Zandzakken!quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:47 schreef franklop het volgende:
Als Mercedes gelijk long runs kan gaan doen weet ik alweer genoeg.
Maar goed, toch maar weer 6 dagen bijhouden he
Ja had hem uit het Algemeen topicquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mooi plaatje in de op.
Welke overigens niet meer klopt. Seb is een beetje ziekjes dus sjarle mag aan de bak.
Goed idee.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja had hem uit het Algemeen topic
Ik dacht maak even een apart topic voor het testen aan.
top!quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja had hem uit het Algemeen topic
Ik dacht maak even een apart topic voor het testen aan.
mijne is alweer gestoptquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:04 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
F1 TV pro werkt![]()
Grappig voor het eerst live beelden, hoop dat ze ook de tijden in beeld houden.
And it's gonequote:Op woensdag 19 februari 2020 09:04 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
F1 TV pro werkt![]()
Grappig voor het eerst live beelden, hoop dat ze ook de tijden in beeld houden.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:
nu wel weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Heb m weer even aan gezet (kan niet blijven streamen op het werk hahah).
Maar hij deed het wel, zag Bottas rijden.
wat een rare bolle neusquote:
was een paar minuten, doet het al een tijdje gewoon weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:14 schreef vosss het volgende:
Een miljardenbedrijf en dan ligt www.formula1.com gewoon plat op de eerste officiële dag van het seizoen.
Hier niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een paar minuten, doet het al een tijdje gewoon weer
vreemd, ik had het binnen een minuut geregeldquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:22 schreef vosss het volgende:
Goed, hij blijft hangen op het inloggen op formula1.com en dan moet ik daarna nog mijn Ziggo account koppelen voor gratis F1TVPro, maar zover kom ik al niet
Ik denk dat ze gewoon weer eens veel te weinig capaciteit ingekocht hebben. Dat zijn dingen die moeten toch echt beter bij zo een miljardenbedrijf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd, ik had het binnen een minuut geregeld
Sainz WDC 2020 confirmedquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:24 schreef franklop het volgende:
McLaren snelste, einde tijdperk Mercedes
maar dan moet je nog wel in kunnen loggenquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon weer eens veel te weinig capaciteit ingekocht hebben. Dat zijn dingen die moeten toch echt beter bij zo een miljardenbedrijf.
Kleur of design?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:28 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is die nieuwe renault lelijk zeg
Op chrome lukt dat wel, maar dan werkt de button koppel accounts niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan moet je nog wel in kunnen loggen
Design, met name de vorm van de neusquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kleur of design?
Dit lijkt me niet de definitieve livery namelijk. Ik vind het trouwens best fraai in combo met die helm van Ocon.
nieuw wachtwoord aanvragen en opnieuw synchroniseren?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Op chrome lukt dat wel, maar dan werkt de button koppel accounts niet.
Op mn android telefoon werkt die button wel, maar dan zegt ie kan geen zigo sport totaal vinden, kan niet koppelen.
Neus van de McLaren is ook niet moeders mooiste trouwens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Design, met name de vorm van de neus
Zodra ik op de rode button klik logti ie automatisch in met andere gegevens, ik denk dat daar het wachtwoord niet van klopt. Dat zijn de Ziggo gegevens. Ik klikte te snel op ok. Nu doet ie dat dus iedere keer zodra ik op die knop klik. Dus ik kan niks meer. Op chrome werkt die button niet, op internet explorer kan ik in zijn geheel niet inloggen en in Firefox werkkt die koppel button ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nieuw wachtwoord aanvragen en opnieuw synchroniseren?
cookies verwijderen en opnieuw beginnen, het duurt nog de hele dagquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zodra ik op de rode button klik logti ie automatisch in met andere gegevens, ik denk dat daar het wachtwoord niet van klopt. Dat zijn de Ziggo gegevens. Ik klikte te snel op ok. Nu doet ie dat dus iedere keer zodra ik op die knop klik. Dus ik kan niks meer. Op chrome werkt die button niet, op internet explorer kan ik in zijn geheel niet inloggen en in Firefox werkkt die koppel button ook niet.
Goddomme
waarom niet?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:42 schreef vosss het volgende:
En in de F1 TV app op mn telefoon kan ik natuurlijk niet voor gratis via Ziggo kiezen.
Omdat die optie daar niet zichtbaar is als ik inlog. Ik kan alleen voor de betaalde opties kiezen.quote:
Eerst koppelen via de website van F1, uitloggen op de app en opnieuw inloggen en dan werkt het.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die optie daar niet zichtbaar is als ik inlog. Ik kan alleen voor de betaalde opties kiezen.
Het werd ook tijd.quote:
Sorry we kunnen je Ziggo abonnement niet valideren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eerst koppelen via de website van F1, uitloggen op de app en opnieuw inloggen en dan werkt het.
bij mij ook maar heb het op de pc, telefoonscherm is me wat te kleinquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:45 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werkt het prima
Eis van Renault natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neus van de McLaren is ook niet moeders mooiste trouwens.
Dan kan ik ondertussen niet werken, maakt het wat lastig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mij ook maar heb het op de pc, telefoonscherm is me wat te klein
maak je niet zo druk, zoveel gebeurt er toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:47 schreef NaturalScience het volgende:
Kan er een apart topic worden gemaakt over technische problemen met de f1 app? Ik wil hier graag de testdagen volgen.
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #2quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:47 schreef NaturalScience het volgende:
Kan er een apart topic worden gemaakt over technische problemen met de f1 app? Ik wil hier graag de testdagen volgen.
Ja maar de Shield van de Indycar is een Halo met een glasplaatje (plexi misschien zelfs) ervoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:48 schreef Lionheaad het volgende:
Heb nu die indycars in de tests gezien met dat scherm......
en ik dacht dat ik dit niet snel zou zeggen....
maar....
Wat ben ik blij dat de F1 de Halo heeft
Arrrquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:48 schreef Dauthi het volgende:
De gratis stream werkt ook uitstekend hoor
Kopie van de Brawn W10 toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:56 schreef Mothzor het volgende:
Die gekke bolletjes aan de zijkant van de aerintake op de Force India
zullen wel iets metenquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:56 schreef Mothzor het volgende:
Haha het commentaar staat open maar men heeft dat niet helemaal door volgens mij
Die gekke bolletjes aan de zijkant van de aerintake op de Force India
twitter:redbullracing twitterde op woensdag 19-02-2020 om 10:00:08Up and running in the Barcelona sunshine ☀️ Max and the #RB16 lead the lap count with 21 laps on the board so far 👊 #F1Testing https://t.co/zYg5YNLsa3 reageer retweet
AlphaTauri sandbagt zeg ik jequote:Op woensdag 19 februari 2020 10:06 schreef Bensel het volgende:
Gaan we al sectortijden met elkaar vergelijken?
ik meen dat het infrarood is om bandentemperatuur te meten, er zitten "ogen" richting de bandenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het lijkt deel uit te maken van de totale auto. Kan het mis hebben...
Ja klopt hadden ze vorig jaar ook. Ook in de FP's.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat het infrarood is om bandentemperatuur te meten, er zitten "ogen" richting de banden
[ afbeelding ]
Duidelijk! Thxquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja klopt hadden ze vorig jaar ook. Ook in de FP's.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Toto Wolff al geroepen dat hij zich zorgen maakt?
Aantal rondjes zegt mij meer, kun je dat erbij zetten in het vervolg?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:49 schreef franklop het volgende:
DRIVER TEAM TIME
1 Sainz McLaren 1m18.423s
2 Perez Racing Point 1m19.407s
3 Leclerc Ferrari 1m19.686s
4 Verstappen Red Bull 1m19.907s
5 Ocon Renault 1m20.251s
6 Bottas Mercedes 1m21.626s
7 Kvyat AlphaTauri 1m53.115
na 45 minuten
10:35 Here's a lap count so far for you - strong start for Red Bull:quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef aesop het volgende:
[..]
Aantal rondjes zegt mij meer, kun je dat erbij zetten in het vervolg?
Thnx!quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:41 schreef franklop het volgende:
[..]
10:35 Here's a lap count so far for you - strong start for Red Bull:
Verstappen 36
Sainz 34
Bottas 24
Leclerc 24
Russell 19
Kvyat 19
Perez 18
Magnussen 16
Ocon 15
Kubica 15
waar kijken jullie dit?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sainz is nu al meer in beeld geweest dan heel vorig seizoen.
Max bijna net zo snel als uberhaupt zijn snelste tijd van vorig jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:55 schreef franklop het volgende:
Perez is nu net zo snel als de snelste tijd van vorig jaar in de eerste testweek
Was het nou vorig jaar met die sneeuw?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:55 schreef franklop het volgende:
Perez is nu net zo snel als de snelste tijd van vorig jaar in de eerste testweek
Ook wel logisch aangezien de auto's voortborduren op die van vorig jaar. Ze zullen ze niet langzamer maken wel?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:55 schreef franklop het volgende:
Vraag dat even aan Williamsquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook wel logisch aangezien de auto's voortborduren op die van vorig jaar. Ze zullen ze niet langzamer maken wel?
Racing point was vorig jaar niet het snelste natuurlijk tijdens de testquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook wel logisch aangezien de auto's voortborduren op die van vorig jaar. Ze zullen ze niet langzamer maken wel?
Die waren pas op testdag 7 van vorig jaar zo snel als nuquote:
2 jaar geleden volgens mijquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was het nou vorig jaar met die sneeuw?
Dit is toch niets meer dan een overleef seizoen. Er voor zorgen dat je binnen 107% blijft, en al je resources focussen op 2021 in de hoop dat je dan weer normaal mee doet.quote:
twitter:autosportlive twitterde op woensdag 19-02-2020 om 11:07:33Lap counts so far:Verstappen 49 Sainz 42 Bottas 36 Leclerc 33 Russell 31 Ocon 25 Perez 24 Kvyat 23 Magnussen 22 Kubica 22 #F1 reageer retweet
tests zeggen geen kutquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:45 schreef beantherio het volgende:
Een Williams die niet onderaan de timesheet staat: wat is dezen?
Vorig jaar stonden ze rond deze tijd nog niet eens op de baan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:45 schreef beantherio het volgende:
Williams WCC confirmedquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:45 schreef beantherio het volgende:
de auto nog niet eens naast de baanquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze rond deze tijd nog niet eens op de baan.
Een GP in 3 uur rijden klinkt nog niet echt positiefquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:53 schreef theclansman het volgende:
nog 2 ronden en verstappen heeft de gp afstand al gedaan
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Een GP in 3 uur rijden klinkt nog niet echt positief
Op de fiets klinkt het al een stuk positiever. Wel zo milieuvriendelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Een GP in 3 uur rijden klinkt nog niet echt positief
Geldt hopelijk voor alle teamsquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dat hun auto beter is dan die van vorig jaar kan bijna niet anders
Gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige met dit probleem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:51 schreef Twieki het volgende:
Gekleurde streepjes van Williams en Alpha Tauri hebben ze omgedraaid. Denk nu steeds dat Russel voor Alpha Tauri rijdt.
Fijn die nieuwe regels....quote:Ferrari are up to something - despite new transparency rules in the pit lane, their engineers are standing in a line outside, preventing intrepid reporters from seeing what's going on. It looks like mechanics are working on the floor of the SF1000 from the little we can see...
Fijn het gebrek aan handhaving bedoel je.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Fijn die nieuwe regels....
er staat nergens dat het open huis isquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Fijn het gebrek aan handhaving bedoel je.
Hoopvolle eerste data over de Red Bull.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef franklop het volgende:
12:16 Your lap counts are:
Verstappen 70
Russell 60
Bottas 59
Sainz 54
Leclerc 45
Ocon 44
Perez 43
Magnussen 41
Kvyat 38
Kubica 37
Dat is wel eens anders geweest, normaal lag RB de eerste dag al flink achter op Mercedes en Ferrari met het aantal rondes. Hoe meer rondes hoe beterquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef franklop het volgende:
12:16 Your lap counts are:
Verstappen 70
Russell 60
Bottas 59
Sainz 54
Leclerc 45
Ocon 44
Perez 43
Magnussen 41
Kvyat 38
Kubica 37
En hij ligt zo te zien behoorlijk stabiel met sturen enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest, normaal lag RB de eerste dag al flink achter op Mercedes en Ferrari met het aantal rondes. Hoe meer rondes hoe beter
Jep, meestal met een "kale" auto aan de start.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef beantherio het volgende:
De auto van RBR is dit jaar ook opvallend meer opgetuigd qua aerodynamische tierelantijnen dan vorig jaar. Ze hebben hun huiswerk beter gedaan.
Newey vleugeltjes hequote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
En hij ligt zo te zien behoorlijk stabiel met sturen enzo.
quote:Ted has spotted something to look out for on the RB16
"Red Bull have put a winglet to act with the driver's helmet. It's easily lost in the yellow part of the Red Bull livery,
"There is an aero fairing on the back of Verstappen's helmet. That winglet works in conjunction with that fairing on the top of these fairings in a classic Adrian Newey-style attention to detail.
"That little winglet is new for this season on this car. That is a nice little addition."
Bron: Skyblogquote:"The greatest hits of nose assemblies,” quips Ted Kravitz after Red Bull take past and present inspiration in the design of the nose of their RB16 - which has some rather unique 'nostrils'.
McLaren doet het ook.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Fijn die nieuwe regels....
Ja hoor:quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand deze leek in een paar zinnen bijpraten?
Wat vertelt deze testsessie ons?
Kan je hier uit opmaken dat het weer een Mercedes-jaartje wordt? Of is dat allemaal te vroeg en moet er nog enorm veel duidelijk worden de komende weken?
Niks. Behalve dat de betrouwbaarheid over het algemeen op orde lijkt. Vooralsnog.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand deze leek in een paar zinnen bijpraten?Wat vertelt deze testsessie ons?
15 maartquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Thanks mannen
Ik kijk uit naar Australië. (Wanneer is dat?)
Eigenlijk nog helemaal niets, ja Red Bull draait veel meer rondes dan vorig jaar dus dat is altijd goed. Williams is ook aan het knallen. Maar op het gebied van tijden moet je je nog niet blind staren. Volgende week zullen we er meer over kunnen zeggen omdat dan ook de "echte" auto's getest zullen worden. Nu proberen ze nog veel verborgen te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Kan iemand deze leek in een paar zinnen bijpraten?
Wat vertelt deze testsessie ons?
Kan je hier uit opmaken dat het weer een Mercedes-jaartje wordt? Of is dat allemaal te vroeg en moet er nog enorm veel duidelijk worden de komende weken?
Eens!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest, normaal lag RB de eerste dag al flink achter op Mercedes en Ferrari met het aantal rondes. Hoe meer rondes hoe beter
Ook mooi voor Williams, gun elke team toch een goede start.
twitter:LightsOutF1Blog twitterde op woensdag 19-02-2020 om 13:07:10🏁 Lap Count:91: Max Verstappen79: Valtteri Bottas73: George Russell64: Charles Leclerc64: Carlos Sainz62: Esteban Ocon59: Robert Kubica58: Sergio Perez55: Kevin Magnussen54: Daniil Kvyat#F1Testing #F1 reageer retweet
Ik 4 boterhammen met eien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna lunchpauze
Ik heb al twee broodjes hagelslag achter de kiezen
Op twitter via f1debrief misschien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:52 schreef NaturalScience het volgende:
Is het mogelijk om ergens een overzicht te vinden van alle rondetijden van Max? Ik ben benieuwd hoe stabiel zijn heat is.
Eerste testdag is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eigenlijk een eerste testdag zonder grote verrassingen of bijzonderheden, zoals je het ook verwacht aan de start van het laatste seizoen van dit 'tijdperk'.
Stiekem nu al zin in pre-season 2021, dat zal hectischer verlopen, na de eerste testdag zijn de eerste 2/3 topics hier volgeluld voorspel ik.
True, true... maar ik kan me jaren herinneren dat in de ochtend al 3/4 bolides stil vielen, of 2 teams angstvallig de garageboxen dicht hielden omdat de wagen nog helemaal niet klaar was.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Eerste testdag is nog niet voorbij!![]()
Ik hoop op nog een uitglijertje van één van de teams.
twitter:EdmondsonESPNF1 twitterde op woensdag 19-02-2020 om 12:13:23Looking forward to the re-run of the 2019 championship battle between Haas and Racing Point this year... https://t.co/QODFtjBY3I reageer retweet
liever niet, zie ze liever rijdenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Eerste testdag is nog niet voorbij!![]()
Ik hoop op nog een uitglijertje van één van de teams.
Dit jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
liever niet, zie ze liever rijden
twitter:AlbertFabrega twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:09:37Más hermanos que nunca: Racing Point con muchas piezas y conceptos de Mercedes, Alpha Tauri de Red Bull y Haas y Alfa Romeo de Ferrari. More brothers than ever: Racing Point with parts and concepts from Mercedes, Alpha Tauri from Red Bull and Haas and Alfa from Ferrari. reageer retweet
Alleen maar goed. Grenzen opzoeken, data analyseren, verbeteren, en tijdens de race gebeurt het niet meerquote:
Schijtlol bij gp updatesquote:14:08
Lewis Hamilton maakte zijn officiële debuut met de W11. De wereldkampioen rijdt als eerste de pitlane uit.
Hamilton heeft wellicht geen hamburger gegeten.
14:03
Onze collega Ronald heeft een lokale hamburger verorberd. Die was al wat koud, maar verder prima te eten. Het verdict is een 6,5 op 10. Er stond een lange wachtrij, want verder is het aanbod karig op het circuit.
14:01
Start namiddagsessie
dit leek wel een foutjequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen maar goed. Grenzen opzoeken, data analyseren, verbeteren, en tijdens de race gebeurt het niet meer
Verstappen maakt nooit foutjes!!!!quote:
Alleen maar goed is het natuurlijk niet. Ik lees dat de wagen er de hele ronde al instabiel uitzag, voor het zelfde geld eindig je in de muur.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen maar goed. Grenzen opzoeken, data analyseren, verbeteren, en tijdens de race gebeurt het niet meer
quote:14:19 There's been a spin for Verstappen heading into the chicane in the final sector, as he lost the car on the outside kerb on entry. No visible damage, but the tyres are presumably cooked, and he thus comes back into the pits.
Valt wel mee... Hij zat gewoon iets te veel naar links bij het aanremmen. Niks aan het handje, gewoon een foutje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:29 schreef aesop het volgende:
[..]
Alleen maar goed is het natuurlijk niet. Ik lees dat de wagen er de hele ronde al instabiel uitzag, voor het zelfde geld eindig je in de muur.
Dit, stelde niet veel voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Valt wel mee... Hij zat gewoon iets te veel naar links bij het aanremmen. Niks aan het handje, gewoon een foutje.
Beetje grind mee zag ik net, te wijd in de bocht. Stuurfoutjes zul je altijd hebben.quote:
Nee, want hij ging zelf weer naar links... Kwam wijd uit de bocht op het randje, ging iets naar binnen, en toen weer iets terug naar buiten voor het insturen... Heeft dus niet veel met downforce te maken, maar gewoon een fuckup.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Beetje grind mee zag ik net, te wijd in de bocht. Stuurfoutjes zul je altijd hebben.Maar kan natuurlijk ook met downforce te maken hebben. Geen schade is het belangrijkste.
hij heeft er dan ook al meer dan een race afstand opzitten, concentratie kan dan wat verslappen natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, want hij ging zelf weer naar links... Kwam wijd uit de bocht op het randje, ging iets naar binnen, en toen weer iets terug naar buiten voor het insturen... Heeft dus niet veel met downforce te maken, maar gewoon een fuckup.
Pitboxen zitten dicht en de auto staat buiten...quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
Renault nog niet gereden in de middag
dat is een demoauto, ze zijn aan het sleutelen, bodem ligt eraf als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Pitboxen zitten dicht en de auto staat buiten...
Fransen staken weer eens, gok ik.
Zo lijkt het wel adhv de geschreven tekst.quote:
wel heel onhandig dit, dan hadden ze toch beter een rijder per dag kunnen doen omdat die vloer eraf moet vanwege de rijderswissel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vloer er blijkbaar af bij Renault.
Ah. Zit op de zaak te kijken. 3 monitoren, 1 livestream, 1 livetiming en 1 waarop ik doe alsof ik werk. Ik heb alleen het geluid heel zacht staan dus dat had ik ff gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een demoauto, ze zijn aan het sleutelen, bodem ligt eraf als ik het goed begrepen heb
schijnt te zijn vanwege het lengteverschil van beide rijders, heel onhandig dan om ze niet een hele dag te laten rijdenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ah. Zit op de zaak te kijken. 3 monitoren, 1 livestream, 1 livetiming en 1 waarop ik doe alsof ik werk. Ik heb alleen het geluid heel zacht staan dus dat had ik ff gemist.
quote:"Back in 1996, mankind finally broke the boundaries between science fiction and reality. A group of scientists at the Roslin Institute in Scotland took the nucleus from a sheep's mammary gland cell, transferred it into an egg cell and implanted it into a surrogate mother. And so began the birth of Dolly the sheep, the world's first cloned mammal.
Some 24 years later, a group of engineers based at Racing Point's facilities presumably took inspiration from Dolly's manufactured birth. They took the nucleus of Mercedes' 2019 W10 design, transferred it into the team's factory at Silverstone, then implanted it into its own design ethos and development process. Thus began the birth of the new Racing Point RP20."
Hetzelfde geldt voor Al(f)pha en Haas natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef Doevelaer het volgende:
Autosport over de nieuwe RacingPoint
[..]
Verloren jaar, helaas. Wordt vervangen door Gasly.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:23 schreef Newone82 het volgende:
Verstappen spinnend de baan af. Nu de pits in.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De auto's van vorig jaar doen het niet slecht..
Ik gun het ze wel. De force India is nu bijna een 1 op 1 kopie van de Mercedes van vorig jaar, geen idee hoeveel Williams krijgt van Mercedesquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:23 schreef Sunri5e het volgende:
Mooi om te zien dat een team als Williams toch ook een mooi aantal ronden heeft gereden. Wat een verschil met vorig jaar zeg.
is ze wel aangeboden maar wilden ze niet, daarom is pa Stroll naar RP gegaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel. De force India is nu bijna een 1 op 1 kopie van de Mercedes van vorig jaar, geen idee hoeveel Williams krijgt van Mercedes
Op basis van de eerste dag testen...quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes alweer de snelste ronde op een hardere band. Dit gaat weer een saai seizoen worden...
Het verschil zal alleen maar groter worden..quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Op basis van de eerste dag testen...
OK Jomandaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het verschil zal alleen maar groter worden..
Ah top, dus ik kan het seizoen 2020 overslaan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het verschil zal alleen maar groter worden..
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah top, dus ik kan het seizoen 2020 overslaan?
Zoals Ferrari vorig jaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes alweer de snelste ronde op een hardere band. Dit gaat weer een saai seizoen worden...
Hoeveel hoger? Ik dacht op F1 site ook eerst andere getallen te zien ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:00 schreef Jane het volgende:
Het aantal laps van Mercedes dat bij Sky genoemd wordt is steeds een stuk hoger dan op het live leaderboard. Wie heeft er nu gelijk?
autosport is weer lekker bezig geweest, aantal voorbeelden vermeld hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Even over de zaken die we wel zeker kunnen weten na dag 1; hoe is de humor op de diverse liveblogs?
Ik dacht 91 voor Lewis en 78 voor Bottas volgens de Sky commentatoren, terwijl bij de live timing op F1 volgens mij iets van 76 voor Lewis en 58 voor Bottas stond (?).quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel hoger? Ik dacht op F1 site ook eerst andere getallen te zien ..
Dit is wat ik van de F1 haal nuquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik dacht 91 voor Lewis en 78 voor Bottas volgens de Sky commentatoren, terwijl bij de live timing op F1 volgens mij iets van 76 voor Lewis en 58 voor Bottas stond (?).
Die snappen het concept niet en hebben letterlijk zandzakken aan boord.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Wat was Ferrari vandaag aan het doen? Weinig rondjes gereden.
Ah, dan stond het dus verkeerd in de 'Live Experience' op F1. Tnx!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is wat ik van de F1 haal nu
[ afbeelding ]
veel sleutelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Wat was Ferrari vandaag aan het doen? Weinig rondjes gereden.
Daar zijn dus al die vlaggen heen die ze door de loop van de tijd zijn kwijt geraaktquote:
Zou me niks verbazen als ze op maandag en dinsdag Clio's maken, op woensdag en donderdagochtend Captur's en donderdagmiddag en vrijdag Talismannen. In dezelfde fabriek.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus bij Renault gaan ze weer de vloer ombouwen tijdens de lunchHoe bedoel je "inefficiënt"?
en in de 'loop van de ochtend' zouden er ook nieuwe onderdelen op komen. Krijg toch het idee dat Renault een beetje achter loopt in de ontwikkeling van de auto, ook met die vreemde renders tijdens de reveal in plaats van foto's van de auto.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus bij Renault gaan ze weer de vloer ombouwen tijdens de lunchHoe bedoel je "inefficiënt"?
Eindelijk een tijdquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Prinses op de erwt..
Renault.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en in de 'loop van de ochtend' zouden er ook nieuwe onderdelen op komen. Krijg toch het idee dat Renault een beetje achter loopt in de ontwikkeling van de auto, ook met die vreemde renders tijdens de reveal in plaats van foto's van de auto.
Nu hebben we het over misschien een paar dagen achterstand niet dramatisch, maar het ziet er allemaal een beetje rommelig uit.
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:19 schreef Dauthi het volgende:
Waarom blijven ze die calderon presenteren als test-coureur. Er wordt nu getest en zij zal geen meter in die auto rijden
Noem der gewoon wat ze is, propagandapopje.
Tja, als je niveau zo laag is dat je niet mee kan komen met F2, dan ben je een propagandapopje, als je als F1 coureur wordt gepresenteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.
De reserve vergelijken met een meisje dat ergens op de 6e plaats staat om in te stappen. Goed punt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.
Ze heeft al een paar keer (zowel in 2018 en 2019) gereden in de Sauber. En zal regelmatig in de simulator zitten. Dat wordt ook verstaan onder testcoureur.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:19 schreef Dauthi het volgende:
Waarom blijven ze die calderon presenteren als test-coureur. Er wordt nu getest en zij zal geen meter in die auto rijden
Noem der gewoon wat ze is, propagandapopje.
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer (zowel in 2018 en 2019) gereden in de Sauber. En zal regelmatig in de simulator zitten. Dat wordt ook verstaan onder testcoureur.
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Ik zou wel eens willen zien hoe calderon het in de w-series zou doen. Ik vermoed dat een chadwick of visser rondjes om haar heen rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.
Ze is geen hoogvlieger, maar zo slecht als je haar nu afschildert was imho ze niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Beide zullen in totaal 0km rijden in de auto, dus prima vergelijkbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De reserve vergelijken met een meisje dat ergens op de 6e plaats staat om in te stappen. Goed punt..
De strijd in de middenmoot is heviger dan aan de top.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.
Pure onzin, haal het lijstje met andere testcoureurs erbij zij is 1 van de meest ervaren in dat lijstje, het merendeel heeft nauwelijks enige race-ervaring. Daarnaast reed ze in de F2 zeer stabiel, alleen is het F2 dusdanig opgesteld (net zoals F1 overigens) dat als je zoals haar gemiddeld 14de wordt zonder uitschieters je als 22ste kan eindigen in het kampioenschap omdat een paar anderen lucky points hebben gepakt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Beide zullen in totaal 0km rijden in de auto, dus prima vergelijkbaar.
The 'pink' Mercedes noemen ze hem steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:18 schreef dz5b604 het volgende:
Op de livestream nu de complottheorieen met Mercedes/Racing Point.
die Stroll is niet voor niets zo rijk, gewoon slim gedaan, winnen doe je er niet mee maar bovenin de middenmoot kan je wel meedraaienquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
The 'pink' Mercedes noemen ze hem steeds.
Talk of the town.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Nice, eerste relletje van het jaar!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Lijkt???quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef DeeBee het volgende:
In ieder geval: Mercedes WDC confirmed.
Het zal ongetwijfeld grijs gebied zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las net weer artikel over verbouwing van Zandvoort waarin Lammers zegt dat de coureurs de kombochten niet kennen. Lijkt me sterk toch aangezien Hamilton, Bottas en Verstappen allemaal kampioen werden in Zandvoort bij Formule 3.
Wellicht niet geheel vergelijkbaar maar ze kennen het wel.
Ojeequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaarDus ze hebben niet op Zandvoort gereden met kombochten.
WTF! Hij beweegt!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450quote:
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:02 schreef daNpy het volgende:
Valt dit niet onder actieve ophanging?
Ik denk niet dat ze knapper zijn, want het blijven Duitsers. Misschien zijn ze wel slimmerquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.
Ted Kravitz heeft meer uitleg...twitter:SkySportsF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:01:30What's going on with the @MercedesAMGF1 steering wheel?👀 @TedKravitz has been investigating...🕵️♂️Watch below👇#SkyF1 | #F1 reageer retweet
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..quote:Mercedes bevestigt stuurmodus
Mercedes heeft ons hier net bevestigd dat het gaat om een nieuwe ‘steering mode’, die het team deze test wil evalueren.
Het wil echter nog geen verdere details prijsgeven. Daarvoor is het wellicht wachten op het persmoment van technisch directeur James Allison omstreeks 13.30u vanmiddag.
Net alsof we iets anders konden verwachten van het meest dominante team allertijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Newone82 het volgende:
Duidelijk is dat qua engineering Mercedes zo ver vooruit loopt dat je dit seizoen ook al op naam van Hamilton en co kan zetten qua winst.
Ze moeten alleen nog even de datum van de huldiging plannen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En is Maxgod al wereldkampioen?
Voorzichtige voorspelling:quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
In het live blog van GPupdate staat dit:
[..]
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..
Schumacherquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.
Wanneer Raikkonen iets breekt na wat capriolen op zijn sneeuwscooter, zullen ze nooit aankloppen bij Calderon. Kubica eerst en als Kubica niet kan, lenen ze iemand bij Ferrari.
De echte diepgaande technical regulations zijn niet publiek toegankelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef beantherio het volgende:
In de technical regulations worden wel allerlei dingen beschreven rondom de stuurinrichting en waar het aan moet voldoen (onder artikel 10 'suspension and steering systems'), maar dit herken ik er niet in. Gaat (qua besturing) meer over stuurbekrachtiging en veiligheid. Het woordje 'camber' komt trouwens in het geheel niet voor in de technical regulations, wat wel een beetje vreemd is.
Active suspension is verboden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450
Ik vermoed dat het er niet in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |