Ik vat dit maar op dat je me gelijk hebt gegeven qua Beccaquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik ben klaar met Britse vrouwen na Becca.
Lekker meurenquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef drakin het volgende:
azijn verdunt erop zou dat het zijn?
Zucht! JAAHHAAA. Dat wist je al lang.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op dat je me gelijk hebt gegeven qua Becca
ruik je niet eens als je het verdundquote:
Nee nooit leuk lijkt me .. Je vader was vast een bijzondere man ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja ik vind zo wat normal ,maar leuk niet
zeker is het anerkennend dat hij zijn naam 3 keer zegd
JEZUS RUSTIG IK BEDENK HET ME NETquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht! JAAHHAAA. Dat wist je al lang.
Niet schreeuwen ik ben moequote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
JEZUS RUSTIG IK BEDENK HET ME NET
Al 100 keer gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
@:mootie, mensen met kroeshaar gebruiken toch iets van kokosolie? Misschien dat eens proberen?
Sorryquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet schreeuwen ik ben moe
Ik zie Mocce!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben ik de enige die een lap code ziet in de OP ?
Dat wordt inderdaad wel gedaan, appelazijn. Schijnt niet te stinken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef drakin het volgende:
azijn verdunt erop zou dat het zijn?
Kleine krulletjes of grote krullen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Al 100 keer gedaan.
Maar ik ben geen kroesje! Meer hmmm veel slag.
Billendoekjes!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles. Banana hairfood was de laatste poging.
Mijn haar is redelijk krullerig, af en toe. Heel leuk dag 1, maar als ik het de volgende dag wil kammen is het een vogelnest.
IK BEN RUSTIG, POTVERDORIE!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
JEZUS RUSTIG IK BEDENK HET ME NET
o ja appel erbij, dat zal wel wat verschil maken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel gedaan, appelazijn. Schijnt niet te stinken.
Ik heb dat een hele tijd geprobeerd, eens per week wassen. Was afschuwelijk, en er veranderde niks.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:48 schreef drakin het volgende:
maar ja minder wassen, want dan gaat je natuurlijke haarvet wat meer erin blijven, daarom ook dat iets van olie beter is voor et haar. Jojoba lijkt op natuurlijk haarvet.
Groot, ik ben groot!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Kleine krulletjes of grote krullen?
Been there done, that!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef mazaru het volgende:
Dit haarmasker helpt tegen pluizig haar. Meng honing, appelazijn en water in een kommetje, doe het voordat je gaat slapen in je haar en spoel het de volgende dag weer uit. Honing is namelijk vocht inbrengend en appelazijn sluit de haarschubben zodat het mooi gaat glanzen.
Ik had een buurvrouw die maakte altijd appel shampooquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:53 schreef mazaru het volgende:
Dit haarmasker helpt tegen pluizig haar. Meng honing, appelazijn en water in een kommetje, doe het voordat je gaat slapen in je haar en spoel het de volgende dag weer uit. Honing is namelijk vocht inbrengend en appelazijn sluit de haarschubben zodat het mooi gaat glanzen.
Kort pittigquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:57 schreef mootie het volgende:
Het helpt allemaal wel een dagje, maar dan ben ik weer een pluisje, de onderkant van mijn haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |