moest wel hard huilen, maar vond Bruno nog steeds heel lief.
Ja, lijkt me wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zou ik in principe de andere helft kunnen zijn, of werkt dat niet zo.
En er waren natuurlijk ineens 4 nieuwe mensen, zij lag veilig op haar eigen plekje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is Winnie nog niet helemaal haarzelf van de operatie? Wel schrikken.
Je head is al turned, dan moet je maar snel gaan graften zodat ik op tijd gepied wordt voordat je kan upcouplen met bombshell mooteh. I feel proper mugged off already!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Even goed timen met wanneer mootie zover is exclusive te gaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zou ik in principe de andere helft kunnen zijn, of werkt dat niet zo.
Ah, ja, dat is misschien een beetje bedreigend voor een hond, zoveel nieuwe mensen. Misschien moet je meer Cesar Milan kijken om dit soort situaties aan te kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En er waren natuurlijk ineens 4 nieuwe mensen, zij lag veilig op haar eigen plekje.
Ik had er meer bovenop moeten zijn, met hem meegaan toen hij wilde aaien.
Die vind ik stom.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, dat is misschien een beetje bedreigend voor een hond, zoveel nieuwe mensen. Misschien moet je meer Cesar Milan kijken om dit soort situaties aan te kunnen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je head is al turned, dan moet je maar snel gaan graften zodat ik op tijd gepied wordt voordat je kan upcouplen met bombshell mooteh. I feel proper mugged off already!
Dan kan je al je eggs in one basket putten want mooteh is 100% your type on paper like she's a peng sort you know what i mean like i'm not being funny but you're buzzing to get in the hideaway OH MY GOD I'VE GOT A TEEEEXTquote:
Of gewoon een kleine kindertrauma van vroegerquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is Winnie nog niet helemaal haarzelf van de operatie? Wel schrikken.
Ik kan dit gewoon lezen en begrijpen!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan kan je al je eggs in one basket putten want mooteh is 100% your type on paper like she's a peng sort you know what i mean like i'm not being funny but you're buzzing to get in the hideaway OH MY GOD I'VE GOT A TEEEEXT
en mis is nie allein vor 1 overleden mens, maar hij heeft zijn naam 3 keer gezegd in de halfe urquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
@:mario390 hoe was de mis voor je vader ?
Wat heb je allemaal al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef mootie het volgende:
@:tillyb nog goede tips voor pluizig haar?
Grasmaaier?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef mootie het volgende:
@:tillyb nog goede tips voor pluizig haar?
Je kan nu op verkansie naar de joe kee en alle birds versierenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoon lezen en begrijpen!In dezelfde tijd had ik een vreemde taal kunnen leren.
ok . Was het goed ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
en mis is nie allein vor 1 overleden mens, maar hij heeft zijn naam 3 keer gezegd in de halfe ur
Maar Britse vrouwen zijn helemaal niet zo mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan nu op verkansie naar de joe kee en alle birds versierenYOU'RE WELCOME MATE
Je moet tijdens theetime langskomen ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Britse vrouwen zijn helemaal niet zo mooi.
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles. Banana hairfood was de laatste poging.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
It is what it is, mate.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
na ja ik vind zo wat normal ,maar leuk nietquote:
Daar worden ze niet mooier van.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet tijdens theetime langskomen ...
Oh tja geen ervaring mee eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles. Banana hairfood was de laatste poging.
Mijn haar is redelijk krullerig, af en toe. Heel leuk dag 1, maar als ik het de volgende dag wil kammen is het een vogelnest.
Allesquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh tja geen ervaring mee eigenlijkhaarcrèmes, serum, olies.. maar dat heb je vast al geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |