Tja, als je niveau zo laag is dat je niet mee kan komen met F2, dan ben je een propagandapopje, als je als F1 coureur wordt gepresenteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.
De reserve vergelijken met een meisje dat ergens op de 6e plaats staat om in te stappen. Goed punt. .quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is Stoffel dan ook een propagandapopje of Ocon vorig jaar? Of is enkel de vrouw in het testcoreurgezelschap een propagandapopje.
Ze heeft al een paar keer (zowel in 2018 en 2019) gereden in de Sauber. En zal regelmatig in de simulator zitten. Dat wordt ook verstaan onder testcoureur.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:19 schreef Dauthi het volgende:
Waarom blijven ze die calderon presenteren als test-coureur. Er wordt nu getest en zij zal geen meter in die auto rijden
Noem der gewoon wat ze is, propagandapopje.
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer (zowel in 2018 en 2019) gereden in de Sauber. En zal regelmatig in de simulator zitten. Dat wordt ook verstaan onder testcoureur.
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Ik zou wel eens willen zien hoe calderon het in de w-series zou doen. Ik vermoed dat een chadwick of visser rondjes om haar heen rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.
Ze is geen hoogvlieger, maar zo slecht als je haar nu afschildert was imho ze niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Beide zullen in totaal 0km rijden in de auto, dus prima vergelijkbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De reserve vergelijken met een meisje dat ergens op de 6e plaats staat om in te stappen. Goed punt. .
De strijd in de middenmoot is heviger dan aan de top.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het om de middenmoot niet om het kampioenschap gaat. Dus die data om te winnen zal voor zover niet nodig zijn. Blijkbaar spelen er andere belangen dan een zo snel mogelijke auto fabriceren. Calderon zal wel heel veel geld binnen harken met haar sponsoren.
Pure onzin, haal het lijstje met andere testcoureurs erbij zij is 1 van de meest ervaren in dat lijstje, het merendeel heeft nauwelijks enige race-ervaring. Daarnaast reed ze in de F2 zeer stabiel, alleen is het F2 dusdanig opgesteld (net zoals F1 overigens) dat als je zoals haar gemiddeld 14de wordt zonder uitschieters je als 22ste kan eindigen in het kampioenschap omdat een paar anderen lucky points hebben gepakt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh ik weet wat er onder verstaan wordt.
Het punt is dat ze zo slecht is dat de data die ze bijelkaar rijdt van geen enkele waarde is. Want ze kan niet op de limiet van de auto rijden.
Ze heeft dus als test/simcoureur geen enkele waarde voor een F1 team. Maar als marketinguithangbord weer uitstekend want ze trekt alle aandacht.
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Beide zullen in totaal 0km rijden in de auto, dus prima vergelijkbaar.
The 'pink' Mercedes noemen ze hem steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:18 schreef dz5b604 het volgende:
Op de livestream nu de complottheorieen met Mercedes/Racing Point.
die Stroll is niet voor niets zo rijk, gewoon slim gedaan, winnen doe je er niet mee maar bovenin de middenmoot kan je wel meedraaienquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
The 'pink' Mercedes noemen ze hem steeds.
Talk of the town. .quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Nice, eerste relletje van het jaar!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Lijkt???quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef DeeBee het volgende:
In ieder geval: Mercedes WDC confirmed.
Het zal ongetwijfeld grijs gebied zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaar Dus ze hebben niet op Zandvoort gereden met kombochten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las net weer artikel over verbouwing van Zandvoort waarin Lammers zegt dat de coureurs de kombochten niet kennen. Lijkt me sterk toch aangezien Hamilton, Bottas en Verstappen allemaal kampioen werden in Zandvoort bij Formule 3.
Wellicht niet geheel vergelijkbaar maar ze kennen het wel.
Ojeequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Oh to myselfquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaar Dus ze hebben niet op Zandvoort gereden met kombochten.
WTF! Hij beweegt!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450quote:
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:02 schreef daNpy het volgende:
Valt dit niet onder actieve ophanging?
Ik denk niet dat ze knapper zijn, want het blijven Duitsers. Misschien zijn ze wel slimmerquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.
Ted Kravitz heeft meer uitleg...twitter:SkySportsF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:01:30 What's going on with the @MercedesAMGF1 steering wheel?👀 @TedKravitz has been investigating...🕵️♂️Watch below👇#SkyF1 | #F1 reageer retweet
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..quote:Mercedes bevestigt stuurmodus
Mercedes heeft ons hier net bevestigd dat het gaat om een nieuwe ‘steering mode’, die het team deze test wil evalueren.
Het wil echter nog geen verdere details prijsgeven. Daarvoor is het wellicht wachten op het persmoment van technisch directeur James Allison omstreeks 13.30u vanmiddag.
Net alsof we iets anders konden verwachten van het meest dominante team allertijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Newone82 het volgende:
Duidelijk is dat qua engineering Mercedes zo ver vooruit loopt dat je dit seizoen ook al op naam van Hamilton en co kan zetten qua winst.
Ze moeten alleen nog even de datum van de huldiging plannen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En is Maxgod al wereldkampioen?
Voorzichtige voorspelling:quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
In het live blog van GPupdate staat dit:
[..]
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..
Schumacherquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.
Wanneer Raikkonen iets breekt na wat capriolen op zijn sneeuwscooter, zullen ze nooit aankloppen bij Calderon. Kubica eerst en als Kubica niet kan, lenen ze iemand bij Ferrari.
De echte diepgaande technical regulations zijn niet publiek toegankelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef beantherio het volgende:
In de technical regulations worden wel allerlei dingen beschreven rondom de stuurinrichting en waar het aan moet voldoen (onder artikel 10 'suspension and steering systems'), maar dit herken ik er niet in. Gaat (qua besturing) meer over stuurbekrachtiging en veiligheid. Het woordje 'camber' komt trouwens in het geheel niet voor in de technical regulations, wat wel een beetje vreemd is.
Active suspension is verboden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450
Ik vermoed dat het er niet in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |