Jullie gaan de wereld overnemen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een belangrijke melding van Samsung gehad: 1
Samen met nog een paar miljoen andere Galaxy users![]()
Ik heb niets op mn Samsung tv gezienquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie gaan de wereld overnemen?
Is alleen voor de elite die Galaxy heeftquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets op mn Samsung tv gezien
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is alleen voor de elite die Galaxy heeft
Oh mn tablet heet Galaxy en nada ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is alleen voor de elite die Galaxy heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh mn tablet heet Galaxy en nada ..
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:53 schreef TillyB het volgende:
Mijn muppet is stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
adblocker denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef TillyB het volgende:
oh dat was drakin die ook geen uitslag had
Mijn muppet is stuk
Bij mij duurde het even. Ik scrolde naar beneden, en toen weer naar boven en ineens stond die eerste vraag er (over welk land je wilt wonen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Mijn muppet is stuk
Die ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Die rare TTstarter natuurlijkquote:
Oh maar ik heb wel de hele test gedaan, alleen de uitslag komt niet tevoorschijn. Maar misschien de adblocker idd ff kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij mij duurde het even. Ik scrolde naar beneden, en toen weer naar boven en ineens stond die eerste vraag er (over welk land je wilt wonen).
Ohhh die... ja, dat klopt welquote:
Jij bent te gecompliceerd voor een muppet.quote:
THE PMUPPET MASTER MUAHAHAHAquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent te gecompliceerd voor een muppet.
Ottooooooooooooooquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
Blij dat ik deze niet ben, huhuhu
[ afbeelding ]
Ik dacht vanochtend direct dat ik gehacked was.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |