twitter:LightsOutF1Blog twitterde op woensdag 19-02-2020 om 13:07:10🏁 Lap Count:91: Max Verstappen79: Valtteri Bottas73: George Russell64: Charles Leclerc64: Carlos Sainz62: Esteban Ocon59: Robert Kubica58: Sergio Perez55: Kevin Magnussen54: Daniil Kvyat#F1Testing #F1 reageer retweet
Ik 4 boterhammen met eien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna lunchpauze
Ik heb al twee broodjes hagelslag achter de kiezen
Op twitter via f1debrief misschien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:52 schreef NaturalScience het volgende:
Is het mogelijk om ergens een overzicht te vinden van alle rondetijden van Max? Ik ben benieuwd hoe stabiel zijn heat is.
Eerste testdag is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eigenlijk een eerste testdag zonder grote verrassingen of bijzonderheden, zoals je het ook verwacht aan de start van het laatste seizoen van dit 'tijdperk'.
Stiekem nu al zin in pre-season 2021, dat zal hectischer verlopen, na de eerste testdag zijn de eerste 2/3 topics hier volgeluld voorspel ik.
True, true... maar ik kan me jaren herinneren dat in de ochtend al 3/4 bolides stil vielen, of 2 teams angstvallig de garageboxen dicht hielden omdat de wagen nog helemaal niet klaar was.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Eerste testdag is nog niet voorbij!![]()
Ik hoop op nog een uitglijertje van één van de teams.
twitter:EdmondsonESPNF1 twitterde op woensdag 19-02-2020 om 12:13:23Looking forward to the re-run of the 2019 championship battle between Haas and Racing Point this year... https://t.co/QODFtjBY3I reageer retweet
liever niet, zie ze liever rijdenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Eerste testdag is nog niet voorbij!![]()
Ik hoop op nog een uitglijertje van één van de teams.
Dit jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
liever niet, zie ze liever rijden
twitter:AlbertFabrega twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:09:37Más hermanos que nunca: Racing Point con muchas piezas y conceptos de Mercedes, Alpha Tauri de Red Bull y Haas y Alfa Romeo de Ferrari. More brothers than ever: Racing Point with parts and concepts from Mercedes, Alpha Tauri from Red Bull and Haas and Alfa from Ferrari. reageer retweet
Alleen maar goed. Grenzen opzoeken, data analyseren, verbeteren, en tijdens de race gebeurt het niet meerquote:
Schijtlol bij gp updatesquote:14:08
Lewis Hamilton maakte zijn officiële debuut met de W11. De wereldkampioen rijdt als eerste de pitlane uit.
Hamilton heeft wellicht geen hamburger gegeten.
14:03
Onze collega Ronald heeft een lokale hamburger verorberd. Die was al wat koud, maar verder prima te eten. Het verdict is een 6,5 op 10. Er stond een lange wachtrij, want verder is het aanbod karig op het circuit.
14:01
Start namiddagsessie
dit leek wel een foutjequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen maar goed. Grenzen opzoeken, data analyseren, verbeteren, en tijdens de race gebeurt het niet meer
Verstappen maakt nooit foutjes!!!!quote:
Alleen maar goed is het natuurlijk niet. Ik lees dat de wagen er de hele ronde al instabiel uitzag, voor het zelfde geld eindig je in de muur.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen maar goed. Grenzen opzoeken, data analyseren, verbeteren, en tijdens de race gebeurt het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |