quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De auto's van vorig jaar doen het niet slecht..
Ik gun het ze wel. De force India is nu bijna een 1 op 1 kopie van de Mercedes van vorig jaar, geen idee hoeveel Williams krijgt van Mercedesquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:23 schreef Sunri5e het volgende:
Mooi om te zien dat een team als Williams toch ook een mooi aantal ronden heeft gereden. Wat een verschil met vorig jaar zeg.
is ze wel aangeboden maar wilden ze niet, daarom is pa Stroll naar RP gegaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel. De force India is nu bijna een 1 op 1 kopie van de Mercedes van vorig jaar, geen idee hoeveel Williams krijgt van Mercedes
Op basis van de eerste dag testen...quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes alweer de snelste ronde op een hardere band. Dit gaat weer een saai seizoen worden...
Het verschil zal alleen maar groter worden..quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Op basis van de eerste dag testen...
OK Jomandaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het verschil zal alleen maar groter worden..
Ah top, dus ik kan het seizoen 2020 overslaan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het verschil zal alleen maar groter worden..
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah top, dus ik kan het seizoen 2020 overslaan?
Zoals Ferrari vorig jaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes alweer de snelste ronde op een hardere band. Dit gaat weer een saai seizoen worden...
Hoeveel hoger? Ik dacht op F1 site ook eerst andere getallen te zien ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:00 schreef Jane het volgende:
Het aantal laps van Mercedes dat bij Sky genoemd wordt is steeds een stuk hoger dan op het live leaderboard. Wie heeft er nu gelijk?
autosport is weer lekker bezig geweest, aantal voorbeelden vermeld hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Even over de zaken die we wel zeker kunnen weten na dag 1; hoe is de humor op de diverse liveblogs?
Ik dacht 91 voor Lewis en 78 voor Bottas volgens de Sky commentatoren, terwijl bij de live timing op F1 volgens mij iets van 76 voor Lewis en 58 voor Bottas stond (?).quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel hoger? Ik dacht op F1 site ook eerst andere getallen te zien ..
Dit is wat ik van de F1 haal nuquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik dacht 91 voor Lewis en 78 voor Bottas volgens de Sky commentatoren, terwijl bij de live timing op F1 volgens mij iets van 76 voor Lewis en 58 voor Bottas stond (?).
Die snappen het concept niet en hebben letterlijk zandzakken aan boord.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Wat was Ferrari vandaag aan het doen? Weinig rondjes gereden.
Ah, dan stond het dus verkeerd in de 'Live Experience' op F1. Tnx!quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is wat ik van de F1 haal nu
[ afbeelding ]
veel sleutelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Wat was Ferrari vandaag aan het doen? Weinig rondjes gereden.
Daar zijn dus al die vlaggen heen die ze door de loop van de tijd zijn kwijt geraaktquote:
Zou me niks verbazen als ze op maandag en dinsdag Clio's maken, op woensdag en donderdagochtend Captur's en donderdagmiddag en vrijdag Talismannen. In dezelfde fabriek.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus bij Renault gaan ze weer de vloer ombouwen tijdens de lunchHoe bedoel je "inefficiënt"?
en in de 'loop van de ochtend' zouden er ook nieuwe onderdelen op komen. Krijg toch het idee dat Renault een beetje achter loopt in de ontwikkeling van de auto, ook met die vreemde renders tijdens de reveal in plaats van foto's van de auto.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus bij Renault gaan ze weer de vloer ombouwen tijdens de lunchHoe bedoel je "inefficiënt"?
Eindelijk een tijdquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Prinses op de erwt..
Renault.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en in de 'loop van de ochtend' zouden er ook nieuwe onderdelen op komen. Krijg toch het idee dat Renault een beetje achter loopt in de ontwikkeling van de auto, ook met die vreemde renders tijdens de reveal in plaats van foto's van de auto.
Nu hebben we het over misschien een paar dagen achterstand niet dramatisch, maar het ziet er allemaal een beetje rommelig uit.
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:19 schreef Dauthi het volgende:
Waarom blijven ze die calderon presenteren als test-coureur. Er wordt nu getest en zij zal geen meter in die auto rijden
Noem der gewoon wat ze is, propagandapopje.
Tja, als je niveau zo laag is dat je niet mee kan komen met F2, dan ben je een propagandapopje, als je als F1 coureur wordt gepresenteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.
De reserve vergelijken met een meisje dat ergens op de 6e plaats staat om in te stappen. Goed punt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.
Ze heeft al een paar keer (zowel in 2018 en 2019) gereden in de Sauber. En zal regelmatig in de simulator zitten. Dat wordt ook verstaan onder testcoureur.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:19 schreef Dauthi het volgende:
Waarom blijven ze die calderon presenteren als test-coureur. Er wordt nu getest en zij zal geen meter in die auto rijden
Noem der gewoon wat ze is, propagandapopje.
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer (zowel in 2018 en 2019) gereden in de Sauber. En zal regelmatig in de simulator zitten. Dat wordt ook verstaan onder testcoureur.
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Ik zou wel eens willen zien hoe calderon het in de w-series zou doen. Ik vermoed dat een chadwick of visser rondjes om haar heen rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.
Ze is geen hoogvlieger, maar zo slecht als je haar nu afschildert was imho ze niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Beide zullen in totaal 0km rijden in de auto, dus prima vergelijkbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De reserve vergelijken met een meisje dat ergens op de 6e plaats staat om in te stappen. Goed punt..
De strijd in de middenmoot is heviger dan aan de top.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.
Pure onzin, haal het lijstje met andere testcoureurs erbij zij is 1 van de meest ervaren in dat lijstje, het merendeel heeft nauwelijks enige race-ervaring. Daarnaast reed ze in de F2 zeer stabiel, alleen is het F2 dusdanig opgesteld (net zoals F1 overigens) dat als je zoals haar gemiddeld 14de wordt zonder uitschieters je als 22ste kan eindigen in het kampioenschap omdat een paar anderen lucky points hebben gepakt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Beide zullen in totaal 0km rijden in de auto, dus prima vergelijkbaar.
The 'pink' Mercedes noemen ze hem steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:18 schreef dz5b604 het volgende:
Op de livestream nu de complottheorieen met Mercedes/Racing Point.
die Stroll is niet voor niets zo rijk, gewoon slim gedaan, winnen doe je er niet mee maar bovenin de middenmoot kan je wel meedraaienquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
The 'pink' Mercedes noemen ze hem steeds.
Talk of the town.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Nice, eerste relletje van het jaar!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Lijkt???quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef DeeBee het volgende:
In ieder geval: Mercedes WDC confirmed.
Het zal ongetwijfeld grijs gebied zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las net weer artikel over verbouwing van Zandvoort waarin Lammers zegt dat de coureurs de kombochten niet kennen. Lijkt me sterk toch aangezien Hamilton, Bottas en Verstappen allemaal kampioen werden in Zandvoort bij Formule 3.
Wellicht niet geheel vergelijkbaar maar ze kennen het wel.
Ojeequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaarDus ze hebben niet op Zandvoort gereden met kombochten.
WTF! Hij beweegt!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450quote:
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:02 schreef daNpy het volgende:
Valt dit niet onder actieve ophanging?
Ik denk niet dat ze knapper zijn, want het blijven Duitsers. Misschien zijn ze wel slimmerquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.
Ted Kravitz heeft meer uitleg...twitter:SkySportsF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:01:30What's going on with the @MercedesAMGF1 steering wheel?👀 @TedKravitz has been investigating...🕵️♂️Watch below👇#SkyF1 | #F1 reageer retweet
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..quote:Mercedes bevestigt stuurmodus
Mercedes heeft ons hier net bevestigd dat het gaat om een nieuwe ‘steering mode’, die het team deze test wil evalueren.
Het wil echter nog geen verdere details prijsgeven. Daarvoor is het wellicht wachten op het persmoment van technisch directeur James Allison omstreeks 13.30u vanmiddag.
Net alsof we iets anders konden verwachten van het meest dominante team allertijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Newone82 het volgende:
Duidelijk is dat qua engineering Mercedes zo ver vooruit loopt dat je dit seizoen ook al op naam van Hamilton en co kan zetten qua winst.
Ze moeten alleen nog even de datum van de huldiging plannen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En is Maxgod al wereldkampioen?
Voorzichtige voorspelling:quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
In het live blog van GPupdate staat dit:
[..]
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..
Schumacherquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.
Wanneer Raikkonen iets breekt na wat capriolen op zijn sneeuwscooter, zullen ze nooit aankloppen bij Calderon. Kubica eerst en als Kubica niet kan, lenen ze iemand bij Ferrari.
De echte diepgaande technical regulations zijn niet publiek toegankelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef beantherio het volgende:
In de technical regulations worden wel allerlei dingen beschreven rondom de stuurinrichting en waar het aan moet voldoen (onder artikel 10 'suspension and steering systems'), maar dit herken ik er niet in. Gaat (qua besturing) meer over stuurbekrachtiging en veiligheid. Het woordje 'camber' komt trouwens in het geheel niet voor in de technical regulations, wat wel een beetje vreemd is.
Active suspension is verboden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450
Ik vermoed dat het er niet in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |