SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Och hemel, dan worden mijn moeder en ik (als duo) meteen levende legendesquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
GoggleBox bij de ESF-SC'ers gewoon live tijdens het ESF. Dat zou wel lachen zijn ja!
twitter:leowltrs twitterde op woensdag 19-02-2020 om 20:35:51No jokes? Someone tell France they've been disqualified https://t.co/xg8uYjs4ID reageer retweet
Haha, vast positiefquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, dan worden mijn moeder en ik (als duo) meteen levende legendesOf dat positief of negatief is laat ik even in het midden
Hehehequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
twitter:leowltrs twitterde op woensdag 19-02-2020 om 20:35:51No jokes? Someone tell France they've been disqualified https://t.co/xg8uYjs4ID reageer retweet
![]()
Mij zal je vooral ook toastjes zien VRETEN, met tussendoor gezuip en gevloek en gehyper en gehandenfladder. Na een paar minuten heeft heel tv-kijkend ESF'er een burnout opgelopenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, vast positief
Mij zal je vooral toastjes zien smeren.
Zie nu net ook dezequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeheheMet de UK erbij!
Oh nee, dat is geen grap meer, dat is gewoon triest
twitter:MikiMunSigra twitterde op woensdag 19-02-2020 om 20:43:34Oh that’s why we haven’t heard anything from the BBC they have disqualified us! https://t.co/9eFfJv6BXU reageer retweet
Dan knippen we jou er misschien toch maar uitquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij zal je vooral ook toastjes zien VRETEN, met tussendoor gezuip en gevloek en gehyper en gehandenfladder. Na een paar minuten heeft heel tv-kijkend ESF'er een burnout opgelopen
Dat is een Brits programma waarin je mensen ziet die naar TV kijken. Ik geloof dat het concept in Nederland ook gebruikt is? Maar dat heb ik nooit gezien.quote:
Gogglebox is een programma waarin kijkers thuis worden gefilmd terwijl ze een tv-programma kijken, en dan met hun commentaar enzo vanaf de huiskamerbankquote:
De grappen die je wisten dat gingen komenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie nu net ook deze
twitter:MikiMunSigra twitterde op woensdag 19-02-2020 om 20:43:34Oh that’s why we haven’t heard anything from the BBC they have disqualified us! https://t.co/9eFfJv6BXU reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een Brits programma waarin je mensen ziet die naar TV kijken. Ik geloof dat het concept in Nederland ook gebruikt is? Maar dat heb ik nooit gezien.
Oja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gogglebox is een programma waarin kijkers thuis worden gefilmd terwijl ze een tv-programma kijken, en dan met hun commentaar enzo vanaf de huiskamerbank
NEEEEEE desnoods gewoon met een disclaimer erbij, en een minimum leeftijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan knippen we jou er misschien toch maar uit
Alleen voor 70+ om te besparen op pillen van Drion?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEEEEEE desnoods gewoon met een disclaimer erbij, en een minimum leeftijd
Bohhquote:
Ik heb voor het ESF toastjes met drie verschillende spreads, één kip-curry, één kip-saté en één kip-pikant (met pepertjes, denk ik). Uit de Nederlandse supermarkt natuurlijk anders denkt het ESF nog dat ik het verkeerde land steunquote:
Wie is Drion?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen voor 70+ om te besparen op pillen van Drion?
Thuis voor de buis.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een Brits programma waarin je mensen ziet die naar TV kijken. Ik geloof dat het concept in Nederland ook gebruikt is? Maar dat heb ik nooit gezien.
Oh ja!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drion
Wat slim dat je dat nu alvast hebt gekocht! Beter het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb voor het ESF toastjes met drie verschillende spreads, één kip-curry, één kip-saté en één kip-pikant (met pepertjes, denk ik). Uit de Nederlandse supermarkt natuurlijk anders denkt het ESF nog dat ik het verkeerde land steun
Ah!quote:
Ik verzucht weleens dat ik zo'n pil wilquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drion
Ja je weet maar nooit!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat slim dat je dat nu alvast hebt gekocht! Beter het zekere voor het onzekere.
Een slimme jongen heeft z'n toekomst afgedwongen!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat slim dat je dat nu alvast hebt gekocht! Beter het zekere voor het onzekere.
Dramaqueenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik verzucht weleens dat ik zo'n pil wil
- Moet ik nog wat voor je meenemen?
-Ja, een pil van Drion
Goed idee, mag Friesland dat zelf maken, betalen en uitzenden. Zet ondertussen de rest van de wereld, op advies van de rest van Nederland, een reclameblok van vijf minuten in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh en nog vijf minutjes hommage aan Friesland, dat was ik vergeten.
Nou dat mag lekker nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, mag Friesland dat zelf maken, betalen en uitzenden. Zet ondertussen de rest van de wereld, op advies van de rest van Nederland, een reclameblok van vijf minuten in.
Guana's the dramaqueenquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guana's the dramaqueen
Young and sweet only seventeen
Er is vast nog wel wat ongebruikt beeldmateriaal van Culturele Hoofdstad 2018.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, mag Friesland dat zelf maken, betalen en uitzenden. Zet ondertussen de rest van de wereld, op advies van de rest van Nederland, een reclameblok van vijf minuten in.
Huibert Drion was ook een echt persoon.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
![]()
Dacht even dat je met Drion echt een persoon bedoelde ofzo
Dat mag niet alleen, ik denk zelfs dat de EBU desnoods zelf daar reclame over het signaal gaat gooien. Beter dan in hun naam zoiets uitzenden natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat mag lekker nietKijken zullen ze!
Tsss nou, nou...quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat mag niet alleen, ik denk zelfs dat de EBU desnoods zelf daar reclame over het signaal gaat gooien. Beter dan in hun naam zoiets uitzenden natuurlijk.
Ja maar ik bedoel een persoon in de zin van een ander soort persoonquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Huibert Drion was ook een echt persoon.
Celine Drion ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel een persoon in de zin van een ander soort persoonIemand die wij echt kennen
Ik eis voor mijn stadje ook niet 4% van de totale uitzendtijd voor de finale van het ESF op.quote:
Wees blij dat ik niet om een uur vraag!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik eis voor mijn stadje ook niet 4% van de totale uitzendtijd voor de finale van het ESF op.![]()
Als je dat soort dingen gaat doen is dat vragen om kritiek natuurlijk.![]()
(zeker als het voor Friesland is)
Een persoon in de zin van een ander soort persoon? Als in een rechtsgeleerde maar dan in filosofische zin of zo?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel een persoon in de zin van een ander soort persoonIemand die wij echt kennen
Uhu! Met de toneel-appgroep het over ESF te hebben. Dat moet natuurlijk gewoon hierquote:
Schande!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uhu! Met de toneel-appgroep het over ESF te hebben. Dat moet natuurlijk gewoon hier
Ja zoiets. Een Fok!er ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een persoon in de zin van een ander soort persoon? Als in een rechtsgeleerde maar dan in filosofische zin of zo?![]()
Ik ken niet zo iemand, misschien de rest van de SC wel?
Dan kan van Friesland altijd nog een mooie grote uitbreiding op de Waddenzee gemaakt worden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet om een uur vraag!
Wacht, hij zit in de appgroep van jouw toneelgroep te praten over het ESF, met hun en zonder ons?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uhu! Met de toneel-appgroep het over ESF te hebben. Dat moet natuurlijk gewoon hier
Dan zien die toneelmensen wat ik allemaal hier post en durf ik daar niet meer heenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, hij zit in de appgroep van jouw toneelgroep te praten over het ESF, met hun en zonder ons?
Heeft hij wel al de link naar dit forum gedeeld?
Gewoon het soort dingen wat je hier post ook daar gaan zeggen (liefst ook af en toe met een half uur vertragingquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zien die toneelmensen wat ik allemaal hier post en durf ik daar niet meer heen
Dan gaan we me nóg weirder vinden!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon het soort dingen wat je hier post ook daar gaan zeggen (liefst ook af en toe met een half uur vertraging). Dan trekt dat op den duur vanzelf gelijk en is het niet meer erg als ze ook lekker hier komen meelezen.
Als dat zo is dan is de timing dat dit allemaal juist vanavond wordt gedaan wel een beetje onhandig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
Was Charles Groenenhuijzen trouwens niet onlangs zuur aan het doen over ESF? Ik zet me alvast schrap.
Terwijl dat juist zo’n vrolijk en flamboyant type is normaal (quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
Was Charles Groenenhuijzen trouwens niet onlangs zuur aan het doen over ESF? Ik zet me alvast schrap.
Erik Dijkstra vindt er volgens mij ook geen reet aan en Giovanca weet waarschijnlijk niet eens dat het ESF dit jaar in Rotterdam is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is de timing dat dit allemaal juist vanavond wordt gedaan wel een beetje onhandig.
Nee okay maar Erik Dijkstra is sowieso een lulquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erik Dijkstra vindt er volgens mij ook geen reet aan en Giovanca weet waarschijnlijk niet eens dat het ESF dit jaar in Rotterdam is.
Dat zal het FDF niet tof vinden!quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Hans Hateboer scoort zijn tweede goal van de avond
Ik ben er al haast immuun voor gewordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
Ik zet me overigens ook schrap voor de standaard “dit is wat tot nu toe al bekend is qua inzendingen huhuhuh wat een troep, willen jullie allemaal even lachen”-compilatie.
Wowquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Hans Hateboer scoort zijn tweede goal van de avond
quote:
ja, als Hansie er twee in schiet, dan gaat er erg veel mis.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
WowHele seizoen nog niet gescoord, zie ik, tot nu.
Wel een trieste prestatie van Valencia zo.
Zal idd nog wel even.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
Ik zet me overigens ook schrap voor de standaard “dit is wat tot nu toe al bekend is qua inzendingen huhuhuh wat een troep, willen jullie allemaal even lachen”-compilatie.
Scherp!quote:
Dat ook niet. Maar het had erger gekund door simpelweg de laaste vijf/tien jaar aan winnaars te bellen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:36 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind het niet de meest spannende selectie van winnaars eerlijk gezegd
Maar ze heeft de onvergetelijke intervalact neergezet en niet in de positieve zinquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moeten we het nu de Madonna-act blijven noemen? Het is niet dat zij de eerste ooit was die een interval-act deed of zo.
Die komt nog naar de opening van een envelop.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:37 schreef lashatumbai het volgende:
Wel leuk dat Sandra Kim ook mag komen optreden
Des te meer reden dat nooit meer te noemen imo.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar ze heeft de onvergetelijke intervalact neergezet en niet in de positieve zin
Ik vind het ook wel een leuke mixquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:38 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Dat ook niet. Maar het had erger gekund door simpelweg de laaste vijf/tien jaar aan winnaars te bellen.
Om nou twee lijnen naast elkaar te leggen is ook weer zo onhandig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
Lekker 25.000 woningen erbij bouwen in Almere en die 30.000-40.000 forenzen naar Amsterdam afschepen met één metrolijntje
Prima treinverbinding nu al... dan een metrolijn erboven op. Er zijn steden in NL die er beroerder vanaf komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Om nou twee lijnen naast elkaar te leggen is ook weer zo onhandig.
(Maar serieus, is het in combinatie met de trein niet genoeg?)
Nou, ze mogen natuurlijk ook gewoon met de auto naar Amsterdam, maar ik weet niet of ze daar blij van worden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
Lekker 25.000 woningen erbij bouwen in Almere en die 30.000-40.000 forenzen naar Amsterdam afschepen met één metrolijntje
Kom er maar in @TheFreshPrincequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Prima treinverbinding nu al... dan een metrolijn erboven op. Er zijn steden in NL die er beroerder vanaf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |