Zandzakken!quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:47 schreef franklop het volgende:
Als Mercedes gelijk long runs kan gaan doen weet ik alweer genoeg.
Maar goed, toch maar weer 6 dagen bijhouden he
Ja had hem uit het Algemeen topicquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mooi plaatje in de op.
Welke overigens niet meer klopt. Seb is een beetje ziekjes dus sjarle mag aan de bak.
Goed idee.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja had hem uit het Algemeen topic
Ik dacht maak even een apart topic voor het testen aan.
top!quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja had hem uit het Algemeen topic
Ik dacht maak even een apart topic voor het testen aan.
mijne is alweer gestoptquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:04 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
F1 TV pro werkt![]()
Grappig voor het eerst live beelden, hoop dat ze ook de tijden in beeld houden.
And it's gonequote:Op woensdag 19 februari 2020 09:04 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
F1 TV pro werkt![]()
Grappig voor het eerst live beelden, hoop dat ze ook de tijden in beeld houden.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:
nu wel weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Heb m weer even aan gezet (kan niet blijven streamen op het werk hahah).
Maar hij deed het wel, zag Bottas rijden.
wat een rare bolle neusquote:
was een paar minuten, doet het al een tijdje gewoon weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:14 schreef vosss het volgende:
Een miljardenbedrijf en dan ligt www.formula1.com gewoon plat op de eerste officiële dag van het seizoen.
Hier niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een paar minuten, doet het al een tijdje gewoon weer
vreemd, ik had het binnen een minuut geregeldquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:22 schreef vosss het volgende:
Goed, hij blijft hangen op het inloggen op formula1.com en dan moet ik daarna nog mijn Ziggo account koppelen voor gratis F1TVPro, maar zover kom ik al niet
Ik denk dat ze gewoon weer eens veel te weinig capaciteit ingekocht hebben. Dat zijn dingen die moeten toch echt beter bij zo een miljardenbedrijf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd, ik had het binnen een minuut geregeld
Sainz WDC 2020 confirmedquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:24 schreef franklop het volgende:
McLaren snelste, einde tijdperk Mercedes
maar dan moet je nog wel in kunnen loggenquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon weer eens veel te weinig capaciteit ingekocht hebben. Dat zijn dingen die moeten toch echt beter bij zo een miljardenbedrijf.
Kleur of design?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:28 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is die nieuwe renault lelijk zeg
Op chrome lukt dat wel, maar dan werkt de button koppel accounts niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan moet je nog wel in kunnen loggen
Design, met name de vorm van de neusquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kleur of design?
Dit lijkt me niet de definitieve livery namelijk. Ik vind het trouwens best fraai in combo met die helm van Ocon.
nieuw wachtwoord aanvragen en opnieuw synchroniseren?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Op chrome lukt dat wel, maar dan werkt de button koppel accounts niet.
Op mn android telefoon werkt die button wel, maar dan zegt ie kan geen zigo sport totaal vinden, kan niet koppelen.
Neus van de McLaren is ook niet moeders mooiste trouwens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Design, met name de vorm van de neus
Zodra ik op de rode button klik logti ie automatisch in met andere gegevens, ik denk dat daar het wachtwoord niet van klopt. Dat zijn de Ziggo gegevens. Ik klikte te snel op ok. Nu doet ie dat dus iedere keer zodra ik op die knop klik. Dus ik kan niks meer. Op chrome werkt die button niet, op internet explorer kan ik in zijn geheel niet inloggen en in Firefox werkkt die koppel button ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nieuw wachtwoord aanvragen en opnieuw synchroniseren?
cookies verwijderen en opnieuw beginnen, het duurt nog de hele dagquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zodra ik op de rode button klik logti ie automatisch in met andere gegevens, ik denk dat daar het wachtwoord niet van klopt. Dat zijn de Ziggo gegevens. Ik klikte te snel op ok. Nu doet ie dat dus iedere keer zodra ik op die knop klik. Dus ik kan niks meer. Op chrome werkt die button niet, op internet explorer kan ik in zijn geheel niet inloggen en in Firefox werkkt die koppel button ook niet.
Goddomme
waarom niet?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:42 schreef vosss het volgende:
En in de F1 TV app op mn telefoon kan ik natuurlijk niet voor gratis via Ziggo kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |