neequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet toch een buik hebben als buikdanseresje?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Buik is t probleem niet trouwens. Feel my abs
Oh die koekjes ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al paaseitjes en paaskoekjes op
we hadden net een intermezzo op t werk...aan het kijken wie op welke muppet leek. Voor mij konden ze niets vinden, alleen die kippetjesquote:
Ik was een eitje en zo aan het koken.quote:
Pepe.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
we hadden net een intermezzo op t werk...aan het kijken wie op welke muppet leek. Voor mij konden ze niets vinden, alleen die kippetjes
Het meest veelzijdige stukje vis, vleesquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
we hadden net een intermezzo op t werk...aan het kijken wie op welke muppet leek. Voor mij konden ze niets vinden, alleen die kippetjes
Ah, je maakt chocolademelk?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was een eitje en zo aan het koken.
zoietsquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vis, vlees
quote:
Ja, huphup...quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zoiets![]()
Oh ik moet even Videoland regelen voor vanavond....als ik thuis kom meteen doen. Anders wordt het nog niets.
Ken je niemand die het hebt? kan je zo delen die checken geen IPquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zoiets![]()
Oh ik moet even Videoland regelen voor vanavond....als ik thuis kom meteen doen. Anders wordt het nog niets.
nope niemand. Ik doe nu zo'n proefabonnement van 2 weken en zeg het meteen weer op.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ken je niemand die het hebt? kan je zo delen die checken geen IP
daar kwamen wij ook achterquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn ook maar weinig vrouwelijk muppets, Miss Piggy en Janice voor de rest zou ik het niet weten
Er zijn wel een hoop chikiesquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn ook maar weinig vrouwelijk muppets, Miss Piggy en Janice voor de rest zou ik het niet weten
Ik zit nu naast Beaker en tegenover Zootquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuke challenge voor de Meet ookmisschien is er een muppet zonder tanden voor Badeend
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit nu naast Beaker en tegenover Zoot
De meeste hebben geen tanden...quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuke challenge voor de Meet ookmisschien is er een muppet zonder tanden voor Badeend
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft de Beaker ook echt rood haar?
nee, blond. Maar verder lijkt ie er echt opquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft de Beaker ook echt rood haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |