Misschien wel. Maar doen moet ik een modelleke bedenken, dat is pas moeilijk!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je naar een kapper gaan?

Heb je eigenlijk je wenkies nog laten doen bij die ene salon?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar doen moet ik een modelleke bedenken, dat is pas moeilijk!

100%quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Do you take mooteh als your halfgf in sickness and in health, in pluis en pittig, wat is daarop uw antwoord?

Nog ff laten groeien, volgende maand ga ik.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk je wenkies nog laten doen bij die ene salon?

Ikr so annoying to be honestttttquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo irritant dat ik het zo voor me zie.

Ja, lijkt me moeilijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar doen moet ik een modelleke bedenken, dat is pas moeilijk!

Hmm paars is niet mijn kleurquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, lijkt me moeilijk.
Ik zag gisteren een oudere vrouw met paars haar dat helemaal ontploft op haar kop zat.

Kroeskrul of harde krul?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mooi blond krulhaar

Zijn jullie ook inclusive?quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moest even voor mn mede halfgf opkomen

Ben bang dat Recce aan het gravitaten towards mooteh is en het binnenkort uit gaat makenquote:

Jij en Mootz of heeft Rec ook kroeshaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben bang dat Recce aan het gravitaten towards mooteh is en het binnenkort uit gaat maken

Ah, je lijkt op Tjoekie!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo is mijn haar ongeveer
[ afbeelding ]

Huhquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij en Mootz of heeft Rec ook kroeshaar

Das toch geen harde krulquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo is mijn haar ongeveer
[ afbeelding ]

Me head is buzzin' man!quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben bang dat Recce aan het gravitaten towards mooteh is en het binnenkort uit gaat maken

Ik heet fritsquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk als mootz dr verkering Frits heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |