Ik gun het ze wel. De force India is nu bijna een 1 op 1 kopie van de Mercedes van vorig jaar, geen idee hoeveel Williams krijgt van Mercedesquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:23 schreef Sunri5e het volgende:
Mooi om te zien dat een team als Williams toch ook een mooi aantal ronden heeft gereden. Wat een verschil met vorig jaar zeg.
is ze wel aangeboden maar wilden ze niet, daarom is pa Stroll naar RP gegaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel. De force India is nu bijna een 1 op 1 kopie van de Mercedes van vorig jaar, geen idee hoeveel Williams krijgt van Mercedes
Op basis van de eerste dag testen...quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes alweer de snelste ronde op een hardere band. Dit gaat weer een saai seizoen worden...
Het verschil zal alleen maar groter worden..quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Op basis van de eerste dag testen...
OK Jomandaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het verschil zal alleen maar groter worden..
Ah top, dus ik kan het seizoen 2020 overslaan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het verschil zal alleen maar groter worden..
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah top, dus ik kan het seizoen 2020 overslaan?
Zoals Ferrari vorig jaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes alweer de snelste ronde op een hardere band. Dit gaat weer een saai seizoen worden...
Hoeveel hoger? Ik dacht op F1 site ook eerst andere getallen te zien ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:00 schreef Jane het volgende:
Het aantal laps van Mercedes dat bij Sky genoemd wordt is steeds een stuk hoger dan op het live leaderboard. Wie heeft er nu gelijk?
autosport is weer lekker bezig geweest, aantal voorbeelden vermeld hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Even over de zaken die we wel zeker kunnen weten na dag 1; hoe is de humor op de diverse liveblogs?
Ik dacht 91 voor Lewis en 78 voor Bottas volgens de Sky commentatoren, terwijl bij de live timing op F1 volgens mij iets van 76 voor Lewis en 58 voor Bottas stond (?).quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel hoger? Ik dacht op F1 site ook eerst andere getallen te zien ..
Dit is wat ik van de F1 haal nuquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik dacht 91 voor Lewis en 78 voor Bottas volgens de Sky commentatoren, terwijl bij de live timing op F1 volgens mij iets van 76 voor Lewis en 58 voor Bottas stond (?).
Die snappen het concept niet en hebben letterlijk zandzakken aan boord.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Wat was Ferrari vandaag aan het doen? Weinig rondjes gereden.
Ah, dan stond het dus verkeerd in de 'Live Experience' op F1. Tnx!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is wat ik van de F1 haal nu
[ afbeelding ]
veel sleutelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Wat was Ferrari vandaag aan het doen? Weinig rondjes gereden.
Daar zijn dus al die vlaggen heen die ze door de loop van de tijd zijn kwijt geraaktquote:
Zou me niks verbazen als ze op maandag en dinsdag Clio's maken, op woensdag en donderdagochtend Captur's en donderdagmiddag en vrijdag Talismannen. In dezelfde fabriek.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus bij Renault gaan ze weer de vloer ombouwen tijdens de lunchHoe bedoel je "inefficiënt"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |