30 alweer ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf gefeliciteerd met je dochter.![]()
quote:
Op mijn toetsenbord. Er lekte weer een blikje van de bovenste computermeubelplank richting de verdieping daaronder waar mijn toetsenbord staat.quote:
ja gaat snelquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mijne wordt volgende maand 30. Best raar.
Hij doet het nog zo te zien ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op mijn toetsenbord. Er lekte weer een blikje van de bovenste computermeubelplank richting de verdieping daaronder waar mijn toetsenbord staat.
Weltrustenquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De deur tot de flat wilde niet openik kwam een buurvrouw die er niet in kwam en ik dus ook niet.
Gelukkig hebben we nog een deur.
Douchen en naar bed.
Trusten lieve mensen
Heb ik ook wel eens.. idd nog 2 deuren zelfsquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De deur tot de flat wilde niet openik kwam een buurvrouw die er niet in kwam en ik dus ook niet.
Gelukkig hebben we nog een deur.
Douchen en naar bed.
Trusten lieve mensen
Ik mag hopen van wel. Ik heb hem net van de week helemaal uit elkaar geschroefd, alle onderdelen schoon gemaakt, alle toetsen eruit gewipt en weer terug gezet, gewassen, foto's genomen waar wat ik alles terug moet plaatsen, hoop werk.quote:
Nog even en ze komt meeposten hierquote:
Ze kent Fok niet want woont niet in Nederland ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even en ze komt meeposten hier![]()
Feli Sjoef
Ze kan naast Spaans wel Nederlands?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kent Fok niet want woont niet in Nederland ..
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
@:recce @:tillyb @:ghostbuster Don’t woerreh!
vroeger zeker, maar nu wel iets minder, maar ze doet wel haar bestquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze kan naast Spaans wel Nederlands?
Zelfde met mijn neef en nicht, praten niet veel Nederlands maar kunnen het wel. Denk dat dat ook gaat afnemen als ze volwassen zijn en uit huis over een x aantal jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger zeker, maar nu wel iets minder, maar ze doet wel haar best
Waar wonen die ? oook in Spanje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfde met mijn neef en nicht, praten niet veel Nederlands maar kunnen het wel. Denk dat dat ook gaat afnemen als ze volwassen zijn en uit huis over een x aantal jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |