Ze zijn geboren in Spanje, maar wonen nu in Duitsland, hun moeder is Duits en ze wonen nu weer bij haar familie in de buurt.quote:
Oh die praten er ook nog Duits bijquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn geboren in Spanje, maar wonen nu in Duitsland, hun moeder is Duits en ze wonen nu weer bij haar familie in de buurt.
Begonnen met Engels, Spaans, Duits(als moeder bij ze is) en Nederlands(als vader bij ze is)quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die praten er ook nog Duits bij
voor mij ook geen probleem trouwens
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
Doet me denken aan mijn Zweedse oom. Hij had nogal wat rondgeneukt en toen ik er was waren mijn Engelse, Deense en Zweedse neven en nichten er ook. Op een gegeven moment lulde ie Zweeds tegen mij, Engels tegen zijn Deense dochter en Nederlands tegen zijn Zweedse zoon
Ik lulde/begreep ooit Fins met een paar joints op ... tenminste dacht ik met 3 crashende Finsen hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
Doet me denken aan mijn Zweedse oom. Hij had nogal wat rondgeneukt en toen ik er was waren mijn Engelse, Deense en Zweedse neven en nichten er ook. Op een gegeven moment lulde ie Zweeds tegen mij, Engels tegen zijn Deense dochter en Nederlands tegen zijn Zweedse zoon
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lulde/begreep ooit Fins met een paar joints op ... tenminste dacht ik met 3 crashende Finsen hier
Ik kan dan Friesquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lulde/begreep ooit Fins met een paar joints op ... tenminste dacht ik met 3 crashende Finsen hier
quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweetnognie! Hij was gelukkig enorm lief.
Ik welquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit of chufi Spaans is of niet.
Hij is gewoon een verdwaalde Friesquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit of chufi Spaans is of niet.
ut Grunn schatquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verdwaalde Fries
Das gewoon ook Frieslandquote:
About?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
@:recce @:tillyb @:ghostbuster Don’t woerreh!
Het schokt alleen iets meerquote:
De natuur neemt wraak op die koppige lui daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:08 schreef drakin het volgende:
Ik kom ut een heel mooi stukje FryslânI ook..west-frieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |