Nee, want hij ging zelf weer naar links... Kwam wijd uit de bocht op het randje, ging iets naar binnen, en toen weer iets terug naar buiten voor het insturen... Heeft dus niet veel met downforce te maken, maar gewoon een fuckup.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Beetje grind mee zag ik net, te wijd in de bocht. Stuurfoutjes zul je altijd hebben.Maar kan natuurlijk ook met downforce te maken hebben. Geen schade is het belangrijkste.
hij heeft er dan ook al meer dan een race afstand opzitten, concentratie kan dan wat verslappen natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, want hij ging zelf weer naar links... Kwam wijd uit de bocht op het randje, ging iets naar binnen, en toen weer iets terug naar buiten voor het insturen... Heeft dus niet veel met downforce te maken, maar gewoon een fuckup.
Pitboxen zitten dicht en de auto staat buiten...quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
Renault nog niet gereden in de middag
dat is een demoauto, ze zijn aan het sleutelen, bodem ligt eraf als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Pitboxen zitten dicht en de auto staat buiten...
Fransen staken weer eens, gok ik.
Zo lijkt het wel adhv de geschreven tekst.quote:
wel heel onhandig dit, dan hadden ze toch beter een rijder per dag kunnen doen omdat die vloer eraf moet vanwege de rijderswissel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vloer er blijkbaar af bij Renault.
Ah. Zit op de zaak te kijken. 3 monitoren, 1 livestream, 1 livetiming en 1 waarop ik doe alsof ik werk. Ik heb alleen het geluid heel zacht staan dus dat had ik ff gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een demoauto, ze zijn aan het sleutelen, bodem ligt eraf als ik het goed begrepen heb
schijnt te zijn vanwege het lengteverschil van beide rijders, heel onhandig dan om ze niet een hele dag te laten rijdenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ah. Zit op de zaak te kijken. 3 monitoren, 1 livestream, 1 livetiming en 1 waarop ik doe alsof ik werk. Ik heb alleen het geluid heel zacht staan dus dat had ik ff gemist.
quote:"Back in 1996, mankind finally broke the boundaries between science fiction and reality. A group of scientists at the Roslin Institute in Scotland took the nucleus from a sheep's mammary gland cell, transferred it into an egg cell and implanted it into a surrogate mother. And so began the birth of Dolly the sheep, the world's first cloned mammal.
Some 24 years later, a group of engineers based at Racing Point's facilities presumably took inspiration from Dolly's manufactured birth. They took the nucleus of Mercedes' 2019 W10 design, transferred it into the team's factory at Silverstone, then implanted it into its own design ethos and development process. Thus began the birth of the new Racing Point RP20."
Hetzelfde geldt voor Al(f)pha en Haas natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef Doevelaer het volgende:
Autosport over de nieuwe RacingPoint
[..]
Verloren jaar, helaas. Wordt vervangen door Gasly.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:23 schreef Newone82 het volgende:
Verstappen spinnend de baan af. Nu de pits in.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De auto's van vorig jaar doen het niet slecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |