Yolanda Ratquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn ook maar weinig vrouwelijk muppets, Miss Piggy en Janice voor de rest zou ik het niet weten
Rustaghhhhhquote:
men is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh die Wanda kan wel voor Pris doorgaan
[ afbeelding ]
quote:
Miss Piggy had ook nog een zus die wel eens meedeed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp en Till zijn echt Miss piggy's
Oh dat komt mooi uit danquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miss Piggy had ook nog een zus die wel eens meedeed.
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef D. het volgende:
Ik ben Gonzo
https://ohmy.disney.com/quiz/2014/03/19/which-muppet-are-you/
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef Prisha het volgende:
Dit klopt wel eigenlijk. You also may have a thing for chickens![]()
[ link | afbeelding ]
You also may have a thing for chickensquote:
Ik heb zelf nog geen paaseitjes gekocht en dat ga ik ook zo houden! Gisteren wel drie eitjes bij m'n vader gegeten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:07 schreef Prisha het volgende:
Ik heb besloten dit jaar sterk te zijn en de choco paaseitjes de evil eye te geven. Er staat hier op t werk een flinke pot en ik ben er tot nu toe van afgebleven. Volhouden zo (@:Recce is vast al lang overstag gegaan)
Whehe, kip!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
You also may have a thing for chickens
Yes!!! Be strong!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen paaseitjes gekocht en dat ga ik ook zo houden! Gisteren wel drie eitjes bij m'n vader gegeten.
Moet ook wel, want ik kan even niet rennen. Ik was te enthousiast te ver gaan rennen en had daarna een zere knie.quote:
?? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Zeden grotere bullshit gelezen....![]()
![]()
Ik kan goed koken, maar vind er geen kut aan...
De mensen begrijpen mij prima over het algemeen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat? Oh shit joh dat is vervelend. Echt te veel gedaan of een verkeerde beweging gemaakt en iets verrekt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet ook wel, want ik kan even niet rennen. Ik was te enthousiast te ver gaan rennen en had daarna een zere knie.
quote:
Haha, ja dat kan.quote:
Geen verkeerde beweging, het ging geleidelijk en pas na het rennen ging het bij bepaalde bewegingen zeer doen. Trap op en af etc. Gelukkig is dat nu bijna weg, maar dat was een paar dagen geleden ook zo en toen kwam het terug toen ik weer ging rennen. Even rust geven dus.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat? Oh shit joh dat is vervelend. Echt te veel gedaan of een verkeerde beweging gemaakt en iets verrekt?
ai...overbelast dus. En gewoon wandelen lukt wel?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen verkeerde beweging, het ging geleidelijk en pas na het rennen ging het bij bepaalde bewegingen zeer doen. Trap op en af etc. Gelukkig is dat nu bijna weg, maar dat was een paar dagen geleden ook zo en toen kwam het terug toen ik weer ging rennen. Even rust geven dus.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Läs större skitsnack ....
Jag kan laga bra, men jag gillar det inte ...
Folk förstår mig generellt bra
Ja, bij gewoon wandelen heb ik geen last gelukkig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ai...overbelast dus. En gewoon wandelen lukt wel?
Tja...die paaseitjes kan het nu natuurlijk helemaal niet worden nee
#metooquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet alles nee das teveelquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel ideeën vandaag in mijn hoofd.
Even een paar in uitvoeren.
Gezellig met OmaNijn kokkerellen en niemand die jullie begrijptquote:
Bjorkiequote:Op donderdag 20 februari 2020 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gezellig met OmaNijn kokkerellen en niemand die jullie begrijpt
Geen idee, die heeft een haat/liefde verhouding met dit forum.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb de Petzer al een tijdje niet gezien hier...die is weer aan het camperen met de doggies of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |